Hakutulokset

  1. I

    Kaksi ihanaa kania etsii pikaisesti kotia jyväskylässä

    mulla on jo apulassa ja katsoin että täällä jyväskylässä on sellainen paikka missä ne etsii kaikille elukoille kodin. harmittaa luopua mutta kanien parasta ajattelen meillä ei tila riitä ottaa uudestaan sisälle kun nippanappa mahdutaan itse...makkareista on jo pulaa kun on iso perhe. hätätilassa...
  2. I

    Äipät vm-75

    täällä Jyväskylästä tytöt 1996, 2001 ja 2007 sekä poika 2004.. löytyy perheestä myös koiranpentu. nuorin täyttää kolme joten töitä pitäisi katsella ja opetella sit erilaista elämää työssäkäyvänä näin vuosia kotiäitinä olleena...elämme jänniä aikoja:)
  3. I

    Tuksu on taas freesimmän näköinen

    siis toi..hih
  4. I

    Tuksu on taas freesimmän näköinen

    tpo mies näyyttää ihan alkkikselta hui....
  5. I

    Päiväkotiin töihin ilman koulutusta?

    voisit yrittää päästä aikuiskoulutuksen kautta oppisopimuksella päiväkotiin opiskelemaan lähihoitajaksi ja töihin...ei ole niin herkkua ku luulis aika helppoa mut raskasta selälle ja meininkiä riittää.. uskoisin kans että koulutus tulee olla ainakaan meillä jyväskylässä ei ilman koulutusta pääse...
  6. I

    Sikainfluenssan oireet

    en usko mut rotavirus alkaa noin nyt on oksennustautia taas liikkeellä
  7. I

    Onko 6-vuotiaanne kiinnostunut laskuista ym.tehtävistä

    meillä 6v poika syksyllä eskariin menossa vasta osaa kirjoittaa , lukea ja yhteenlaskuja kovasti yrittää opetella helppoja kertolaskuja.lukemaan opetteli 5v itse ja muutkin taidot e ole patistellu ennemminkin toppuutellut...osasyy ehkä 8v isosisko joka juttelee noista jutuista pojan kanssa
  8. I

    Murrosikäisten äidit ilmottautukaa!

    täällä 4 lapsen äiti vanhin 14v tyttö:)muut 2,5 6 ja 8v
  9. I

    äärgh,lapsi ottaa koko ajan vaipan pois

    jätkälle teipattiin maalarinteipillä paitaan kiinni aikoinaan housuvaippa kiinni siis paita tai body oli vaipan alla yöksi jotta hän ei saanu vaippaa pois. ei käytetty päivällä .mut siis tytölläni 2v laitan yöhaalarinkin väärinpäin ettei saa riisuttua ja siten ei saa myöskään vaippaa pois
  10. I

    Onko kukaan saanut synnyttää alakautta kahden sektion jälkeen?

    tiedän että yksi jyväskyläläinen ainakin yritti itselläni oli kahden sektion jälkeen leikkaus automaattisesti, mut kysy polilta he voivat kertoa
  11. I

    Muistaako joku mitä maksaa Pokemon kortti-paketti

    10 korttia 5e ja se isompi oliko 40 vai 60 korttia n.18e
  12. I

    kivoja nettijoulukalentereita?

    http://www.suomalainenjoulu.fi/etsitonttu2009 tää äideille
  13. I

    kivoja nettijoulukalentereita?

    laitetaan linkkejä äitien jaa lasten iloksi:)
  14. I

    Oiskohan mitään mahkuja..? asuntolainasta..

    mä hommasin itse arvion ku otin lisää lainaa
  15. I

    Joko teillä on 3- luokkaiset perusterveet rokotettu?

    juu ja typerintä on et tähäntietoon jonotan ensin kaksivuotiaan kans pe rokotetta ja sit seuraaval viikolla 5vuotiaan kans kun niitä i ole tarpeeksi:(ei paljoa naurata..ja sit meidän teini saa viimeisellä viikolla
  16. I

    Joko teillä on 3- luokkaiset perusterveet rokotettu?

    ei kuule jyväskylässä alaasteikäiset saa vasta joulukuun alussa :ashamed:
  17. I

    Ystävää Jkylästä?

    suosittelen teille tourutupaa eli avointa päiväkotia keskustassa tourukadulla ...siellä tutustuu hyvin ihmisiin täällä..katsokaa kotisivut www.mll.fi ja sieltä tourutupa:) avointa päiväkotia ja kaikenlaisia kerhoja löytyy
  18. I

    mitä mieltä meidän sähkönkulutuksesta?

    loistavaa ,vielä pystyy säästämään meillä 118 neliötä kuusi henkeä vuosikulutus noin 15000 kans enne oli isommat mut jätettiin lattialämmitys vain yöksi, pienvaloja käytetään enemmän, poltetaan takkaa, ja energiansäästölamput yms.. no kuit. 140e/kk
  19. I

    Onko nyt aamustakaan paikalla ketään joka on jäänyt koulusta suoraan työttömäksi?

    no peruspäiväraha tai jos miehellä jättitulot niin väh. sit eli se ihan perusraha kuitenkin mut ei lisäosia eli hoitolisää yms.. kyl pystyt laskemaan sen itse
  20. I

    G: miten 13v kanssa toimitaan seuravissa tilanteissa?

    mä kans laittaisin pyytämään itse kauppialta anteeksi ja jotenkin saisi itse korvata..vaikea täs miettiä ku ei ole onneksi ollu noita tilanteita ..vielä vaik 13v neiti toiv.ei tuukkaan

Yhteistyössä