Hakutulokset

  1. Virtahepo

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Tässä vielä viime pinossa kerätyn 4kk "neuvolakortin" satoa: -Zeny & Arttu....................................8,230kg * 64,5cm -Pimmeepulla & tyttö........................8,100kg * 64.5cm -Olkkis74 & Arttu...............................8,050kg * 69,5cm -J84 &...
  2. Virtahepo

    Pahka?

    Nonni,kiitos vastauksesta!Tuo vesikello/mustelma ol ijuuri se mitä hain... Ystävän vauvalla oli tuollainen ja jäin miettimään mikä se on. Ei kyllä käytetty imukuppia synnytyksessä ja pahka häväsi jo parissa päivässä...
  3. Virtahepo

    Pahka?

    Mikä on vauvan pahka päässä?Siis mitä/mikä se on? Koitin googlettaa,mutta sain vaan vastauksia että mistä tulee jne...Mutta en vastausta että mikä se on... Osaako joku vastata...
  4. Virtahepo

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Eilen illalla on Piipi Pöppiäinen saanut poikavauvan... Kunhan kotiutuu,niin kertokoo lisää... =)
  5. Virtahepo

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2010 KAIKILLE TEILLE LOISTAVAT ÄIDIT JA IHANAISET VAUVAT!!!
  6. Virtahepo

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Joulukuussa

    schnuller: Kiitos vastauksesta tuohon ulkona nukuttamiseen/pakkasrajaan. Tuota -10 astetta itsekkin muistelin. Kivahan se on,että on pakkasta ja lunta,kunnon talvi,mutta tuon vauvan nukkumisen kannalta kyllä niin toivoisin,että pakkanen ei sinne yli 10 asteeseen kipuisi.On se vaan jännä...
  7. Virtahepo

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Joulukuussa

    Tervehdys täältä suunnulta! En ole taas toviin täällä käynyt,tuntuu että tuo aika on niin kortilla koko ajan.Ja nyt nuo pakkaset toi vielä sen,että Tiia ei nuku.Nukkui ulkona 3-4 tunnin päikkärit,nyt sisällä ehkä 2x puol tuntia. Mikä on muuten tän ikäisten(2,5kk) vauvojen pakkas raja?Myö...
  8. Virtahepo

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Marraskuussa

    Merbau: Me asustellaan Riihelässä... Meillä "epäonni" jatkuu... Esikoiselle nous yöllä kuume...
  9. Virtahepo

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Marraskuussa

    Tervehdys tänne pitkästä aikaa! On jotenki ollut sellasta hulinaa,ettei koneella jouda istuu laisinkaan,hyvä jos laskut saa ajallaan maksettua =) Meillä vietettiin eilen ristiäisiä ja tyttö sai nimekseen Tiia Hilja Julia,Hilja nimi tulee miehen mummolta. Koko tilaisuus pidettiin kotona ja...
  10. Virtahepo

    Rintamaidosta

    Kauan tuo rintamaito säilyy jääkaapissa?Löytyy niin monenmoista infoa kyllä siitäkin asiasta. Olen eilen aamulla pumpannut,voikohan sen antaa vauvalle tänään illalla?
  11. Virtahepo

    Onkohan ihan normaalia (vauvoista)

    Okei!Kiitos paljon teille kaikille vastauksista!Ehkä mä koitan nyt lopettaa "murehtimesen" ja tosiaan nauttia tästä "omasta ajasta".Vauva on jo kolmas lapsi,mutta en kyllä muista että aikasemmat lapset olis yks kaks nukkunut vaan koko päivän...
  12. Virtahepo

    Onkohan ihan normaalia (vauvoista)

    No mietin että olisiko vaan tänään joku tälläinen nukkumispäivä... Ku ei yleensä tosiaan ole sellainen että vaan nukkuu... Vai voisko olla jotenkin kipee tai jotain...Ei kyllä ole ollenkaan sen oloinen että olis kipee,itkeskele tmv...
  13. Virtahepo

    Onkohan ihan normaalia (vauvoista)

    Meillä likka on 1kk vanha ja käytännössä katsoen nukkunut koko päivän.Aamulla oli hereillä n.5.30-7.30 ja sitten vaan nukkunut ja nukkunut,välillä herännyt kyllä syömään ja vaipan vaihtoon.Mutta kuitenkin,nukkuu vaan heti uudestaan.Yleensä kuitenkin ollut jo päivisin useemman kerran useempia...
  14. Virtahepo

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Lokakuussa

    Meille kans neuvolassa puhuivat tosta rokotetutkimuksesta,mutta mä en kyllä nyt taida lähteä siihen mukaan.Aikoinaan esikoisen kanssa osallistuttiin siihen rotavirusrokotetutkimukseen,mutta nyt ei kyllä oikein tunnu siltä ettöä haluisin mihinkään tutkimuksiin osallistua. Käytiin tosiaan...
  15. Virtahepo

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Lokakuussa

    Huomenta! *haukotus* Meillä on lomat sitten lusittu ja arki koitti... Miehellä loppui isyysloma ja esikoisella syysloma... Tähän asti olen aamusin vauvan kanssa nukkunut ja mies on noussut isompien muksujen kanssa.Tänään neiti tuli herättämään jo ennen kellon soittoa,6.20... Olette...
  16. Virtahepo

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Lokakuussa

    Huomenta! Pakko tulla hehkuttaa meiän yöstä!Ollaan siis nukuttu hyvin.22.30 tyttö kävi nukkumaan ja heräs seuraavn kerran klo4,söi n.15min ja nukahti,vaippaakaa ei vaihdettu,ku ei tuntunut märältä ja ei haissut.Sitten minä heräsin seuraavaksi 7.45 ja tyttö heräs 10 min myöhemmin.Vaihettiin...
  17. Virtahepo

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Lokakuussa

    Tosta cuplatonista: Ukko soitti aamulla apteekkiin jakysy,että tarviiko siihen edes laittaa sitä pientä määrää nestettä sekaan,että mikä sinä on se syy.Ja vastaukseksi tuli,että ei tarvi nesteeseen sekoitta,että syy miksi siinä lukee niin,on se ettei vaan ihmiset mene suoraan suuhun...
  18. Virtahepo

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Lokakuussa

    No heissan täältäkin päin välillä! Pikaisesti olen täällä käynyt juttuja lukemassa,mutta sitten ei olekkaan enään kerennyt mitään kirjoittelemaan.Kyllä on nykyään niin vaikeeta tää koneelle pääsy... Tänään oli sitten meillä visiitti lastenvalvojan luona ja nyt olisi sitten likaööa...
  19. Virtahepo

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Lokakuussa

    Heissan vaan tällekkin puolelle! Niin huonosti on nyt tänne koneelle vauvan syntymän jälkeen kerennyt,etten ole tainnut tähän ketjuun vielä mitään rustata.Nyt kaikki lapset nukkuu ja mieskään ei ole kotona(korjaamassa anopin autoa),niin hyvä hetki pikasesti tulla tänne... Me oltiin tänää ekaa...
  20. Virtahepo

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Miten voikin näin haikea olo tulla... Se oli sitten siinä,se odotus ketju... Kiitokset kaikille rustailijoille,paljon olen saanut täältä odtusaikana ja kuinka jännittävää olikaan lopussa seurailla koska/kuka seuraavaksi pääsee tosi toimiin... Välillä olen täällä haikeana ajatellut...

Yhteistyössä