Hakutulokset

  1. S

    millä rv kaksoset ovat syntyneet?

    A-poika syntyi 38+4, painoi 3690 ja 54cm pitkä B-poika syntyi 38+5, painoi 3540 ja 50cm pikä ja mun synnytys käynnistettiin kalvojen puhkaisulla ja vauhditettiin oksitosiinitipalla, A synty alakautta imukupilla avustettuna, B hätäsektiolla sykkeen heikkenemisen ja otsatarjonnan vuoksi.
  2. S

    vauvan kylvetys?

    Meillä pestään nassu, kädet ja pylly illalla, kylvetään kunnolla vaaan kerran viikossa talviaikaan...syksyllä kylvettiin 2x viikossa. Ja iho on pysyny hyvänä :)
  3. S

    Painonnousu kaksosraskaudessa

    Moikka!! Mulla on nyt 7kk vanhat kaksospojat ja mulla kävi niin että maha mun mielestä alko näkyä kunnolla vasta siinä just samoihin aikoihin ku sulla nyt..Elokuussa oli la ja huhtikuussa alko maha "kunnolla" näkyyn ja toukokuussa se oliki sit jo tooooooooooooosi iso, ainaki useimpien...
  4. S

    mielenkiinnosta kaksosraskauden kokeneille.

    eiipä kai mitään ihmeellisiä tavallisia raskausoireita kummempia..np-ultrassa kans että onneks olkoon, teille on tulossa kaksoset.. =)
  5. S

    Tunnistatko laulun???

    kuulostaa ainakin fröbelin palikoiden laulamalta hänkkipänkiltä.. sanat menee jotenki et: joella tuolla miss on hänkki pänkki, rupisammakot hyppii pitkin kuutamosiltaa. kuuluu hiu hau hoi hei, lumpeiden takaa kuuluu molskis =)
  6. S

    Rv-pinoa <3

    30+5 :)
  7. S

    hauskoja murre eroja

    :laugh: on nää hauskoja nää murre-hommat..koussikka ei oo kait mitenkä vorssaa, äitiltä mielestäni oppinu ja sen on juuret jossain karjalassa.. :D
  8. S

    hauskoja murre eroja

    Vorssasapa hyvinki =)
  9. S

    hauskoja murre eroja

    mä heitän löylyä koussikalla.. ;)
  10. S

    hauskoja murre eroja

    Tiiättekö mikä on vesiläpi, kesseli ja holja? ja missä kaupungissa tälläsiä sanoja käytetään.. =)
  11. S

    Sunny beach elokuussa..piteleekö ilmoja?

    Oltiin edelliselokuussa ja sillon kyllä piteli ilmoja, ainoastaan yhtenä päivänä sato..
  12. S

    Millä rv: lla olet nyt?

    27+4 :heart:
  13. S

    Kaksosten vanhemmat!

    vanhempainrahakausi on tosiaan sen 60 päivää pidempi ja äitiysavustukset saa tuplana toisesta samaan aikaan putkahtavasta vauvasta eli jos haluu niin saa kolme äippäpakkausta..ite oon kaksosten odottaja (23+6) ja oon aatellu ottaa kaks äippäpakkausta ja yhden rahana..:) Paljon onnea...
  14. S

    Turun seudun odottajat

    Täällä olis kans yks Turun seutulainen odottelija! Kaksosia odotetaan syntyväksi 28.8 ja ensimmäiset olis laatuaan meillä.. :)
  15. S

    Mistä löytyis TÖITÄ!!

    liiketaloutta luen..kaikki vaan haluaa elokuun loppuun asti jonku, ku lomat pyörii sinne asti..ja sit on just toi selitys et jos satttuu jotain, plaaplaaplaa..kenelle tahansa voi sattua, vaikka ei raskaana oliskaan!
  16. S

    Mistä löytyis TÖITÄ!!

    Ottaa päähän ihan suunnattomasti, odotan kaksosia la elokuun lopulla, joten töitä voisin kesällä tehdä, muttaMutta kukaan ei palkka, ku jos jotain sattuu et jodutkin jäämään pois aikasemmin, niin me joudutaan maksaan sulle palkka!! Oon siis opiskelija, ei vakituisia töitä vielä..Eniten ottaa...

Yhteistyössä