Hakutulokset

  1. valdemaria

    Kaikki vinkit vilkkaan lapsen kanssa reissaamiseen tänne, kiitos!

    Ne kuvat naurattaa edelleen. Kymmeniä kuvia ihmisten peffojen tasolta. Ne oli matkarattaista käsin kuvattuja. Yllättävän hyvin on reissut menneet ja varsinkin se Tukholma on lapsiystävällinen ja leikkialueita on paljon.
  2. valdemaria

    Ostaisitko mustalaiselta auton?

    En. Ja rehellisesti sanon että on ennakkoluulot ja pelkoja niista kaupoista kuulemani perusteella.
  3. valdemaria

    Kokenut ennustaja paikalla! Mitä haluat tietää?

    Mulle vois kertoo onnistuuko nykyinen parisuhde.
  4. valdemaria

    40+ so what wol.13

    Minut vois ottaa pois listalta. Luovun projektista.
  5. valdemaria

    40+ so what wol.13

    Osa iloitsee ja osa kauhistelee. On liian aikaistakin kun suhde on vasta uusi. No ei mulla aikaa kauaa ole eli nyt tai ei lainkaan. Menkat alkoi toissapäivänä eli kierto on ihan sekaisin. Vaihtelee 29-35 päiväisenä. Ärsyttää nähdä vauvakuvia somessa. Tiiän että on typerää... Ja meil on...
  6. valdemaria

    40+ so what wol.13

    Piinailijoihin kuulun ja DPO6. Kierron pituus on 35 eli odoteltava on vielä tovi ennen kuin ssa testiä tehdä. Tässä on keränny taas liikaa odotuksia ja toiveita. Mitenhän ne sais pidettyä kurissa. Ja sit viime kierron jälkeen yritin ajatella et toisaalta pelottaa ja ehkä ei minusta enää siihen...
  7. valdemaria

    40+ so what wol.13

    No nyt sovittiin ettei mietitä mitään ovisjuttuja. (Toisin sanoen minä mietin mutten sano mitään.) Asia johti toiseen ja laskurin mukaan vois vielä onnistaa. Hassua miten se keskustelu poisti pakon ja nyt saan jännätä ja toivoa tässäkin kierrossa!
  8. valdemaria

    40+ so what wol.13

    Tää ovis jäi nyt kunnolla hyödyntämättä tän pakkopulla vai pikemminkin pakkosaadapullauuniin-seksin takia. Minkäs teet...Jatkossa en vihjaa mitään oviksesta.
  9. valdemaria

    40+ so what wol.13

    Noniin. Sit lähtee aihe seksiin. Ovulaatiotesti ja aiheesta puhuminen. Uhka vai mahdollisuus? Tuntuu, että tunnelma viilenee saman tien kun olis ns pakkosuoritus ajankohtainen. Miten muilla ja mitkä konstit siihen auttaa?
  10. valdemaria

    .

    Kp 5/35 Ja yk2 Taas odottelua. Aika kuluu ja vielä pitkä aika ovikseen...
  11. valdemaria

    .

    Negatiivinen tulos on. Piinailijoista voi ottaa pois. Pms oireet on eli kohta kp1. Söin eilen iltapalaksi virpomapalkaksi ostamiani suklaamunia. Toisaalta vasta eka yk eli ei vielä mitään hämminkiä. Ikä on vaan sellanen jo et 40v lähestyy uhkaavasti....
  12. valdemaria

    40+ so what wol.13

    Negatiivinen on. Ja vedin virpomapalkaksi ostettuja suklaamunia iltapalaksi.
  13. valdemaria

    40+ so what wol.13

    Kävin nyt labratestissä. Tulokset soittaa th iltapäivällä. Kotitestissä nega eilen. Silti menkkoja ei kuulu. Edelliset alkoi 20.2. Ovis 11.3. Mut mul on "raskausoire". Makeeta ei tee mieli yhtään. Hain virpomispalkkoja. Ei tee ees mieli kajota suklaamuniin!
  14. valdemaria

    .

    Tässä selasin playkauppaa. Vauvaa toivovalle on kaikennäköisiä sovelluksia. ootteko käyttänyt? Ovia fertilityn latasin. Tässä on se hyvä puoli että epäsäännöllisessä kierrossa saa itse merkata ovispäivän. Aikaisempi sovellus väitti sen olleen 7.3 vaikka testissä oli 11.3. Siinä en saanut...
  15. valdemaria

    .

    Dpo 7 yk 1 ja piinailuksi voi kutsua. Kierto on vielä pillereiden lopettamisen jälkeen haussa mut kolme r- testiä oon jo malttamattomana tehnyt. Lapsia on kaksi entuudestaan ja ikää jo 39 v mulla. Uusi kumppani on ja vauvakuume roihahti täysillä. Hänellä ei ole lapsia (vielä...).
  16. valdemaria

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Nyt on dpo7. Millon saa testata? Okei. Oon testannut jo ja negatiivista näyttää. Kierto on pitkä eli voihan tässä vielä olla mahollista...
  17. valdemaria

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Eiks sen pitäis olla myöhemmin. Oviksesta on vasta muutama päivä....
  18. valdemaria

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Verta jäi paperiin vähän. Mitä ihmettä tää on!?
  19. valdemaria

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    No ei aikakaan pihatalkoissa mennyt viikonloppu... Mut nyt jo kolmas päivä kun on yhtä vahvat viivat. Onko se ihan normihomma?
  20. valdemaria

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Päivämäärät oli väärin!!

Yhteistyössä