Hakutulokset

  1. A

    Toimeentulotuki ja huutisrahat?

    Ostin juuri ystävältäni käytettyjä lastenvaatteita ja hän sossun pitkäaikaisasiakkaana lupasi mun maksaa tililleen pienen summan (ei ollu tasarahaa käteisenä ). Aiemmin ei oltu kuulema rokotettu muutamien kymppien tuloista. Sossuthan on kuntien yksiköitä ja olen kuullut, että toiminnassa on...
  2. A

    Huutaisitko tätä haalaria? MIKSI? MIKSI ET? Itse ihastuin siihen.

    Samaa mieltä. Vasta isompi lapsi tarvitsee "maksullisia" ominaisuuksia.
  3. A

    Haluaisitko mielelläsi 3-5 poikaa?

    En haluaisi lapsia kahta enempää, olivatpa mitä sukupuolta tahansa. Nyt yksi tyttö ja tulossa vielä unisexinä pysyttelevä tyyppi.
  4. A

    Maanviljeliät kovapalkkaisimpia!

    Tuloja saattaa olla enempi kuin muilla, mut niitä kuluja sitä vasta piisaakin... :whistle:
  5. A

    mä saa nukuttua..

    Mulla kans mies juhlimassa, niin on orpo olo nukkua yksin isossa sängyssä. Saa rauhassa roikkua netissä... mut pitäs mennä unille.
  6. A

    Kaupan purkamisesta

    Kaikkea tuskin saat takaisin, kun olet jo saanut hyötyä tuotteesta 1,5 vuotta. Kannattaa kysyä liikkeestä ja joltain kuluttajaneuvojalta.
  7. A

    Mies pyysi kaveriaan kummiksi ilman lupaani

    OT, mutta mitä on rahastus kummeihin liittyen? Onko mulla joku kummivelvollisuus jäänyt täyttämättä, kun en ole maksanut mitään elatusmaksuja minnekään?
  8. A

    Sanokaas mistä taideteoksesta tekisin kuva-analyysin?

    Dalin teokset on mielenkiintosia :heart:
  9. A

    Joskus on kiva olla kotona ilman miestä :)

    Minä taas roikun tääl koneella... Eikä malttas mennä nukkuu, ku saa kerrankin turhailla rauhassa.
  10. A

    G: Millainen on anoppisi?

    Hyvä anoppi. Kysyy, mitä käsityöjuttuja tekisi tytölle ja hoitaa, kun käymme siellä. Ei tuppaudu, mutta on kiinnostunut. Puolustelee minua omalle anopilleen, joka on todella vanhanaikainen.
  11. A

    MITÄ IHMETTÄ???

    :laugh:
  12. A

    Miten saada monta Isoa O:ta peräkkäin?

    Lopettaa monen oon tavoittelun, nauttii ja antaa toisen nauttia. Ei piä tehä asioista liian vaikeita.
  13. A

    Oululaiset äidit!

    Keskusta ois näppärin kulkuyhteyksien puolesta.
  14. A

    Oululaiset äidit!

    :wave: Kaverin kaipuussa myös 11 kk tytön äiti hoitovapaalla.
  15. A

    te, joilla s-tili, meneekö sinne palkkaa/kelan etuuksia tms, vai pelkästään s-bonukset?

    Sanoin toisen pankin maksullisen verkkopalvelun irti, joten kaikki tuloni menevät S-pankkiin. Köyhäilen.
  16. A

    Onko täällä kuntosaliexperttejä paikalla?

    Ruokavalio on tärkeä toki!
  17. A

    Onko täällä kuntosaliexperttejä paikalla?

    Ehdotan 3 kertaa viikossa 4 sarjaa, 15 toistoa. Tämä siis ns. kuntoilua. Jos haluat kasvattaa lihaksia, vähennä toistoja ja lisää painoa :) Vilkaise pakkotoisto.com -foorumi.
  18. A

    Kuinka monilla on viä pöytäkone

    :wave: iso näyttö ja helppo päivittää edullisesti. Lisäksi tällä hetkellä pari kannettavaa.

Yhteistyössä