Hakutulokset

  1. A

    voi helevetti.. nyt meni lattia piloille |O

    kYLLÄ SEN PYSTYY KORJAAMAAN ,JOS PUU LATTIA NIIN LAKKAA NAARMUUN. VOI TIETTY HIOA ENSIN HYVIN HIENOLLA HIEKKA PAPERILLA TASASEMMAKSI SEN NAARMU KOHDAN.
  2. A

    Onko kaikilla lapsilla joku tauti ????

    Täälä ketjuissa lukee tautisista lapsista jotka tulee kotiin/hoitoon, ja tai ei sais tulla kun omat on allergisia /ym.tautia. Ei mulla ollut tommosta ongelmaa koskaan . Ei omat sairastanut. No, meillä kyl poltettiin sisällä tupakkaa, mut, muuten oli siistiä , eikä elukoita ,kuten nyky...
  3. A

    Ihan totta. En keksi meidän tytölle nimeä. Autattehan, joookos?

    Anniina Marianne . Nina Anni Jasmin.
  4. A

    Joutsenon nallekirppis?

    : /
  5. A

    Joutsenon nallekirppis?

    oletteko käyneet ,sielä alakerrassa ,vieläkö kalusteita ? ja valaisimia? entä joululahjoiksi sopivaa käsityötä myyntipöydillä?
  6. A

    Kouvola pohjola tori huom,

    niin käyttekö???
  7. A

    Kouvola pohjola tori huom,

    Käyttekö vuoden viimeisellä kirpulla kierroksen???
  8. A

    Kouvola pohjolatori huom..

    Siis huomenna lauantaina viimeisen kerran tänävuona ,käyttekö kierroksella?????
  9. A

    Kouvola pohjolatori huom.

    SIIS HUOMENNA VIELLÄ , TULETTEKO TEKEMÄÄN LOPPUKAUDEN KIERROKSEN,???:wave::attn:
  10. A

    70-luvun äp-makuupussi. Kirppislöytö!

    ruskea /valkeita pilkkuja. vien sen kirppikselle. mikähän hinta vois laittaa.
  11. A

    Sokos Hotel Ilves, millainen on?

    oli joo,3henk. saa kerralla olla.
  12. A

    Lapsen tapaamiset oikeuteen???

    olenpa kuullut yhden rouvan kertovan että rintaa saava lapsikin pitää antaa isälle. useaksi päivää.
  13. A

    Sokos Hotel Ilves, millainen on?

    LAUANT. KLO 21,00 SEMMOINEN PIKKU BAARI
  14. A

    Lapsen tapaamiset oikeuteen???

    jaa, mulle kävi aikoinaan ,että asianaj, toiminut ihminen väärensi valtakirjan ,enkä koskaan saanut kutsua oikeuteen ,joten hakkaaja ukko voitti, kun oli paikalla. koskaan en saanut juttua oikaistua.kukaan ei auttanut. ELI ÄLÄ ANNA VALTAKIRJAA, ÄLÄ KOSKAAN TAPAA . YKSIN ,SOS,TANTTOJA ETKÄ...
  15. A

    täytekakkuapua!

    EI VAAN MAKU TÄYTELÄISTYY.
  16. A

    täytekakkuapua!

    Jos laitat mansikat ja niitten päälle teet hyytelösokerista liemen joka jähmettyy ja sitten vatkaat ja pursotat kerman pysyy hyvin . ei valmis kermavaahtoa.
  17. A

    Jos pääsee työkkärin kautta työvoimakoulutukseen niin saako sen työmarkkinatuen koulutusjaksolta normaalisti + jonkun kulukorvauksen

    Saa , , ei vähennä. ja jos toisellapaikkakunnalla ,niin on pari euroa enemmän pv.
  18. A

    Mistä vanhoja suomalaisia nimiä?

    Hei minulla on 1800luvun ja 1900 luvun almanakka .siitä ainakin löytyy nimiä.
  19. A

    voisinkohan oikeasti oppia ompelemaan ompelukoneella?

    Mulla olisi pari ylimäärästä perus- ompelukonetta joilla vois harjoitella . laukku mallit. :attn:
  20. A

    Nojatuolisänky

    ota yhteys yv.nä . tiedän missä.

Yhteistyössä