Hakutulokset

  1. J

    Haussa äitikaveri/ -kavereita Kouvolasta

    Hei onko tää ketju vielä "elossa?" :) Nyt alkaa tää kaamosaika niin painaa päälle, että ois huutava pula uudesta äitikaverista. Ens alkuun voitas tutustua meilien tai facebookin välityksellä ja sitten ihan naamatusten. Ite oon 33-vuotias ja äitiyslomalla, vauva on kohta 5kk. Pistä viestii jos...
  2. J

    Raskauden aikainen alakulo?

    Heip! täältä löytyy yksi alakuloinen... nyt mennään viikolla 24 ja tuntuu, että ei tää vaan helpota. saattaa tulla joku päivä, että on tosi hyvä ja iloinen mieli, mut seuraavana päivänä fiilis laskee ihan maanrakoon :( tuntuu, että huolia ja murheita on vaikka muille asti. neuvolassa asia on...
  3. J

    lapsuusiän autismi

    Hei! Minulla on pian neljävuotias poika, jolla on autismidiagnoosi. Löytyykö fb:sta ryhmää lapsuusiän autisteille? Kaipaisin välillä vinkkejä ja vertaistukea.
  4. J

    Vertaistukea kaivataan

    Hei, mistä ihmeestä saisi vertaistukea äiti, jonka pieni poika on saanut F83 diagnoosin? netissä on paljon kyllä keskustelufoorumeita, mutta yhtään aktiivista en ole onnistunut löytämään. olisi helpottavaa vaihtaa ajatuksia sellaisen ihmisen kanssa, joka painii samojen asioiden äärellä...
  5. J

    kokemuksia puheterapiasta

    kerro ihmeessä kokemuksiasi imppu-83. meillä myös 2,5-vuotias poika, jolta ei puhetta tule. marraskuun alkuun saatiin ensimmäinen aika, onneksi suht pian. meillä lapsi oppi äiti-sanan ennen kun täytti 1-v. sitten tarhaan lähdön ja korvatulehduskierteen jälkeen katosi se äitikin :( musta kans...
  6. J

    Kolmannen asteen repeämä ja seuraava synnytys sektiolla vai alateitse?

    otsikon lukiessani mä oon ihan :o :o :o mulla kans kolmannen asteen repeämät ja oletettavasti sulkijalihaksessa jokin säie on saanut osumaa. kuitenkin lääkäri oli jälkitarkastuksessa sitä mieltä, että ei ole mitään syytä tehdä sektiota seuraavalla kerralla!!! tästä syystä mun lapsilukuni...
  7. J

    Leivontavinkkejä kaipaan

    samat mietteet täälläkin :D mä ajattelin tehdä jonkunlaisen juustokakun ja lohipiirakan :p porkkanakakku on kyl kans aikas nam :p
  8. J

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol. 2*~

    sen verran kuulumisianne silmäilin, että toivotan Sannyalle tsemppiä hoitoihin :wave: ei sun tartte sitä jännittää, kun kerran saat ihan nukutuksenkin ni ei varmasti satu :hug: Cham: kyl on varmast kurjaa kattella pienen pahaa oloa ja vaan venailla pääsyä tutkimuksiin :/ voimia sinne...
  9. J

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol. 2*~

    heippa tytöt :) täällä on äitykkä ite ollu 5vrk klassisessa nuha-kuumeessa. päivällä hirvee lenssu ja yöksi nostanu kuumeen. pakko ol jättää neuvola ja kerho väliin ja koitetaan ens viikolla uudestaan. pojan kans menee ihan mukavasti :heart: kasvaa vaan niin kovasti, et kokoajan saa...
  10. J

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    noista menkoista.. ku olitte ihmetelleet niitten niukkuutta. täällä ekat menkat jo takanapäin ja kaks ekaa vuotopäivää olin onnesta soikeena ku ei mitää kipuja ja tosi niukka vuoto. noh, seuraavat kaks päivää jouduinkin pitää ainoastaan yösiteitä kun sitä vuotoa tuli ihan tosissaan! aloin jo...
  11. J

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol. 2*~

    Sannya :hug: onneks on heti hoidettavissa oleva asia, mut kurja olo varmasti :/ eikä sun mieskään tainnu pahemmin lohdutella :( Onnea Zoelle! tai siis Ronille konttausasentoon nousemisesta ja tulevista nimppareista :flower: Nii ja Suukkiksella oli tulos hääpäivä :heart: Onnea myös...
  12. J

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol. 2*~

    Terppa B) täällä on ristiäiset onnistuneesti takanapäin =) pieni-mies kantaa nimeä Luukas :heart: eilen annettii eka velli-maitoseos. mies ol niin nopea käänteissää, et me alotettii peruna-porkkanal vaik oisin ollu maissin kannalla.. en vaa tajunnu informoida sitä asiasta :saint...
  13. J

    Kaikki mitä olet ikinä halunnut tietää pulloruokinnasta!

    tää oli tosi mielenkiintoinen linkki, kiitos :heart:
  14. J

    Okey, Let's ZUMBA!!

    viime sunnuntaina alotin zumbat+kalorilaskurissa ja tähän mennes lähteny painosta kilo. et ainaki zumba laittanu nesteet liikkeelle. mukavaa touhua ja sopivan haastavia askelkuvioita! mulla ei vaa meinaa päiväsaikaa oikein onnistua kun tuo pieni ei viel nuku mitää säännöllisiä päikkäreitä...
  15. J

    Äitiystävien puute

    tää kans kaipais äippäfrendei :attn: 05-alueelta Lady-Bird: ihanasti sanottu :D möllötyskaveri :D
  16. J

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol. 2*~

    Onnittelut mansikkatee :flower: :flower: :flower: ja suukkis; laita paprulle ylös päivän syömiset ja syötä kalorilaskuriin ne... näet paljon syöt päivässä ja sielt kyl näkee paljo sun pitäis päivässä syödä, et paino pysyis samassa. mut yksinkertasin neuvo taitanee olla, et syö enemmän jos...
  17. J

    Okey, Let's ZUMBA!!

    voi hitto, pitäisköhän munkin tilata ja liittyy teiän zumba-klubiin :D raskauden jälkeisiä kiloja ois semmoin 10 tiputettavana, ja ylläripylläri kaikki tos vyötäröllä :/
  18. J

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol. 2*~

    HanTa: meillä tutteli aiheutti vatsanväänteitä ja vatsan kovettumista. Nannin kans pierut kulkee :laugh: Kantorepuista: miekii kyllästyin liinan kans säheltämisee ja halusin enssijaseksi kauppareissuille sen repun. enää en viittiny ostaa mitää kallista kun se liinasysteemiki maksoi 59e...
  19. J

    Kuumat ja Kylmät aallot synnytyksen jälkee?

    mul oli tota samaa ja kyllä sitä muutamia viikkoja kesti. illal ku kävi suihkussa ni heti herätessää paleli ja ihan hiest märkänä... mut hiljallee se mulla helpotti
  20. J

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol. 2*~

    Sompio: se nimi olikin opi kuuntelemaan vauvaasi :D kirjottajat on Tracy Hogg/Melinda Blau. Toi Suukkiksen kirja on varmaan kans lukemisen arvoinen. Täytyyki koittaa metsästää sitä seuraavalla kirjastoreissulla.

Yhteistyössä