Hakutulokset

  1. Caro79

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Moikka! Tissittelystä täällä on ollut juttua. Meillä ollaan siinä 5 min- ikuisuus. Päivällä istutaan tyyppi rinnassa kauemminkin, mutta yöllä yleensä nukahdan kesken ja samoin hänkin. Eli yöllisiä syöttöaikoja en osaa sanoa. mutta päivällä homma menee usein lutkutteluksi. Tyyppi syö...
  2. Caro79

    Hyvät matkarattaat?

    Meillä Gracon Trekkot. Tukevat, isot pyörät, iso tavarakori, lämpöpussi mukana, menee pieneen tilaan (autossa mm. kuskin penkin taakse lattialle) ja saa kokoon nopeasti yhdellä kädellä yms. Suosittelen =)
  3. Caro79

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Heippa! Ihanaa kun täällä on niin paljon lukemista!!! Kaunis ilma ulkona ja meillä kahdet vaunuilut sekä yhdet ulkoilmaunet takana. Tuo aurinko ja lumi yhdistelmä saa reippaan fiiliksen aikaan =) Tuosta itkusta... Mä en tie miten jaksaisin jos meillä itkettäisiin jatkuvasti. Totta kai...
  4. Caro79

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Heippa! Tänne on tullut taas niin paljon tekstiä =) ONNEA uusille vauvautuneille!!!! Pumppaamisesta joo piti sanoa et meillä en tulisi toimeen ilman sitä sähköpumppua. Meillä on se ainun pumppu ja siihen sit lisäksi käsipumpun tarvikkeet. Yhdellä "tarvikesetillä" en pärjäisi. Muutenkin...
  5. Caro79

    Helmivauvat 2009 ~helmikuussa 09~

    Huomenta! Täällä ei olla kanssa juurikaan nukuttu. Tai poika on ja mamma ei. Muutaman kerran on syöty, että sen verran on pojasta johtunut valvominen. Mä vaan huomasin yöllä et heilautin käteni pojan päälle ja loppuyön sit valvoin peläten et teen sen uudestaan. Hän ei edes huomannut, mutta...
  6. Caro79

    Helmivauvat 2009 ~helmikuussa 09~

    Heippa kaikki vauvautuneet! Ihan hassua tänne puolelle yhtäkkiä kirjoittaa!! Kotona ollaan täälläkin oltu maanantaista saakka ja kaikki mennyt tähän asti loistavasti. Poika lähinnä syö ja nukkuu =) . Niin ja tykkää vaihdattaa papalla vaippoja... Hän on vaativa ja kakkaa vasta kun...
  7. Caro79

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Heippa kaikki! Onnittelut vauvautuneille!!!!! En ole kerennyt palstalle sitten viime alkuviikon ja taitaakin tulla taas enemmän tekstiä kerralla... Olin viime viikolla todella ahkera. Varsinkin keskiviikkona kun kävelin Ikeaan ja ruokakauppaan ostoksille, siivosin koko kämpän lattiasta...
  8. Caro79

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    Huomenta! Onnea taas uusille vauvautuneille!!! Caro ei ole kadonnut eikä jakautunut... Prkle!!!! :headwall: :headwall: Täällä ei vaan ole ollut yhtään mitään sanottavaa mihinkään... Ihan tyhjä pää! Lueskellut olen. Sen sijaan olen leiponut ja siivonnut. Ja sitten taas siivonnut ja...
  9. Caro79

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    Huomenta! Onnea uusille vauvautuneille!!! Labello ja Anno Meillä on tällä pojalla LA 17.2 ja kaveri ennustajanlahjoineen veikkasi, että poika syntyy 10.2. Tuona päivänä miehelläkin olisi tärkeä suunniteltu ja kauan odotettu meno =) . Toivottavasti tulisi silloin... Ei jaksaisi enää...
  10. Caro79

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    Huomenta! ONNEA taas uusille vauvautuneille!!! Emsat Mä luin nämä sivut nopeaan ja saattaa mennä ihan vierestä taas mutta... Mä veikkaan et nämä perhe/lapsi-kuviot on niitä, joissa jokaisella on joku mielipide. Perusajatus on kai edelleen nykyäänkin se et perheessä pitää olla isä, äiti...
  11. Caro79

