Hakutulokset

  1. tessun tassu

    47 v raskaanako?

    Onko kenelläkään jäänyt raskaustestiä käyttämättä, kun paketissa on useampia? Mul olis käyttöö.
  2. tessun tassu

    Olen 46 v äiti

    ☕️ Miten viestin saa poistettua?
  3. tessun tassu

    Vauvalle maitoa

    Alan nyt rintapumppaamaan.
  4. tessun tassu

    kISSA IHMISET

    Meillä maine coonin pentuja. On niin söpöjä ja karvasia, niinkú maine coonit yleensäkkin. EI papereita, kun ei iskälläkään oo, mut karvaisíi tulee. "BYIIIII!!!! Mikä se oli" AI, karva.... HP: 500E/KPL
  5. tessun tassu

    Ostin tänään pelagonoita

    Ostin tänään pelagonoita, Tai siis "eilen". Asun omakotitalossa. Pihalla kun ei vielä kukkia ole, eikä oikein tuttujakaan, kun vantaalta KÒUVOLAAN muutin. (Ja kotoisin olen pohjanmaalta/karjalasta) VAIKEETa siis löytää seuraa, mut yrittäkää, niin MÄKIN teen.
  6. tessun tassu

    8 kk lapsia-13v löytyy meiltä

    8
  7. tessun tassu

    Kaipaatko seuraa kouvolasta?

    xxx
  8. tessun tassu

    Kaipaatko seuraa kouvolasta?

    mä 40v täyttänyt nainen. Seitsemän lapsen äiti, joista olosuhteidenpakosta vain vauva asuú kotona. Erityislapsia kaikki, paitsi vauva.
  9. tessun tassu

    Maine coon

    yRITIN OSTAa EIlen maine coon, muttei onnistunut. Ensin lupasi tuoda mäntyharjulle jyväskylästä, eipä sitten tuonutkaan, TOISITKO SINÄ?
  10. tessun tassu

    Erityislapsia löytyy

    Useampia, jotka huostaanotettu. Saa kirjoitella mullepäin jos jaksaa. Lasten iät 5-11v, kotona 7kki ihana, hyvinkehittynyt vauva.
  11. tessun tassu

    Mä oon hyvä keskustelija, mutten hyvä kirjoittaja, vai

    mistä johtuu, et musta tykätään, kun juttelen ihmisten kanssa ja olen iloinen, mutta kun kirjoittelen, musta ei tykätä. Vai kertooko vasta ilmeet musta, millainen olen. Olen aika veikeä.
  12. tessun tassu

    Oletko eläinrakas? Etkä tiedä, mitä tekisit? Suuntaa kouvolaan!

    Meiltä löytyy muutama kääpiökani,marsu (kesäsin ulkona) Lintuja, gerbiilejä, koira ja kissoja. Täällä viihtyisi varmasti moni eläinrakas. Itse olen ujo jne, mutta olisi kiva tutustua samanhenkisiin kavereihin ja olen tosiaan 39v. Laita viestiä, jos kiinnostuit. noponenan@hotmail.com Ja ihan...
  13. tessun tassu

    Miltä teistä tuntuu?

    Koetko olevasi ihminen, jota ei hyväsytä vaiko maaiman paras persona? Välimuodoistakin olen kiinnostunut.
  14. tessun tassu

    Mistäs löydätte ton onnellisuuden?

    Mua masentaa tää paska. :'( :popcorn::popcorn::popcorn::mad::x|O:confused:
  15. tessun tassu

    APUA! Joulu tuleeeeeeeeeeeeee

    :xmas: Ahdistaa melkein jo nyt, kun tietää, että joulu tulee, KAIKKI ostavat lapsilleen lahjoja ja mä oon varaton, hyvä kun rahat riittävät ruokaa. Pölynimuriakaan EN omista ja nytkin oon kaverin netissä. (Nettiä ei siis ole kotona) En saa rahaa lapsiin, kun ne on sijoitettu muualle, mut...
  16. tessun tassu

    Kaikki menivät ilmeisesti näin kesällä nukkumaan kello 3

    Lämmintä piisaa, kuulemma helteitäkin, minusta kesä loppuu ja syksy alkaa vasta syyskuussa.
  17. tessun tassu

    Pelikonsoleista!

    Onko naisilla käytössä pleikkareita tai wiitä ja mitä keksitte niillä tehdä? Ollaan siskon kanssa katottu pleikkariin sitä zumbaa, onko kellään sitä? Mitä muuta naiset tekee pleikkareilla, muutakuin laulaa?
  18. tessun tassu

    Kanarialinnut

    Mulla on ollut kanarialintuja ja nyt haluasin piiiitkääään tauon jälkeen niitä uudestaan, onko teillä niitä? Olis kiva jutella kanarialintujen omistajien kanssa.
  19. tessun tassu

    Meidän kissanpentu on jo 23 päivää.

    Se on tooosi söpö. Mutta vasta isompanahan siitä näkee, miten pitkäkarvanen tulee. Molemmilla vanhemmilla pidempi karva, kuin maatiaisella. Iskä Maine coon/norjalainen metsäkissa/siperian kissa (kaikki puolipitkäkarvaisia rotuja) Äitissä norjalaista metsäkissaa. Tyttö on pennun jo ominut...
  20. tessun tassu

    Mikä kännykkä teillä on ?

    Mulla monta mut esim E 7 ja samsungin joku kosketusnäyttö ja sit liuta vanhempia puhelimia. (Varmaan 10/kpl)

Yhteistyössä