Hakutulokset

  1. Mrs Shillelagh

    Oletteko joskus saaneet siemenkaupasta ihan jotain muuta, mitä olette tilanneet?

    Kyllä kyllä. Piti tyttösiemeniä olla, ja tulikin pojan vempula. Eikä voi edes valittaa. :mad:
  2. Mrs Shillelagh

    Miks nykyisin myydään ihan hölmöjä shortseja?

    Mikäs pahan tappais...
  3. Mrs Shillelagh

    Kiinteistövälittäjän työ

    Kiinteistönvälittäjältä edellytetään mieletöntä rahanahneutta. Alalle päätyy sellaiset, jotka ei ole päässeet mihinkään muualle.
  4. Mrs Shillelagh

    Miks nykyisin myydään ihan hölmöjä shortseja?

    Koskakohan tulee menkkojen tuhrimat housut muotiin? Tai sellaiset mistä pallit pilkottaa?
  5. Mrs Shillelagh

    No niin, joko te uskotte? Poika tosiaan tappaa äitinsä.

    Onneksi nyt alkaa Putous. Siellä on hurjan paljon älyykkäämpää läppändeerust kui täsää.
  6. Mrs Shillelagh

    No niin, joko te uskotte? Poika tosiaan tappaa äitinsä.

    Hyvä yritys, mutta tämä ei ole provo. Faktaahan tämä on. Vai väitätkö, että kirkonkirjat juksaavat?
  7. Mrs Shillelagh

    No niin, joko te uskotte? Poika tosiaan tappaa äitinsä.

    No mene sinne sitten! Naisen paikkahan onkin keittiössä. Ainakin, jos ei hän muualla viihdy. Potut pottuina.
  8. Mrs Shillelagh

    No niin, joko te uskotte? Poika tosiaan tappaa äitinsä.

    Älä sano! Ei tarvii ei, mutta kyllä ne ainakin haluaa samanlaiset juridiset oikeudet parisuhteilleen, kuin heteroillakin on. Kysehän on loppupelissä resursseista. Mutta Morrissey oli kyllä aika pitkälti oikeassa sanoessaan, että sodat olisi vältetty, jos kaikki olisivat homoja. Kieltämättä se...
  9. Mrs Shillelagh

    No niin, joko te uskotte? Poika tosiaan tappaa äitinsä.

    Omaa sydäntäni lämmittää erityisesti maininta vilkkaiden poikien hermoja raastavasta vaikutuksesta.
  10. Mrs Shillelagh

    No niin, joko te uskotte? Poika tosiaan tappaa äitinsä.

    1.3.2013 klo 6:18 | päivitetty 1.3.2013 klo 6:18 Poikalapset lyhentävät äidin elinikää Nykyäitien ei kuitenkaan kannata huolestua poikalasten saamisesta, sillä menneiden vuosisatojen vaikeammat olosuhteet ja suurempi lapsiluku on vaikuttanut eliniänodotteeseen. Tutkimuksen mukaan...
  11. Mrs Shillelagh

    Kauneusihanteeni, naama + vartalo

    Kohtuus kaikessa, piruvie!
  12. Mrs Shillelagh

    naiset, miksi ette laita itseänne?!!! eikö oma ulkonäkö kiinnosta?

    Ellei luonnollisempikin? Minä olen sen verran vanhanaikainen ja häveliäs, että suosin mekkoja niiden peittävyyden vuoksi. Housuissa lantion ja pepun muodot näkyvät vähän liiankin hyvin. En haluaisi niin kovin herättää vieraiden miesten haluja. Mekoissa ja tunikoissa on jotenkin levollisempi...
  13. Mrs Shillelagh

    Kun kampaajat käsittelevät niin paljon hiusten hyvinvointia ja kasvua edistäviä aineita,

    niin eikö heidän käsissään ala kasvamaan karvoja? Luulisi että ihokarvat alkaisivat kasvaa runsaammin...
  14. Mrs Shillelagh

    naiset, miksi ette laita itseänne?!!! eikö oma ulkonäkö kiinnosta?

    Aina vaanko täällä kinataan näistä samoista aiheista? :D
  15. Mrs Shillelagh

    Palstasta on tullut tylsä kun kaikki hyvät tyypit on lähtenyt tai bannissa!

    Kuka helvetti nyt tänne haluis tulla? Tietokone menee aina tilttiin, kun tänne tulee.
  16. Mrs Shillelagh

    Palstasta on tullut tylsä kun kaikki hyvät tyypit on lähtenyt tai bannissa!

    Haluutteko että mä tuun tänne takas häiriköimään?
  17. Mrs Shillelagh

    minä en ymmärrä miten naiset eivät miehilleen sen vertaa viitsi mieliksi olla että ajelisivat tuherokarvansa

    Eipä taida olla ihan luonnollisessa tilassa nyt. Mutta ei mulla kyllä persiissä mitään kaislikkoa ole sentäs. Kuvia en laita jakoon, ne on mun äijän omaisuutta.
  18. Mrs Shillelagh

    Mikä ihmeen värkkiviikko on oikein menossa?

    Se meni sun kohtuun, ja sen siemenet hedelmöittää sut. Jee, kohta syntyy pieniä viinirypälevauvoja :D
  19. Mrs Shillelagh

    minä en ymmärrä miten naiset eivät miehilleen sen vertaa viitsi mieliksi olla että ajelisivat tuherokarvansa

    No jos ei sun emäntäsi ole apina, niin oletko varma, että hän on nainen? (Tarkoitin siis afrikkalaisilla tosiaan eläimiä, en ihmisiä.)
  20. Mrs Shillelagh

    minä en ymmärrä miten naiset eivät miehilleen sen vertaa viitsi mieliksi olla että ajelisivat tuherokarvansa

    Juuri tuon takia toiset meistä seurustelee ihmisten eikä afrikkalaisten kanssa.

Yhteistyössä