Hakutulokset

  1. J

    TEHY ja 20% palkankorotusvaatimus

    Suomen terveydenhuoltomenojen osuus bruttokansantuotteesta on hävettävän pieni, noin 7,5%. Kuitenkin suomalaiset yleensä kertovat arvostavansa terveyttä ja siitä huolenpitoa. Miksi tästä ei siis olla valmiita maksamaan? Käykää katsomassa valtiovarainministeriön budjettikatsauksesta mihin...
  2. J

    Lähtisitkö nuhaisen ja yskäisen lapsen kanssa kaupungille?

    No ton ikäsen kanssa sais melkein koko talven viettää kotona jos ei voi flunssaisena mihinkään lähteä... Minä ainakin lähtisin!
  3. J

    Täitä?

    Toivotaan niin... ;) Alkaa kyllä jo kuulostaa siltä että äiti se vain vainoharhailee... :) Mutta hyvä niin!
  4. J

    Täitä?

    Kiitos lukuisista vastauksista!! =) Mitä ne mustat sitten oikein ovat? Ei kyllä ole mitään puremajälkiä, yritin niitä munia etsiä, mutta sen verran hilseilevä hiuspohja että vaikea sanoa olisiko joukossa ollut jotain munia... Hiuksissa kiinni en sellaisia havainnut vaan pikemminkin...
  5. J

    Täitä?

    Kaikki petivaatteet laitoin heti pesuun ja kämppä menee suursiivoon ja kaikki pakkaseen tai kiehumaan!! Mutta menenkö jo ostamaan täishampoota vai miten varmistun siitä mitä täplät oikeasti olivat? Kutinaa lapsi ei ole valittanut.
  6. J

    Täitä?

    Löysin eilen 4-vuotiaan tyttäreni hiuksista mustia täpliä, ajattelin sen ensin olevan hiekkaa, mutta tarkemman tutkinnan jälkeen luulen niiden olleen täitä. Olimme menossa tukkapesulle ja pesinkin hänen tukkansa hyvin. Tänään moisia ei ole näkynyt, joten miten kauan niiden takaisin...
  7. J

    Miten raskauden kesto lasketaan??

    Jep. Edellisten kuukautisten alkamispäivästä. Jos on tasan 7 niin alkaa 8. raskausviikko eli esim. 7+3 on kahdeksannella raskausviikolla. En tiedä auttoiko? :)
  8. J

    Siljalla Ruotsiin. Lapsille henkkarit?

    No mä oon ottanut kyllä Kela-kortin mukaan jos joku sattuis joskus jotain kyselemään mut eipä oo tarvinnu näytellä :)
  9. J

    Mies ei tee lainkaan kotitöitä!

    Sama ongelma meillä, riidelty asiasta ties kuinka kauan, mutta millään konstilla ei tunnu mikään muuttuvan. Eroa olen minäkin pohtinut, mutta onko teidän mielestänne kotitöihin osallistumattomuus syy erota?? Ja onko tämä todella vain itse aiheutettua? Vinkkejä kaipailen siis myös :( Jaksuja...
  10. J

    yleistäkin, et isä kylvettää pikkuvauvan?

    Kaks kertaa on meillä kuopuksen pessyt, synnärillä ja kerran kotona. Vanhempaa tyttöä ei kertaakaan. Et ei meidän ainakaan. :( Vaikka eipä tuo juuri muutenkaan mihinkään osallistu...
  11. J

    HAUKKUKAA VAAN NIIN PALJON KUN JAKSATTE, EI HAITTAA, TIEDÄN OLEVANI OUTO JOO.

    Soita vaikka avoterveydenhuoltoon, jos tuntuu etteivät ota sinua neuvolassa tosissaan. :hug: Tsemppiä sulle!! :heart:
  12. J

    Lapsen kuolema.

    Itse ainakin ihan mielelläni vastaan kyselyihin, ennemmin nostan hattua ihmisille jotka nostavat kissan pöydälle. :) Oma tytär kuoli 36rv kohtuun. Hautakiveen ja kuolinilmoitukseen saa nimen vaikkei olisi kastettukaan. Rv22 on virallinen raja hautaamiseen, mutta vanhempien halutessa aiemmilla...
  13. J

    HELPP!!!!Mistä sais ostaa vauvalle joka tunnista hengitykseen esim.jos kätkykuleman estäkseni!!!!?????

    Kyllä tiedän kätkytkuolleita lapsia, jotka nukkuneet perhepedissä. Samalla linjalla olen siinä, että aivojen mekanismissa jokin häikkä eivätkä vedä uudelleen henkeä, jolloin ei estettävissä. Äidinmaito-juttu kuulostikin huvittavalta, korvikeruokitut lapsetko eivät siis voi nukkuessaan kuolla...
  14. J

    Kuinka nyky-Suomessa voi sattua tällaista?!

    AI RASITUSRINTAKIPU (ANGINA PECTORIS) 2-VUOTIAALLA?? kenenköhän diagnoosi?? Diabetes on helposti todettavissa kyllä jos sitä tajuaa epäillä. Mitä pienempi lapsi, sen vaikeampi tajuta oireita kun ei itse vielä ilmaise esim. janon tunnetta.
  15. J

    Jäseneksi enkelipienokaisten kerhoon??

    Laittaisiko joku yv:nä kerhon perustajan tai suoraan salasanan jolla kerhoon voisi päästä? Kiitos. :)
  16. J

    Onko muilla tällänen ÄITIYSNEUVOLA ohjelma?? :O

    Kuulostaa aika tavalliselta :)
  17. J

    tarviiko olla huolissaan

    Asutko meidän naapurissa?? :) Sitten ei ainakaan tarvi olla huolissaan :)
  18. J

    kumpi pahempi?

    Pahempi kenelle? Miksi pitäisi tehdä kumpaakaan?
  19. J

    funny pics!!

    :laugh: :laugh: Nää on niin hyviä!!! :laugh: :laugh:

Yhteistyössä