Hakutulokset

  1. kuu-ukko

    sterilisaatio, sektio ja imetys, kokemuksia

    onko muilla kokemuksia?
  2. kuu-ukko

    sterilisaatio, sektio ja imetys, kokemuksia

    Minulle tehtiin neljännessä sektiossa sterilisaatio. Maito ei ole noussut samalla tavalla kuin aiemmin. Onko sterilisaatiolla vaikutusta vai mistä johtuu?
  3. kuu-ukko

    Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

    :hug: Lämmin osanotto suuressa ja mittaamattomassa surussa. Tiedän sinun tunteesi, sillä itse olen menettänyt täydellisen prinsessani kohtuun rv 38 lähes kolme vuotta sitten ja tätä pienokaista on aivan valtava ikävä :'( Voimia teille tulevaan :hug: Puhukaa ja halikaa toisianne :heart:
  4. kuu-ukko

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Heips ! Kuu-ukko tyhmänä odottelee jäsenyyden hyväksymistä. Itse en ymmärrä. Kiitos Amorini sinulle. Jatketaan siellä turinoita.
  5. kuu-ukko

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Heipsan ! Tuohon galluppiin ensin: meille on tehty monia (laskuissa en ole pysynyt mukana)IVF:ä ja pakastealkion siirtoja. Tämä poju sai alkunsa tuoresiirrosta ja pakkaseen jäi kaksi pakkasukkoa. Voi olla, että meidän lapsilukumäärä on täynnä, sillä kohtuni ei ole oikein kestänyt noita kolmea...
  6. kuu-ukko

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Mulla on myös ihana anoppi. Hoitaa molempia poikia suurella sydämellä ja ei ole koskaan mistään "nalkuttannut" :wave: meillä syödään tissiä, tuttipulloja ei huolita. Nyt on vähän mukia harjoitelut, mutta tahtoo mennä ohi suun juotava, joten body on napaan asti märkä. Meillä tuo puuro...
  7. kuu-ukko

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    HH: Meillä on jo syöty kalaa heti, kun 5kk tuli täyteen. Äitin lohisössö maistuu pojulle parhaiten :)
  8. kuu-ukko

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Aurinkoista päivää kaikille ! Kiirettä pitää, kun tahdo ehtiä kirjoittelemaan mitä meille kuuluu :) ½v neuvola on takana päin. Vaaka heilahti 10900g ja pituutta 71cm, eli melkoinen jässikkä on äitillä kannettavana. Täällä on juuri ennen ½v käännytty selältä masulle. Pyöritään navan ympäri...
  9. kuu-ukko

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Heipsan piiitkästä aikaa :wave: Haalistunut : Jaksuhali :hug: Täällä päivät menee semmoisella vauhdilla, ettei meinaa äiti perässä pysyä. Kiinteiden syönti päässyt jo hyvään vauhtiin. Puuroa soseella aamuin illoin, pari lämmintä pottuannosta ja sosetta kerran ja maitoa lisäksi...
  10. kuu-ukko

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Heips kaikille ! Täällä on niin vilkasta keskustelua, etten kaikkia jaksa lukea kuin päälinpuolin. Mai68 kyselit autossa matkustamisesta. Pojulla on silmät hyvin pian kiinni kun auto hyrähtää käyntiin. Kaupassa tykätään katsella kirkkaita valoja. Täällä myös rintatulehdus kärsitty...
  11. kuu-ukko

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Heipat kaikille ! =) Aika vierii niin hurjaa vauhtia, ettei tahdo ehtiä kirjoittelemaan kuulumisia. Ulkona on multasormelle töitä, kun syksyllä kaikki jäi tekemättä. No ehtiihän ne nytkin. Meillä pojulla on todella hieno päivärytmi. Aamulla heräilee 8-9 ja unille pienen silmäilyn ja...
  12. kuu-ukko

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Heipsan ! Täällä yks laiskuri kirjoittamaan. Päivät menevät sellaisella vauhdilla, ettei perässä tahdo pysyä. Siirille onnea hienosta nimestä :) Meillä on ens viikolla 3kk neuvola ja poju on kasvanut hurjasti, ainakin äitin käsivarsilla tuntuu. Täällä hekotetaan ääneen :laugh: ja...
  13. kuu-ukko

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, part IV

    Amodini ja Nampula onnea ja :hug: prinsessoiden johdosta. kuu-ukko ja poju 8 viikkoa
  14. kuu-ukko

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, part IV

    Ranjalle hurjan paljon onnea prinssin johdosta :hug: Me otetaan kanssa rotavirusrokote. HH: Olet oikeassa, se on kaksiosainen ja maksaa n. 150?. Eikä mistään saa mitään takaisin, mutta silti me otetaan se. Olen nähnyt rotaviruksessa esikoisemme, niin ei kiitos toista kertaa. Mai: Meillä...
  15. kuu-ukko

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, part IV

    Nyt sunnuntai lapsia synnyttämään =) https://www.veikkaus.fi/info/kampanjat/ttk/potkupuku/index.html
  16. kuu-ukko

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, part IV

    Välillä teille vauvakuulumisiakin ;) 6 viikkoisen neuvolalääkäri takanapäin. Johan oli poju ollut ruoka-aikana paikalla, sillä kolmessa viikossa paino noussut kilon ja pituutta tullut melkein 4cm. Oletteko miettineet ottaa pienokaisellenne rotavirus-rokotteen? On aika hinnaks kuulemma...
  17. kuu-ukko

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, part IV

    Posteljoonille onnea :hug: potran pojan johdosta :heart: Sektiohaavassa oli mullakin vain viisi tikkiä. Haava on hyvin parantunut, mutta kyllä mä vielä välttelen raskaiden nostelua ja äkkinäisiä nykäisyjä. Painoni on kyllä pudonut hyvin pari kolme kiloa on enää jäljellä, jee jee. Kesäksi...
  18. kuu-ukko

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, part IV

    Oikein paljon onnea HH:lle pienestä karkauspäivän lahjasta :hug: Mai ja HH : Kyynel tuli silmäkulmaan täälläkin lukiessani teidän synnytyskertomuksia. Tuolla joku kyseli nimistä. Meillä on nimi jollainlailla jo päätetty. Kaikille masun kasvattajille ja vaavin hoitajille oikein mukavaa...
  19. kuu-ukko

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, part IV

    Oikein paljon onnea mai68:lle ja miehellesi pienen prinssin johdosta :hug: Nauttikaahan pienestä tuhivasta kääröstä, joka tuoksuu niin hurmaavalle.
  20. kuu-ukko

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, part IV

    Haalistunut : Täällähän minä käyn kurkkimassa, miten täällä menee. :wave: Vaihdetaan vaan kuulumisia, kivahan se on kun on toinen samassa tilassa olija tukemassa. Kyselit leikkauksesta toipumisesta. Eka pari viikkoa muisti varoa haavaa, mutta sitten se oli lähes normaalintuntuinen eikä...

Yhteistyössä