Hakutulokset

  1. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Mä kävin esikoisen aikana psykalla juttelemassa ku oli niin helvatan vaikee raskaus että pää meinas hajota. lopulta käynnistettiinki sen takia kun kätilö ja lääkäri oli sitä mieltä ettei enää tartte päivääkään jaksaa. Esikoista kun odotin toivoin todella tyttöä, mies taas poikaa, kuulemma tosi...
  2. S

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Pahoittelut keskenmenon kohdanneille :( tervetuloa uusille! Hei mäki haluun nähä seksiunia!!! Mä kyl hirveesti nään unia, mut viime yönäki kirjotin kauppalappua koko yön!! Siis mitä vit???? Ei paljoo kostunu :P seksihommista muuten... Iltasin ei tee yhtään mieli, oon niin...
  3. S

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Nuorallatanssija: mietit tampereen ultria. Kurkkaa avaklinikan sivut, ei ole enää avaklinikka, mut sillä nimellä löydät ku en nyt muista uutta nimeä. Varhaisultra maksaa about 90 euroa..
  4. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Nuorallatanssija: kato googlesta ava klinikka. Sielä varhaisultra about 90 egee. On siis yksityinen hedelmöitysklinikka, mut ultraa taviksiakin. Me on käyty kahessa aiemmassa sielä. Ei ole enää ava klinikka nimellä, mut sillä ku googlaat.. :)
  5. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Joiku: mä oon käyny kahessa edellisessä raskaudessa lääkärissä viikon 5 tietämillä ku vatsa on ollu niin kipee että mies joutu taluttaa. Kaikki kuitenki hyvin :) eli kyllä voi olla koviakin kipuja.. Toivottavasti sullakin vaarattomia! :) Tyttö/poikaoloista. Tyttöolo on, oon niin kiukkunen...
  6. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Fritang mulla on aina ollu menkkakipuja ennen plussaa, nytki otin sinä päivänä ku ois pitäny alkaa kaks särkylääkettä. Eli siis omasta puomesta voin sanoa että kivut kuuluu! jaksamista kaikille menetyksen kohdanneille! <3 Tervetuloa kaikille uusille!
  7. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Voimia santrana! :/
  8. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Mimzy mä asun tässä Akaassa, ja oon käyny kahessa aikasemmassa raskaudessa varhaisultrassa Tampereen AVAklinikalla. se on siis lapsettomuusklinikka, mutta tekee myös muille ultria ja oli selvästi halvempi sillon ku mikään muu paikka. makso oisko ollu 90 euroa ku muualla yli 200. nyt en enää tie...
  9. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Mä en enää muista kirjotinko tänne, mutta joitain päiviä sit luin lehdestä että prinsessa victoria oli satuttanut jalkansa... Pitihän sitä ait pillittää oikeen kunnolla.. :D
  10. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Tänään aamuna on kyllä tunne että henki lähtee, oon niin kuoleman väsynyt että kuolen :D Mies tekee yritysjuttuja ja mun pitäs raahautua puistoon lasten kanssa, mutta ku tuntuu ettei jalat kanna. Mirtinki että jos menis vaa yläkertaan leikkii jotain. Sitten taas tulee paska äiti fiilis ku ei...
  11. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    TERATOLOGINEN TIETOKANTA on kyllä huippu juttu, ite sinne ahkerasti just päänsärkyjen ja migreenien takia soittelin viime raskaudessa. Ja vaikka lääkärillä ravasin paljon samasta syystä ni tuolta teratologisesta mulle sanottiin että mun kannattas ehdottaa lääkärille sitä migreeninestolääkitystä...
  12. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Palelua täälläkin! Kokoajan paleltaa, paitsi sillon ku lämmitän taloa ja istun avoimien luukkujen edessä tai halaan pönttöuunia :P Ja väsähdän todella, ja väsymys on älytöntä, tulee ihan puun takaa ja on lamaannuttavaa. Yks päivä vetäsin kahet päikkärit! Kerran nukuin tunnin päikyt ja heräsin...
  13. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    OIREISTA: alavatsalla tuntuu kipuja jos tekee jonkun äkkinäisen liikkeen, muuten ei oikeestaan mitään. Paitsi että jos joutuu seisoo paikalla ni mua alkaa pyörryttää. LIIKUNNASTA: salin lopetin joulukuussa, en ostanu enää uutta korttia vaan ajattelin että lenkkeily saa riittää. Meillä kaks...
  14. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Ihanaa uutta vuotta kaikille ! tosi kiva huomata ettäjoka päivä tulee uusia mukaan.. :) Tisseistä: Mulla ei mitään ongelmaa tissien kasvun kanssa, en pistäs pahitteeks jos vähän kasvas, tai vaikka paljonki, A kuppinen olen prkl ja nyt kahen imetyksen jälkeen ei oo ku ajokoirankorvat jälelä...
  15. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Meillä brion vierekkain istuttavat ja jos asuu sellasessa paikassa missä ei oo tiet aina putipuhtaat (lumesta siis) ni suosittelen isojen pyörien takia. Omasta mielestä ei oo edes painavat jos vertaa muihin vierekkäinistuttaviin. Parasta kyl ois ku pärjäis vaan seisomalaudalla ja...
  16. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Meillä kyl on yhen istuttavatkin siis kun nyt tuplat on jo turhat, esikoinen ei oo pitkiin aikoihin suostunu rattaisiin..
  17. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    meil oli ekan ja tokan välillä 1v9kk ja eivois pärjätty ilman tuplia. Nyt (siis kun tää syyskuinen syntyy) esikko saa kävellä/pyöräillä ja toka ja kolmas saa olla tuplissa lenkeillä. Me asutaan kaupungin ulkopuolella ja kaikkialle kävellään tai mennään autolla kun busseja ei mee, kävelystä...
  18. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Tsempit kaikille kellä tiputtelua! Ja tarrasukkia! Mä testasin kanssa aamulla ja on tummentunu viiva, mutta ei lähellekään kontrolliviivan tummunen. Vähän huolettaa ku kahella aikasemmalla kerralla ollu samana päivänä ku menkkojen piti alkaa saman vahvunen., nyt kuitenki menkat "viikon...
  19. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Meillä muksujen ikäeroks tulee 4v2kk ja 2v5kk. Jännittää tuon nuorimmaisen kanssa miten tulee menee, on tosi temperamenttinen likka ja mustasukkanen musta. Kaipa se tottuu. :) Himoja ei oo tullu vielä, jano on kokoajan ja vesi kelpaa. nälkä iskee myös jo yllättäen ja täysillä päälle ja...
  20. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    vitamiineista munkin piti laittaa, että multitabseja oon aiemmin syöny ja niitä ostan taas heti ku vaan oon eka syöny noi normi vitamiinit loppuun. Ja lisäks syön vielä d:tä ja c:tä. Niitä nla täti suositteli mulle viimeks ku meinasin kuolla väsymykseen..

Yhteistyössä