Hakutulokset

  1. S

    "Vanhempi" lapsi sijaislapseksi (n.10v)?

    Hei! Löytyykö linjoilta ketään joka olisi saanut sijaislapseksi n. 10 v. lapsen? En mistään löydä keskusteluja tästä ja meille ehkä tällanen 10 v. poika olisi tulossa. Kyseessa miehen siskon muksu. Lähinnä mietityttää miten saa suhteen luotua vanhempaan lapseen. Toisaalta tuntuu ettei...
  2. S

    Rakenneultra tampereen terveystalolla + vauvan sukupuoli.

    Hei! Eli kysymys kuuluu että jos olette käyneet rakenneultrassa Tampereen terveystalolla niin onko teille kerrottu lapsen sukupuoli? Ja oletteko itse kysyneet vai kysyttiinkö haluatteko tietää? Kovasti täällä pohditaan että saakohan sitä tietää ja että pitäskö kysyä ite vaiko eikö.. :)
  3. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    ************SUNNUNTAI 17.7.2011************ Mukana: Murumii...................... .tyttö 9/08.........kp7/24-28.....yk 9 Rouva Möppiäinen...........tyttö 12/10........kp9/?............yk2 Neiti näpsän äiti............ tyttö 10/08.......kp12/28-32.....yk 7...
  4. S

    Kerkeiskö/osaisko joku suomentaa Jason Mrazin- Im yours?

    Elikkä siinä se pyyntö/kysymys nyt tuliski.. Jos joku viitsis suomentaa tuon Jason Mrazin Im yoursin. Well, you done done me and you bet I felt it I tried to be chill but your so hot that I melted I fell right through the cracks, now I'm tryin to get back before the cool done run out I'll...
  5. S

    Seksi synnytyksen jälkeen---> ahdistus

    Onko täällä muita joita seksi synnytyksen jälkeen ahdistaa? Mä olen toipunut tosi hyvin synnytyksestä fyysisesti ja ollaankin kerran paneskeltu. Mutta hirvee ahdistus on päällä. Olo on kuin raiskatulla. Synnytys meni muuten hyvä, mutta ponnistusvaihe oli aika pitkä, 1.5 tuntia ja kivut oli...
  6. S

    Kuinka nopeasti punkki kasvaa?

    Eli onko kellään tietoa kuinka nopeasti punkki kasvaa kun on tarttunut ihmiseen/eläimeen. Koirasta löytyi punkki ja aloin miettiä että mistä se on sen saanut, kotoa vai mökiltä. Eli kauan punkin pitää olla kiinnittyneenä enne kuin on sellanen puolen kynnen kokoinen harmaa möntti?
  7. S

    Suun kautta otettavat hiivalääkkeet + raskaus

    Onko kellään tietoa voiko noita suun kautta otettavia hiivalääkkeitä saada raskausaikana? Mulla nyt menossa rv 25 ja oon ihan lopussa tän jatkuvan hiivan takia. Käsikaupan lääkkeet ei mulle sovi, joten joudun lääkäristä hakea flagyl comp kuurin. Tuntuu että lääkärit ei ymmärrä ollenkaan...
  8. S

    miltä se paljon puhuttu viivanpaikka näyttää`????

    Eli tänään kp 23/28 tein Predictor testin ja tuli eka vain kontrolliviiva.. ja sitten kun menin puolen tunnin kuluttua katsomaan uudestaan niin ruutuun oli ilmestynyt kaksi ihan ohutta ja hailakkaa viivaa... Oliko se nyt se kuuluisa viivan paikka vai mitä?

Yhteistyössä