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    Moikka! Mä luin täältä et jee helmikuu ja pelästyin et ei kai vielä... :laugh: :laugh: Mulla ei ihan toi kalenteri ole päässä ajan tasalla. Tehtiin joku aika sitten miehen ja isovanhempien kanssa vauvaveikkaus eli milloin syntyy (päivä + klo), paino ja pituus. Ne suljettiin kuoriin ja...
  12. Caro79

    Helmimasut 2009 - tammikuussa vol 2. -

    Moikka! Joo.. Ihanaa huomata ettei ole ainut kenellä on tylsää... Vaikka sitten tietty olen pahoillani myös teidän muidenkin tylsistyneiden puolesta :wave: Tietty alkaa se välillä kuivattamaan et kaikki sosiaalinen elämä on tietokoneen välityksellä... Mutta kai se pitää vaan ymmärtää et...
  13. Caro79

    Helmimasut 2009 - tammikuussa vol 2. -

    Huomenta! ONNEA kaikille uusille vauvautuneille!!!!! Sitten heti valitusta... Onko kellään muulla tylsää?!? Mä koitan kovin miettiä mitä tekisin,mutta todennäköisesti päädyn jämähtämään sisälle... PLÄÄH! Oma vika kun laiskottaa :p Täällä oli joitakin muitakin Turusta... Mitä täällä...
  14. Caro79

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Moikka! Muistankohan mitä piti kirjoittaa kun lukemista oli taas tullut niin paljon =) Joo eli ultrassa käyty tänään. Selvisi seuraavaa eli kohdunkaula nykyään 2 cm ja pehmeä. Eli jotain siellä on tapahtunut, vaikka ei kuulemma kannata vielä lähtöä odotella ;) Sukkapuikkokivut jatkuu...
  15. Caro79

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Heips! Tänne tulee kyllä nykyään niin vauhdilla tekstiä! Huomaa et äippälomat on alkaneet =) Mä kärsin koko eilisillan niistä "sukkapuikkokivuista"... Tai ainakin niitä voisi sillä kuvailla. Päädyin tänään kaupungille aamupäivällä shoppailemaan ja totesin kotiin tullessa etten varmaan...
  16. Caro79

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Huomenta! Kahvia menee yksi kuppi, mutta siihen se jää. Oikeasti olen oikea kahvijuoppo =) Varpajaisista mies ei ole sanonut mitään... Toivottavasti ei pidä sillä täällä riittää kyllä töitä ihan kahdelle niinä päivinä kun hän kotona on. Vauvakirjaa ja raskauspäiväkirjaa on tullut...
  17. Caro79

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Moikka vielä! Piti tulla kertomaan vielä et mut yllätti täysin toissa päivänä tuo maa. En edes tajunnut kuinka liukasta nyt taas on kun talvi on täällä ollut mitä on. Aamulla (oma vika) koirien kanssa liukastuin, mutta en onneksi kaatunut. Iltapäivällä sitten olin toisen kanssa lenkillä (taas...
  18. Caro79

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Onnea uusille vauvautuneille!! :flower: :flower: Mä odottelen kyllä jo nyt (vaikka viikkoja vasta 36+4) et tämä tulisi. Maha kyllästyttää ja on tylsää... Haluaa vaan sen vauvan sylkkyyn ja sitten ainakin se synnytyskin olisi ohi ;) JeJa Mä näin myös eilen ensimmäisen vauvaunen ja se...
  19. Caro79

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Onnea Jaanalle ja koko perheelle!! :flower: :flower: Pur Ensimmäinen on joo tulossa tänne. Tuo alusta saakka ajateltu pullostaruokinta on meillä lähtenyt osaksi myös miehestä. Juuri poissaolojen takia haluaa sitten kotona ollessaan olla paljon mukana. Ymmärtää onneksi sen etten millään...
  20. Caro79

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Huomenta! Tervetuloa uudet!! Kyssäri tuli mieleen... Pitääkö vauvalle ottaa oma tutti sairaalaan?! Mä en tie miksi ajattelin et sieltä saisi :/ Nyt täytyy äkkiä keittää jos näin on. Miten muuten montako tuttipulloa teillä on yleensä ollut käytössä/olette hankkineet? Meillä on...

Yhteistyössä