Hakutulokset

  1. väpä

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Oih, onnea Dark :heart:! Ei sinun onnesi ole minulta pois :)! Minä en ole ollenkaan sellaista ihmistyyppiä, joka piehtaroisi itsesäälissä ja kadehtisi muita. Onnittelut muillekin plussanneille ja onnea matkaan, sitä tarvitaan :). Toivottavasti ei ole liian synkkää settiä, mutta Minttumaari...
  2. väpä

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Tiedoksi tähänkin ketjuun, että väpälle syntyi rv 30 +1 enkelipoika :'( . Nyt alkaa surutyö. Plussia ja onnellisesti päättyviä odotusaikoja kaikille teille. Mä luulen, että mun osaltani tää oli nyt tässä. Väpä
  3. väpä

    // Helmivauvat 2015 - marraskuu //

    Kiitos kaunis myötätunnosta. Enkelipoika syntyi viime yönä klo 2.54. Nyt alkaa surutyö. Elämä on täynnä yllätyksiä, välillä näitä ikäviäkin. Kokemus oli rankka, mutta olen ollut yllättävän rauhallinen. Eniten itkettää kaikki se myötätunto, jota tulee ovista ja ikkunoista. Nyt jätän teidät...
  4. väpä

    // Helmivauvat 2015 - marraskuu //

    Kiitos kaikille seurasta ja myötätunnosta. Kävin aamulla äitipolilla ja ehdin jo huokaista helpotuksesta, kun sydänäänet kuuluivat, mutta ultraava lääkäri sanoi heti, että nyt on jotain pahasti pielessä ja rupesi saman tien puhumaan Tampereelle lähettämisestä. Siellä sitten ultrailivat lisää ja...
  5. väpä

    // Helmivauvat 2015 - marraskuu //

    Kiitos tuesta :flower:! Tilanne on yhä epäselvä, mutta kaveri oli ainakin eilen illalla hengissä, sillä hikotteli, vaikka ei kunnolla möyrinytkään, ja tänä aamuna tunsin pari muljaisua. Aion illemmalla yrittää liikkeiden laskemista ja sitten neuvolan ohjeen mukaan soitella äitipolille, jos en...
  6. väpä

    // Helmivauvat 2015 - marraskuu //

    Nyt on huonot fiilikset :(... Toivottavasti vain kuvittelen, mutta tuntuu että parin viime päivän aikana liikkeet ovat muuttuneet vaisummiksi ja viimeiset havainnot liikkeistä ovat eilen illalta. Tänään en lepäilystä, makean juomisesta/syömisestä ja mahan tökkimisestä huolimatta ole saanut...
  7. väpä

    // Helmivauvat 2015 - marraskuu //

    Raputyttö, ihan pikaisesti kysyn, että millainen sun olotila on ollut? Itselläkin tosi huono veto, mutta en oikein tiedä, miten radi oireilee, niin ihan mielenkiinnosta utelen. Parempia vointeja sulle :)!
  8. väpä

    // Helmivauvat 2015 - marraskuu //

    Sunnuntaita kaikille! Wuf, meille tullut koiruus on pitkäkarvainen collie :heart:. Melkoinen söpöliini, mutta kaikkea muuta kuin pehmeä luonteeltaan. Se onkin hyvä, että löytyy vähän luonnetta hakua ja agilitya ajatellen :). Voi kun oppisi nopeasti sisäsiistiksi niin ei tarvitsisi puoliunessa...
  9. väpä

    // Helmivauvat 2015 - marraskuu //

    Morotusta pitkästä aikaa ja tervetuloa niille, jotka ovat minulle uusia ja joille minä olen uusi :). Kauhean hektistä on meno ollut, niin töissä kuin kotonakin, eikä helpotusta ole luvassa :(. Se hyvä puoli siinä on, että ainakin aika kuluu nopeasti ja raskausviikoistakin olen ihan pihalla...
  10. väpä

