Hakutulokset

  1. Von Teese

    Päätettiin miehen kans laittaa kantapäät vastakkain..

    Minkäslainen sellainen on?
  2. Von Teese

    Päätettiin miehen kans laittaa kantapäät vastakkain..

    Joillekkin on ja joillekkin ei. Yksin se onkin paljon helpompaa, kun ei ole lasta mukana juoksemassa ympäri huonekaluliikettä, sähköyhtiön toimistoa ja asuntotoimistoa. Onko tästä nyt pakko tehdä riitaa? :snotty:
  3. Von Teese

    Päätettiin miehen kans laittaa kantapäät vastakkain..

    No kyllä voi, mut ajattelin että olisi isälle helpompaa jos saisi rauhassa asiansa hoitaa kuntoon. Hänen täytyy kuitenkin ostaa huonekalut, tehdä sähkö- ym. sopimukset jne jne.
  4. Von Teese

    Päätettiin miehen kans laittaa kantapäät vastakkain..

    Oli kyllä tuokin mietinnässä, Isällä on kuitenkin alussa hoidettava asiansa (asunto ym.hommat) kuntoon.
  5. Von Teese

    Päätettiin miehen kans laittaa kantapäät vastakkain..

    Olisko jollain kokemuksia isän ja lasten tapaamisista? Minkä aikaa tavataan ja kuinka usein?
  6. Von Teese

    Päätettiin miehen kans laittaa kantapäät vastakkain..

    Ok, Kiitokset sinulle! :flower:
  7. Von Teese

    Päätettiin miehen kans laittaa kantapäät vastakkain..

    Huomenna aikoi lähteä etsimään asuntoa itselleen, toivottavasti löytää pian asunnon niin saadaan asiat rullaamaan.
  8. Von Teese

    Taas lähti läheinen :'(

    :hug:
  9. Von Teese

    Päätettiin miehen kans laittaa kantapäät vastakkain..

    Miten te meinasitte hoitaa lasten tapaamiset siihen saakka? Jaksamisia sinullekkin! :flower: Täytyy heti huomenna soitella sossuun ja ruveta hommaamaan nuoremmalle hoitopaikka kun opiskelen. Saa nähdä miten suhtautuu kun on ollut tähän asti isänsä hoidossa kotona.
  10. Von Teese

    Päätettiin miehen kans laittaa kantapäät vastakkain..

    Sä et tiedä meidän tilanteesta yhtään mitään! :kieh: Ehkä elatustuen syy on muukin kuin työtön luuseri.
  11. Von Teese

    Päätettiin miehen kans laittaa kantapäät vastakkain..

    Asiallisia vastauksia ja kysymyksiä kiitos. :flower: Mulla on paha olla jo ilman tollasia kyselyitä.
  12. Von Teese

    Päätettiin miehen kans laittaa kantapäät vastakkain..

    Me on kerran aiemmin erottu ja palattu yhteen takaisin. Yhdessäolo ei kertakaikkiaan onnistu.
  13. Von Teese

    Päätettiin miehen kans laittaa kantapäät vastakkain..

    Mites nuo elatustukihommat, kun nehän haetaan vissiin kelalta? Ja lasten tapaamiset, joka toinen viikonloppuko? On ko kokemuksia, lapset 2v ja 4v. Minä olen siis tuo ap. :snotty:
  14. Von Teese

    se on sitten hei kaikille

    :wave:
  15. Von Teese

    Painonvartijat

    Ja kun kaikkea saa tosiaan syödä, karkkiakin. :) yhtenäkään päivänä ei ole ollut nälkä.
  16. Von Teese

    Painonvartijat

    Mä oon ollu tosi tyytyväinen, painoa on tippunut 3 viikossa 3kg, vyötäröstä on lähtenyt -5cm. :) mulla on viikossa aina 2 kertaa jumppa ja muina päivinä kävely, sunnuntai on lepopäivä. Päänsäryt on hävinneet ja muutenkin on hyvä olo ja jaksaa paremmin. Suosittelen lämpimästi!
  17. Von Teese

    Päiväkodin aloittaminen yli 3v:nä

    Ensimmäinen hoitoviikko meni hienosti, tyttö ei ollut ikävöinyt äitiä kertaakaan ja oli muutenkin ollut reipas. Käytiin silloin edellisen viikon keskiviikkona päiväkodin pihalla leikkimässä muiden tarhalasten kanssa ja sitten perjantaina tutustuttiin sisätiloihin. :) ihan turhaan jännitin sitä...
  18. Von Teese

    Päiväkodin aloittaminen yli 3v:nä

    Aikaa tutustumiseen ei ole kuin perjantaina,valitettavasti. Olisimme halunneet mennä jo torstaina mutta silloin päiväkodilla oli joku koulutuspäivä emmekä silloin voi kuulemma mennä. :( Taidan kuitenkin käydä torstai- ja keskiviikkoiltana päiväkodin pihalla leikkimässä, että näkee miten kiva...
  19. Von Teese

    Päiväkodin aloittaminen yli 3v:nä

    näin tosiaan ajattelinkin. :) mä varmaan sit itken sen matkan, kun menen kouluun..

Yhteistyössä