Hakutulokset

  1. Lilya

    Mistä löytää kissanpentu?

    Kiitos =)
  2. Lilya

    Mistä löytää kissanpentu?

    Perheemme on tehnyt päätöksen uuden kissanpennun hankinnasta pitkällisen mietinnän tuloksena ja näin ollen perheeseemme etsitään nyt kisua kaveriksi vanhemmille kisumirreille :) Mutta voih, miten vaikeaa sopivan löytäminen on. Etsimme maatiaista, mutta lähes kaikissa löytämissäni ilmoituksissa...
  3. Lilya

    Nordealla maksut myöhässä?

    Meillä ei ole koskaan Osuuspankissa käynyt näin, ja tää on jo toinen kerta parin viikon sisään Nordealla.
  4. Lilya

    Nordealla maksut myöhässä?

    No kyllä se pienipalkkaisilla voi olla. Jos rahat tulee vaikka maanantaina, on siinä välissä 3 päivää ilman rahaa. Ei kiva. Eikä tarvitse tulla tähän ketjuun valittamaan että "miksette säästä", en aio perheeni taloudellista tilannetta netissä avata yhtään tämän enempää mutta uskon ettemme ole...
  5. Lilya

    Nordealla maksut myöhässä?

    Mä kans ajattelin vaihtaa pankkia. Aiemminkin pohtinut josko kaikki perheen tilit olisivat Op:ssa ja taidan maanantaina marssia pankkiin.
  6. Lilya

    Mitä te ei-karppaajat oikein syötte?

    Eilen söin Aamiaiseksi vettä, maitorahkaa ja marjoja, kuppi kahvia. Lounaaksi kasvissosekeittoa, vettä, raejuustoa Välipalaksi 2 omenaa, lasi maitoa ja kuppi teetä Päivälliseksi wokkia jossa kanaa, kasviksia ja couscousia. Lasillinen piimää ja 1 pala ruisleipää+margariinia...
  7. Lilya

    Nordealla maksut myöhässä?

    Voi hemmetti :( Tää on niin kurjaa, kaikki on loppu ja lainasin ystävälle eilen viimeiset 200e kun kuvittelin tilin tulevan tänään. Pidetään peukkuja kaikki!
  8. Lilya

    Uskoisitteko miestä?

    Siis mitä ihmettä se sulle kuuluu masturboiko mies? Etkö sä sitten itse koskaan, tai kerrotko sen aina miehellesi?
  9. Lilya

    Nordealla maksut myöhässä?

    Onko muilla? Täällä odotellaan liksaa saapuvaksi mutta huonolta näyttää :( Helvetin helvetti!
  10. Lilya

    Ateismin raadolliset kasvot!

    Miks mä luen koko ajan että Autismin.
  11. Lilya

    Hyvä päiväkoti lähellä Hämeenlinnan keskustaa?

    Kaivokadun kotirinne. Voin suositella oikein lämpimästi :heart: Sijaitsee siis ihan keskustassa. Ainoa miinuspuoli on huonot parkkipaikat, mutta itse päiväkoti on todella hyvä. Hoitajat välittävät työstään ja lapsista, eivätkä mene sieltä missä aita matalin. Itsellä kokemusta useammasta...
  12. Lilya

    Teiniäidit-sarjan 1.osa Yle Areenassa

    Mikäli viittaat tällä kirjoittamaani tekstiin, en ainakaan itse oikolukiessani huomannut tämänkaltaista viittausta.
  13. Lilya

    olisko kamalan huono idea jos alettaisiin syömään päivällisaikaan joku pieni välipala ja ruoka syötäisiin

    Jos se sopii teidän rytmiin parhaiten niin mikäs siinä. Eikös se tyyli ole muualla euroopassa aika yleinen joten tuskin siitä mitään haittaa heillekään on.
  14. Lilya

    Järjettömimmät lahjat ja mitä te teette niille

    Me emme ole ihan noin kummallisia lahjoja saaneet, mutta jotain hassua kumminkin. 5-vuotias sai kerran sellaisen taaperoille suunnatun paksusivuisen katselukirjan, samanlaisen jonka oli saanut samoilta ihmisiltä jo edellisenä jouluna. 1-vuotiaalle jääkiekkojoukkueen t-paita kokoa XL.
  15. Lilya

    Teiniäidit-sarjan 1.osa Yle Areenassa

    Musta tuntui kurjalta se, miten kylmästi äidit hoitivat lapsiaan ja haaveilivat viihteelle lähtemisestä. Itsellä (19v silloin) esikon kanssa oli aivan mieletön euforia päällä ja silittelin sekä hellin vauvaa sylissä koko ajan. Ei tullut mieleenkään haaveilla viihteelle lähtemisestä vaikken kovin...
  16. Lilya

    Teiniäidit-sarjan 1.osa Yle Areenassa

    Mäkin katsoin kun luin tän :) Ihan mielenkiintoinen, katson varmaan toistekin. Siitä Teyasta tuli vähän sellainen olo ettei suhtautunut vauvaansa kovin lämpimästi.
  17. Lilya

    Pieneen tilaan menevät rattaat kunnon renkailla!

    Meillä on Emmaljunga Scooterit, mielestäni menevät aika pieneen tilaan ja ovat hyvät perusrattaat. Kulkevat sohjossa ja hiekassa, sekä plussaa tilavista taskuista.
  18. Lilya

    Kyllä taas voi olla lähiökakaroiden mammat ylpeitä jälkikasvustaan

    Mä veikkaan että enemmän kuin vanhempien sosiaalinen asema, lasten käytökseen vaikuttaa vanhempien oma asenne ja esimerkki. Me asumme lähiössä, vuokralla, ja esikoinen on jokapaikassa saanut vain positiivista palautetta käytöksestään. Koskaan ei jätä muita yksin tai kiusaa toista, kavereita...
  19. Lilya

    Tän takia en halua viedä lastani päiväkotiin vanhempainvapaan päätyttä

    On päiväkodin henkilökunnalla silti enemmän pedagogista koulutusta kuin perhepäivähoitajilla (jos tässä nyt meinattiin että vie lapset jonnekin kodin ulkopuolelle hoitoon). Onhsn tuo kurja juttu kumminkin.
  20. Lilya

    Tän takia en halua viedä lastani päiväkotiin vanhempainvapaan päätyttä

    Miten toi linkki tohon liittyi? Mulla näkyi vaan pelkkä kuva.

Yhteistyössä