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Onnea kivoista rakenneultrakuulumisista minultakin :flower:! Toivottavasti myös Rouva Kampiakseli saa hyviä uutisia. Möykkyliini, kiitos onnitteluista :). Tiedän, että pentuun tulee menemään hermo miljoonaan kertaan, mutta jospa siitä kasvaisi lopulta ihan kunnon koirakansalainen :). Mulle on...
  11. väpä

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Voi Rouva Kampiakseli... otan osaa huoleen :hug:. En oikein tiedä mitä sanoa ja miten huolta lievittää. Toivottavasti syy selviää ja mistään vakavasta ei ole kyse. Sanoivatko yhtään, mistä voi johtua? Teillä edessä todellinen piinaviikko :(. Jospa kaikki on kuitenkin ihan hyvin. väpä ja joku...
  12. väpä

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Röllykkä 20 + 2 Ei oo totta, osasinko liittää tänne kuvan?!? Hell yeah :D! Niin, ja uusille tervetuloa ja rakenneultran malttamattomille odottajille jaksamista. Kuvittelenko, vai ovatko sukupuolilupaukset olleet melko poikapainotteisia?
  13. väpä

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Morotusta Rakenneultrassa käyty ja vaikka hikikarpalot jo kihosivat otsalle ja sydäntä kylmäsi kätilön minuuttien pituinen pikkuaivojen ja sydämen syynäys, oli kaikki lopulta ihan fine. Olin jo ihan varma, että nyt on jotain pielessä, mutta kätilö halusi vain katsoa tarkkaan, mikä on tietysti...
  14. väpä

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Ihania rakenneultrakuulumisia! Onnea hyvistä uutisista :flower: Kiitos toukkapussiohjeesta! Saattaapi tulla käyttöä... ajattelin virkata tulokille tilkkupeitonkin, mutta saa nähdä, ehdinkö. Vanhemmille lapsille emme ole vielä kertoneet mitään, joten reaktioita ei ole tiedossa. Jos...
  15. väpä

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    No nythän tää alkoi mennä syvälliseksi! Pakko tulla nopeasti tsemppaamaan Nokkosperhosta ja Shampanjapäärynää :hug:. Vahvoina naisina selviätte kyllä. Älkää pelätkö pyytää apua älkääkä uhratko omaa onnellisuuttanne kenenkään takia. Toivottavasti tukiverkkoa löytyy edes sieltä kauempaa. Ja...
  16. väpä

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Syksyinen moi Tervetuloa uusille, joihin lukeutui ainakin Shampanjapäärynä :wave:! Täällä on mukavata sakkia ja sekaan mahtuu kyllä :)! Onnea kaikille uuteen kotiin muuttaneille :)! Edelleenkään en ole omalta kohdaltani edistänyt asiaa mitenkään... sen sijaan tekisi mieli haalia tähän...
  17. väpä

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Onnea plussasta, Pupuliinu :heart:. Jännät hetket, Jadey... toivotaan, että elokuullekin nyt tulee iloisia uutisia sinunkin suunnaltasi :)! Terveisin väpä, joka on juuri ylittänyt edellisen keskenmenon rajapyykin onnistuneesti... hieman uskallan nyt huokaista :).
  18. väpä

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Eikä, Vadelmanlehti :'(, voi kurjuuden kurjuus. Olen todella pahoillani, vaikka ei siitä mitään apua olekaan :hug:. Tsemppiä jatkoon.
  19. väpä

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    BlackPearl, tsemppiä sinulle viikon 17 ylitykseen. Kaiken täytyy nyt mennä hyvin! Sadana, minä olen myös perheen pääasiallinen elättäjä (edellisellä kerralla miehen tulot olivat 0 euroa! Opiskeli, mutta tukikuukaudet täynnä, joten ei saanut opintotukea ja ei ollut myöskään oikeutettu...
  20. väpä

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Neuvolassa käyty ja helpotuksekseni sydänäänet kuuluivat heti, kun doppleri osui läskiin :heart:. helpottunut väpä ja joku 15 + 5

Yhteistyössä