Hakutulokset

  1. HaaveitaVain

    Mikä meidän kissalle nimeksi ?

    Kiitos äänestäneille, Pinni-Miau on 5v. tyttären keksimä nimi ja minustakin tosi hauska.
  2. HaaveitaVain

    Mikä meidän kissalle nimeksi ?

    kerta viel, uppis.
  3. HaaveitaVain

    Mikä meidän kissalle nimeksi ?

    -
  4. HaaveitaVain

    Keksikää nimi meidän tulevalle tyttö vauvalle?

    Tässä oli monta kivaa, harmi kun suurinosa on jo käytössä jollain tutulla.
  5. HaaveitaVain

    Keksikää nimi meidän tulevalle tyttö vauvalle?

    *muoks*
  6. HaaveitaVain

    Tarkistaako ne neuvolassa menikö tämä kesken?

    Toivottavasti kaikki on hyvin:hug: Itsekkin raskaana ja kyllä se alusta loppuun asti on sellasta huolta ja murhetta että välillä mietin miksi ihmeessä neljännen kerran tässä tilanteessa. Nytkin vauva on kovin vähäliikkeinen ja saa oikeen ajatuksella kuulostella liikkeitä, mennään kuitenkin jo rv30.
  7. HaaveitaVain

    En taida uskaltaa rokotututtaa 1-vuotiasta influenssaa vastaan :/ Mitens muut?

    Ei oteta rokotuksia. Lapsia 3 ja itse raskaana. Kerran ollaan miehen kanssa taudissa oltu, ei se kiva ollut mutta kyllä sen kestää. Lapset saivat sinä vuonna rokotteen eivätkä sairastuneet. Sikapiikki liian tuoreessa muistissa ja vaikuttaa meidän päätöksiin, kuten varmaan monen muunkin.
  8. HaaveitaVain

    Letut vai pannari?

    Kumpi maistuu paremmin ja millä täytteillä?
  9. HaaveitaVain

    Mitäs tykkäätte talosta?

    Kohdenumero 848609
  10. HaaveitaVain

    Mitäs tykkäätte talosta?

    entäs nyt? Mitä mä teen väärin kun ei näy???
  11. HaaveitaVain

    Mitäs tykkäätte talosta?

    Eikö toimi?
  12. HaaveitaVain

    Mitäs tykkäätte talosta?

    Kohdenumero 848609 ETUOVI
  13. HaaveitaVain

    Ajankuluttamisvinkkejä, rv 40+2

    Itse en ainakaan osannut keksiä mitään tekemistä että aika kuluisi. Muistan vain sen että joka ilta nukkumaan mennessä toivoin herääväni yöllä supistuksiin ja aina aamulla kun heräsin ja mitään ei ollut tapahtunut odotin vaan uutta iltaa ja yötä. 40+6 ja 40+4 on lapset syntyneet.
  14. HaaveitaVain

    Kuinka usein imuroit?

    Jäin asiaa tänään pohtimaan, että miten ihmiset siivoavat kotiaan. Onko jollain aina joku tietty siivouspäivä vai mennäänkö fiiliksellä siivotaan kun jaksetaan ;)
  15. HaaveitaVain

    G: Nolointa mitä sanoit (=huusit) synnyttäessäsi?

    Ekasta sain epiduraalin ja synnytys meni kuin oppikirjojen mukaan. Synnytyksen kesto 4h 40min Toisesta jo matka sairaalaan oli yhtä huutamista ja pyörätuolilla kärrättiin saliin. Tutkimus, äkkiä vaatteet pois ja sori täällä huoneessa ei ole edes ilokaasua. Huusiin nelinkontin lattialla kun...
  16. HaaveitaVain

    kannattaako tehdä enää testi?

    Apteekista saa ostaa ja netistäkin tilattua. Clear Blue digitaalinen nimeltänsä.
  17. HaaveitaVain

    kannattaako tehdä enää testi?

    No jos on kaksi viivaa niin olet raskaana ja jos yksi niin et ole, ainakaan testin mukaan. Osta CB digitaalinen joka kertoo tekstillä raskaana / ei raskaana. Helppo tulkita.
  18. HaaveitaVain

    Mitä teet/missä olet mieluiten lapsen päikkäriaikana?

    Mielellään teen myös ihan omia juttujani. Aika usein koneella, joskus luen tai katson boksilta tallennettuja ohjelmia. En tee koskaan kotihommia kun pienin nukkuu. Viihdytän myös vanhempaa lasta joka ei nuku.
  19. HaaveitaVain

    Raha-asiaa!! Omat vai yhteiset??

    Meillä on yhteiset rahat, mutta omat tilit. Lainanhoitotili yhteisille menoille, minne kumpikin siirtää oman osuutensa lainoista. Mies asuntolainan ja minä autolainan. Hoidan lapsia kotona, joten tulot pienemmät kuin miehellä. Se maksaa kellä on :) Olen kyllä miettinyt yhteistä tiliä, ettei...

Yhteistyössä