Hakutulokset

  1. E

    Ärsyttävin lastenohjelma?

    Teletappeja ei meillä katsota nyt eikä ikinä :x
  2. E

    2-vuotis neuvolasta *jupinaa*

    \ Anteeks nyt vaan, mutta meidän tyttö kohta 1v6kk ja painaa vajaat 9kg. Samaa sapuskaa syö kuin meidän poika joka painoi 1v melkein 12kg. Toiset vaan on hoikempia. Meillä on ihana neuvolan täti joka aina sanoo että tyttö kasaa tasaisesti omalla käyrällään. Meillä syödään kyllä mun mielestä...
  3. E

    avustaako vanhemmat isoissa hankinnoissa?

    Kyllä avustaa ja ilman pyytämistä. Joululahjaksi olivat ostaneet meille ruokapöydän. Ja miehen isä osti ainoalleen pojalle pari vuotta sitten ennakko perinnoksi melko uuden auton. Minusta meillä on kummallakin hienot vanhemmat ja kun minä olen toistaiseksi lasten kanssa kotona niin on hienoa...
  4. E

    meneekö 2 lasta siinä kuin yksi?

    Meillä lapsilla juuri sama ikäero ja kyllähän ne periaatteessa menee siinä kuin yksikin, mutta nyt tunnustan olevani aika uupunut kun kummallakin jotain uhmaa pukkaa isompi täyttää elokuussa 3v ja pienempi nyt 1,5kk :/ Mutta ihanaa kun heistä on jo leikki kaverit toisilleen :) Ja kummatkin...
  5. E

    Olisko kenelläkään myydä minulle h&m Bambi vaatteita??

    mansikoita ja hunajaa en ala maksamaan mutta neuvotellaan sopiva hinta. Koko saisi olla 80cm, 86cm tai 92cm.
  6. E

    Mies unohti äitienpäivän

    Mun mies antoi mun aamulla nukkua pitkään ja kun heräsin oli kakku ja aamianen pöydässä odottamassa. Lasten kanssa oli askarrellut kortin, kukkia oli ostanut ja pienen lahjan :D :heart: Mä olin niiiin Onnellinen että.. :heart: Olis tuntunut tosi pahalta jos en olisi mitään hellittelyä...
  7. E

    G:tupakoitko? Montako korvatulehdusta lapsellasi on ollut?

    Tupakoin nuorempana ja nykyään silloin tällöin. Lapsilla ei kummallakaan ole ollut korva tulehduksia. Lopetin esikoista odottaessa ja taas aloitin kuopuksen imetysen lopettamisen jälkeen. :whistle:
  8. E

    huutonetistä, mitä vikaa minun tuotteissa

    Mulla ainakin tuntuu menevän kuin kuumille kiville. Hintavaraukset oli melko alhaiset joten kai se sekin vaikuttaa. Tuntuu että moni myyjä on melko rahan ahne tuolla huutiksessa :/ Yhestikkin siellä oli saman laiset minni pöksyt myynnissä kuin meitin tytöllä ja lähöt oli käytetyillä 10e ja ne...
  9. E

    Onko muita jotka eivät imetä ollenkaan?

    Mä nostan hattua kaikille imetystä yrittäineille :flower: Esikoisen imetys ei ollut helppoa. Vauva oli rinnalla kerrallaan 3tuntia mikä on oikeesti aika pitkä aika, korviketta piti antaa vähän iltaisin että poitsu sai masun täyteen. Kiinteät aloitettiin 4kk iässä ja silloin kaikki helpotti...
  10. E

    huutispino 7.5.

    http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&seller=hipotus&bidder=&tits=&location=&cat=%25&lcat=X&start=0&num=50&index=s
  11. E

    minkä ikäsen vauvan kanssa liikenteeseen

    \ ja sinua hirveesti pisti tietty silmään kun vauva saa ruokaansa :headwall: nurkan takanako pitäis syöttää?? vai olisko sivistyneempää tarjota pullosta?? :headwall:
  12. E

    Myisinkö vai säästäisinkö?!

    \ ei ole teutonioita meillä vielä ollut ja tuskin enää rattaita lähi vuosina ostellaa kun just möin neitin bora yhdistelmät ja ostin carena spintit tilalle. onko missään linkkiä niistä teutonioista? kiinnostais nähä millaset on?
  13. E

    minkä ikäsen vauvan kanssa liikenteeseen

    me käytiin shoppailemassa kun poika oli reilun viikon. oli kesä ja mä en viitsinyt istua enää kotona. poika kohta 3v ja 2 ripulia nyt isompana sairastanut, alle vuosikkaana ei ollut edes flunssaa :)
  14. E

    Myisinkö vai säästäisinkö?!

    valitettavasti merkki ja laatu yleensä maksaa :/ minustakin nuo briot on hyvät. Meillä oli twinnetet, sitten meillä on ollu emmaljungat, borat, carenat ja abc:t ja täytyy sanoa että jos vielä joskus tulee perheen lisäystä niin emmaljungat aioin ostaa, ei ole niitä voittaneita vaikka ne...
  15. E

    JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

    Hei vaan kaikille täältä pohjolasta! Tulin kertomaan pitkästä aikaa kuulumisiamme. Minttu on edelleen kirpun kokoinen, mutta painoakin on ruvennut pikku hiljaa tulemaan. Joulupukki toi neitille pienen nuken jota neiti sitten aina hoitaa ja paijailee :heart: Mintulla siis tulee loppukuussa...
  16. E

    talvikamppeet 1v2kk ikäiselle..

    \ 30e tahdon niistä. maksoin itse uutena 60e ja ne ei häpeä vieläkään uudelle yhtään. minäpä liitän sulle tähän mukaan kuvia. vastaa tänään koska laitan ne sitten illalla huuto.nettiin jos et ole kiinnostunut. huppu on sitten irroitettavaa mallia. laittaisin kuvat pienemmin mutta ei mee...
  17. E

    talvikamppeet 1v2kk ikäiselle..

    \ mä olen juuri laittamassa huuto.nettiin myytäväksi meidän pojan viimetalvena käyttämän toppatakin ja housut. h&m 92. takki sini/punainen jossa lukee natural energy ja housut tummansiniset henkselihousut. tosi siisti ja hyväkuntoinen kun lähinnä autossa ja rattaissa käytetty :) osta pois.
  18. E

    Baila baila

    no oliskohan jotain 1½v aikaa.. sitä edellisestä kerrasta onkin sitten yli 3v.. :whistle: baarissa en ole käynyt kertaakaan sen jälkeen kun 18v täytin, mutta nuorempana olen käynyt ihan riittävästi ;)
  19. E

    Onko muita myöhään nukkumaan menijöitä?

    meillä neitille 6,5kk on muodostunut rytmiksi ruveta siinä klo 21 aikoihin nukkumaan ja iso veikka kohta 2v rupee nukkumaan 20-22 välillä ja aamulla herää 8.30-10.00 päikkäreitä ei nuku välttämättä ollenkaan :/ mutta ainakin tunnin lepohetkipidetään. en viitsi pakottaa päikkäreille jos ei yli...

Yhteistyössä