Hakutulokset

  1. P

    kaalikeittodieetti??

    Mun kuurini ois sit takana. Paino ei pudonnut kuin 2.3kg mutta senttejä lähti mun mielestä aika kivasti. Täytyy myöntää, että 2 viimestä päivää ei ollu ihan tiukkaa kuuria vaan lipsuin hiukan. No, miinus on aina miinusta. Itse keitto ei mulla tökkinut kertaakaan.
  2. P

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Huomenta vaan! Ja tuloksia tältä suunnalta. Mä vedin sen kaalisoppadieetin viime viikolla ja sehän näkyy tuloksessa. Täytyy kyllä myöntää, että loppupäivinä hiukan lipsuin sallitusta. En tiedä oisko se vaikuttanut siihen ettei niin paljon lähtenyt. Anyway kaikki miinus on miinusta ja lähempänä...
  3. P

    kaalikeittodieetti??

    \ No mä en tiedä oisko saanu mut mä pistin osan pakkaseen ja otin sit sieltä. Ei ainakaan maku muuttunut.
  4. P

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Kyllä täällä kans mukana vielä ollaan eikä kovin äkkiä poistuta. Matkaa on vielä niin paljon jäljellä. :)
  5. P

    kaalikeittodieetti??

    Ihan hyvinhän sulla paino tippui. Mulla on nyt sitten viimeinen päivä menossa ja soppa ei töki yhtään. Huomenna sit jännätään mitä vaaka ja mittanauha näytttää.
  6. P

    kaalikeittodieetti??

    Huomenta vaan! Mulla on paino pudonnut nyt 1.4kg. Tänään alkaa neljäs päivä. Onkin sitten banaanin ja maidon vuoro. Mulla on tavotteena saada lähemmäs 10kg pois ja tää kaalisoppadieetti onkin semmoinen spurtti jonka otan täs välissä. Kerroppa myöhemmin mitä lihaa tänään söit. Mä en oikein tiedä...
  7. P

    tonalin ym. jutut

    Mä söin kans yhen purkin enkä viittinyt enää toista ostaa. Ei mitään vaikutusta mulla.
  8. P

    kaalikeittodieetti??

    Juu keitto koostu pelkästään kasviksista. Viidentenä jaa kuudentena päivänä sai syödä lihaa, sitä tarkoitin. Mulla kolmas päivä takana ja yhtään ei töki vielä, hyvää on. Poikien äiti kerroppas kuinka sulla kuuri etenee? Ootko käyny puntarissa?
  9. P

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Mä koitan nyt sitä kuuluisaa kaalisoppa dieettiä. Eilen alottelin ja mun sopasta tuli ainakin ihan hyvää. Tiedän kyllä, että osa painosta mikä lähtee voipi hyvinkin tulla takas piankin. Yrittänyttä ei kuitenkaan laiteta =)
  10. P

    kaalikeittodieetti??

    Eilen mäkin sitten tein ittelleni kattilallisen kaalisoppaa. En tiedä onko makunystyräni aivan tunnottomat mutta mun mielestä sopasta tuli ihan hyvää kun soseutin sen. Mitä lihaa olette käyttäneet? Jatkan niin kauan kun hyvältä tuntuu. Mä ajattelin kans et kai se paino putoo vaikka hieman...
  11. P

    kaalikeittodieetti??

    Jos tekee ohjeen mukaisen keiton niin kuinka paljon siitä tulee? Kuinka usein tarttee tehdä lisää? Riippuu tietysti kuinka paljon sitä päivässä syö mutta noin määrä. Ajattelin kokeilla, kun mulla toi paino ei meinaa tippua vaikka kuinka taiteilen ruokien kanssa ja liikun. Jos sais uutta potkua...
  12. P

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Vau, sullahan oli hyvä tulos, suorastaan loistava. Onnea siitä. :flower: Mulla vähemmän hyvä. Alkupaino 83.7kg Tänään 80.0kg Viikkopudotus -200gr Yhteensä 3,7kg Mä en ymmärrä miksei paino putoo enemmän. Alkaa uskonpuuto hiipiä takaraivoon. Liikun enemmän ja syön vähemmän ja...
  13. P

    päätäi uusii aina vain

    Otan osaa täivitsaukseen ja tiedän tunteen kun aina vain "lemmikkejä" ilmaantuu.Meillä on noin kaks kertaa kouluvuoden aikana sama ruljanssi, ennen joulua ja näin keväällä. Juuri viime perjantaina oli meillä pesupäivä nixillä. Ja viikonloppu meni pyykätessä, jynssätessä ja pakastaessa. Meillä...
  14. P

    Huonepeliä....

    Löysinkin sen ite. Pirskatti ku tähän jäikin koukkuun. Palohälytin huusi ku sytkäl sitä osottelin mut eipä taida olla apua siitä. Tais sit oli jotain ku räjähdys tapahtu.
  15. P

    Huonepeliä....

    Mistä sen toisen avaimen saitte?
  16. P

    Huonepeliä....

    Seinäkellon takana oli avain jolla sai ainakin keltaisen kaapin lukon auki.
  17. P

    Huonepeliä....

    mä laitoin ristin kynttilöiden väliin pöydälle.
  18. P

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    :hug: Ensin annan sulle tsemppihalin. Kyllä mullakin monesti on meinannut loppua kesken koko laihdutus. Varsinkin jos tulokset ovat kovinkin heikkoja. Sit ku kattelee itteensä peilistä niin toteaa vaan et voi hyvänen aika mikä näky. Siitä mulle ainakin tulee jonkin verran lisä tsemppiä. :heart:
  19. P

    PISTETAULUKOT

    Mulla pitäis jossain olla jos vaan löydän. Tällä hetkellä se on paikassa nimeltä jemma. ;)
  20. P

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    No nyt minäkin ehdin istahtaa hetkeksi. Ukon kans kaadettiin vanhoja omenapuita ja olikin yllättävän rankkaa. ;) Ja sitten tuloksiin. Paino alussa 83.7kg Paino nyt 80.2kg (-400gr edelliseen) Pudotus yhteensä 3.5kg Jännityksellä odotan päästäänkö viikon päästä alle 80kg. :)

Yhteistyössä