Hakutulokset

  1. C

    Minkalainen ihminen ostaa ei rekisteröidyn koiran 500-800 eurolla?

    Joo ihan ensiksikin mä asun ruotsissa joten en tiiä suomen rekisteröinti käytännöstä paljoakaan,mutta täällä sain sen rekattua ja juu niillä on täälläkin oma rekisteri mihin ne rekataan.
  2. C

    Minkalainen ihminen ostaa ei rekisteröidyn koiran 500-800 eurolla?

    Me ostettiin amerikan bulldog 6000kr.eli n.600 e. ilman papereita.olin varma että pennut puhdasrotuisia kun kummatkin vanhemmat oli mun kavereitten koiria.rekisteröin kyllä oman koirani jälkeenpäin kun oli ostanut sen.
  3. C

    Espanajssa asuvia /asuneita paikalla??

    no ruttikselta kyselisin hmm..kaikennäköstä,mutta alotetaan jostain..eli onko sulla lapsia ja minkä ikäisiä?siis jos on niin miten ovat sopeutuneet sinne,ja miten se kouluhomma menee siellä?ilmottaudutaanko sinne sit kun ollaan jo siellä vai jo täältä käsin?entä kuinka helppo sieltä on saada...
  4. C

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    heissan kaikille ja onnittelut kaikille plussanneille! mulla on kierukka otettu pois lokakuussa enne lokakuun menkkoja,sen jälkeen kierto ollut suht tasainen.en oo tikuttanut vielä,mutta oon jonkun verran seurannut ovulaatioita näin mitä nyt itse tunistan ja laskemalla.mut mulla ois ihan...
  5. C

    vauvakuumetta korkeimmillaan!

    :wave:
  6. C

    Hyvää ja Rauhallista sunnuntai aamua !!

    Oikein hyvää huomenta sinnekkin! mulla aamu alkanu oikein hyvin oon tiskannu aj muutenki siivoillu paikkoja niin paljon ku tähä aikaa aamusta pystyy etteti herätä koko taloa ja naapureita päälle!nyt istuskelen tässä ja juon aamukahveeta,ihanaa kun koko muu talo nukkuu saa vain istuskella tässä...
  7. C

    Laitatteko rahaa säästöön, jos niin paljonko kuukaudessa?

    mä laitan omalle säästötililleni n.2500kr. elin.250 e ja lapsille menee omat pikkusummat kans joka kuukausi
  8. C

    On röyhkeys huipussaan

    no oli tää nyt totta tai ei,niin ehdottomasti olisiin ottanu tytön ja tarjonnu isillekkin kahvit.meille saa muutenkin tulla ilman että tekee tarkkaa suunitelmaa ja karttaa,ovet on aina auki ei meillä niin useestiu kuitenkaan ketään käy ja saadaan olla ihan rauhassakin
  9. C

    G. Ammattisi?

    valmis päihdetyöntekijä ja sosiaalialan opiskelija
  10. C

    Palstan mielestä meille on tulossa varmaan kamalat häät

    :laugh: :laugh: :flower:
  11. C

    Muistavatko lapsenne jouluna ystäviään?

    joo vanhin muistaa kavareitaan ostin parhaan kaverin perheelle kukan ja poika kävi viemässä meiltä kaikilta,muille on sitten tehnyt itse kortteja ja kiikutellut niitä.
  12. C

    Mitä joulujuttuja vielä tekemättä?

    noo mä oon laittamassa kinkkua illalla uuniin ja aamulla heitän sitten karjalanpaistin sinne,muuten on noin kaikki kunnossa kait..
  13. C

    Kuinka paljon teillä meni joulupöytään?

    no miellä meni tänään kauppaan.260 euroissa.ja sitä ennen oltiin kuitenkin ostettu kinkku,karjalanpaistilihat,tehty laatikot,lihapullat sun muut kakut ja pullat.eili ne ei kuulunu tohon hintaan,mut meillä emnee noin normaalisti viikottaisessa kaupankäynnissa se parisataa euroo kuitenki niin ei...
  14. C

    Rukoilijasirkalle kysymys

    mun mielestä taas rukoilijasirkka vaikuttaa jotenki ihanalta ihmiseltä jolla on jalat maassa ja järki päässä,eihän meistä kukaan oo täydellinen ja suotakoon jokaiselle omat erheemme.
  15. C

    Poliisi kävi ovella

    10 vuotta taitaa rapsahtaa!
  16. C

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

    heissan mun oli kans pakko änkee itteni tänne..oon kuumeillu jo pitkään neljättä,mut en oo muuta ku vihjassu tolle miehekkäälle siitä ja se ei oo ollu mitenkää innostunu koko asiasta,joten oon ollu nyt jo hetken aikaa ihan hiljaa koko jutusta.tänään sitten tempas ja ehdotti että josko ruvettais...
  17. C

    Onko hyvä jouluikkuna, jotain lisää/pois?

    minusta on hieno ei tarvii mitään ihmeellistä enää.toi ikkuna väli varsinki tosi kiva!
  18. C

    Pimeänä työntekijä!?

    juu mä ymmärrän tän mutt en mä ainakaan menis ketään käräilee enkä puuttuis asiaan.mutta omapa on eki asias että teetkö tai et.ja luulen et sen pystyy tekee ilman et jättää nimeensä.
  19. C

    Pimeänä työntekijä!?

    mä en ymmärrä ees mix pitää mennä "kärämään"ketään varsinki jos ei voi ees nimeensä sit antaa
  20. C

    Tiedän että mies suuttuu kun maksoin sen tililtä laskuja ilman "lupaa"

    no kyl mäki varmaan oisin sieltä käyny hakemassa osan lasku rahoist vaikka sitte salaa :D jos ei muuten suostu osallistuman laskuihin.onhan ne senki laskuja??!en ymmärrä tota että oootetaan että toinen maskais aina kaiken..en nyt tiiä miten se teidän perheessä noin muuten menee mut sain sen...

Yhteistyössä