Hakutulokset

  1. M

    Porsaan lihasuikaletta 800g...

    175/200 astetta ja semmonen reilu tunti :) kokeile välillä että miltä se tuntuu.
  2. M

    "Lakiasiaa"

    kuulemma 5-vuotta niin että äiti voi sen tehdä, sitten vanhempana lapsi kai itse, niistä en tiedä sitten maksuista että miten menee.
  3. M

    "Lakiasiaa"

    Kiitokset vaan kommenteista, antoivat ajattalun aihetta monelta kannalta, joita ite en ollut ees tullut ajatelleeks! =)
  4. M

    "Lakiasiaa"

    sitä asiaahan en tänne tullut selvittämään vaan ainoastaan tosta lippulappusesta halusin tietää, mieti vaikka sitä loppu ilta :)
  5. M

    "Lakiasiaa"

    sitä mietin kans ite... nooh, pitää laittaa mietintä myssypäähän, pohtia kaikki vaihtoehdot, mikä ois lapsen kannalta paras ja oikea vaihtoehto!
  6. M

    "Lakiasiaa"

    hahahahaha noh sen voin sanoa että tässä tilanteessa "pilleri" ei jäänyt ottamatta!!! :D
  7. M

    "Lakiasiaa"

    eli taidetaan siis vaan suorilta dna-testit tehä ja turhaan moisia lappua ees ruksata.. sen jälkeen vaan turha ootella et lastaan tapais koska on vaan siit kiinni ettei halua maksaa... sen takia lapsen kannalta ajattelin et toi meidän sopimus ois voittia siinä että laps isäänsä tapais!
  8. M

    "Lakiasiaa"

    Sen takia täältä kysyin että onko paperi kuinka pitävä jos isä ei pidä lupaustaan niin siinä vaiheessa isyys tunnustetaan DNA-testeillä vaikka ei olisikaan suostuvainen.. jos ei lastansa tapaa niin elarit siinä vaiheessa saa maksaa!
  9. M

    "Lakiasiaa"

    Suuria rahoja muutenkaan tuskin tulossa :D ja tässä asiassa raha ei ratkaise, vaan se että suostuu tapaamaan lastansa silloin tällöin.
  10. M

    "Lakiasiaa"

    siinä kyllä oikeassa olet.. kovin kummasesti hänen ei lapsen elämässä tarvitse mukana ollakkaa, kunhan vain lapsi näkee isänsä ja tietää kuka hänen biologinen isä on, vanhempana lapsi itse päättää onko moisen ihmisen kanssa tekemisissä vai ei!
  11. M

    "Lakiasiaa"

    Juuri lapsen parasta ajattelen, mutta kyseinen lappu huolestuttaa että pääseekö hän sitten kuin koira veräjästä jos moiseen lappuun nimeni laitan, siis että ei tarvitse pitää lupauksiaan koska kyseinen lappu on jne..
  12. M

    "Lakiasiaa"

    Lapsen takia, koska kyselee isästään ja hänellähän oikeus myös isänsä tuntea..
  13. M

    "Lakiasiaa"

    juu siis kyse on vain siitä ettei halua elareita maksaa, niistä ei niin väliksi kuhan lapsen elämässä mukana olisi, mutta tulevaisuutta ajattelen tahdon tietää onko kyseinen paperi laillinen jos sellaisen teemme..? juu on aikamoinen tyyppi tosiaan!!
  14. M

    "Lakiasiaa"

    Tilanne tämä: lapsen isä ei ole tunnustanut isyyttään, lapsi 3-vuotias, nyt saatu sovittua, että tulee lasta tapaamaan ja on hänen elämässään jollain tavalla mukana, mutta haluaa tehdä meidän kesken lapun jossa lupaan olla vaatimatta häntä jälkeenpäin DNA-testeihin. Siis onko tälläinen lappu...
  15. M

    Hiustenpidennyksestä asiaa

    ei tarvii.. :)
  16. M

    Hiustenpidennyksestä asiaa

    itsellä on sinetti pidennykset, micro ringeillä.. näiden ei pitäisi vahingoittaa omaa hiusta juuri ollenkaan.. jonkun verran itseltä irtoillut mutta takaisin saa laitettua.. halvimmaksi varmaan tulisi jos netistä tilaisi itse kuidut ja jos joku tuttava osaisi laittaa.. parturissa saattaa jopa...
  17. M

    Apuja kaipailisin teiltä viisaammilta ja kokeneemmilta =)

    ja vesipulloa oon kokeillu, huutoa seuraa ja paljon! et keinot alkaa olla aika vähissä :D oon kokeilllu et nukkuu mun huoneessa, omassa huoneessa, omassa asängyssä, mun vieressä.. jne..
  18. M

    Apuja kaipailisin teiltä viisaammilta ja kokeneemmilta =)

    niin minäkin laitan sen kävelemään pöydästä joka kerta kun ei ruoka maistu.. mietin vaan että miten tuo pitemmän päälle, luulis et sil on aina nälkä sit..
  19. M

    Ensimmäinen ajatus aamulla kun heräsin

    Tuo kuulostaa niin kauhean tutulta :( toissa yönä itse olin niin väsynyt että oksensin :D mutta toivossa pitää vaan elää että tuo joskus rupeaisi ne yönsä kokonaan nukkumaan!! =)

Yhteistyössä