Hakutulokset

  1. K

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    Heippa joulumammat! :wave: Empä tiiä muistaako mua kukaan, ei oo tullu kirjoteltua np-ultran (12+5) jälkeen enää mitään.. Ikinä mukamas ei oo aikaa kirjottaa vaikka tässä koneella tulee pyörittyä melkein päivittäin, taikka sitten vaan ei jaksa.. Neuvolassa tuli viimeksi käytyä 29+1, ja...
  2. K

    Joululahjat <3 vko 24 <3

    ja taas sain sössittyä ton lihavoinnin.. :)
  3. K

    Joululahjat <3 vko 24 <3

    Basilicum[b] Se tehdään aina? sisäkautta, jotkut hyvn harvat ovat sanoneet, että on ehty päältä, mutta varmaan aika harvinaista.. Kaverit sai tietää melkein heti alussa tästä raskaudesta ja vanhemmat myös.. Kun oon semmonen lörppösuu niin minkäs mahtaa.. :D
  4. K

    Joululahjat <3 vko 24 <3

    Np- ultrasta tultiin justiinsa.. Vauvalla kaikki hyvin ja vastas tismalleen viikkoja 12+5, lääkärikin ihmetteli, että se niin oli.. Vauvalla oli pää-perämitta 6,5cm, niskaturvotusta 1,3mm, mahalaukku ja virtsarakko löytyi ja myös selkärankaa siinä näkyi, eli kaikki hienosti. Kirppu piti käsiään...
  5. K

    Miten kerroit raskaudestasi vanhemmillesi

    Me kerrottiin nyt äitienpäivänä mun vanhemmille niin, että korttiin kirjotin jonkun runon ja siihen, että hyvää äitienpäivää tulevalle mummille.. :) Ensin oli ihan hiljaa ja tokas, että "mitä, mää arvasin".. Ihan hyvin otti asian, ja sillon oli viikkoja varmaankin 8+3, avokin äidille kerrottiin...
  6. K

    Vammalasta taikka lähistöltä?

    Minäkin vammalasta! :wave: Esikoista odottelen joulukuuksi :) ja vuosimallia -88
  7. K

    Joululahjat <3 vko 24 <3

    Heips kaikille! Ei oo pitkään aikaan tullu kirjoteltua tänne, ei joteski saa vaan aikaseks.. Huomenna olis se NP ultra, jota ollaan kyllä odotettu kauan.. Tänään sitten otin päikkärit, joten en varmana saa unta tän jännittämisen ohella.. Toisessa neuvolassa kävin rv 10+6 ja saatiin pikkusen...
  8. K

    Joululahjat *vko21*

    Mulla tais olla se aika 9.30.. En tiä kyllä käytännöstä kumpi sen tekee, mutta mulla ainakin oli se lääkäri samaan aikaan, eli siis mulle sen tekee lääkäri.. Luulisin, että lääkäri.. ?? Monelta sulle se sitten on ja paljon on sillon viikkoja?? Mulla muistaakseni 12+5.. kukka ja kirppu 9+5
  9. K

    Joululahjat *vko21*

    Eipä oo tullut piiiitkäään aikaan kirjoteltua tänne, pakko ottaa itteensä niskasta kii.. :) Elikkäs vastaillaan nyt muiden esittämiin kysymyksiin.. Me asutaan avokin kanssa omakotitalossa 5h+ sauna, keittiö, autotalli yms.. Ollaan kyllä todella onnekkaita kun tässä saamme asua kun tämä talo...
  10. K

    Äitienpäivän rv-pino <3

    rv 8+3.. :)
  11. K

    Joululahjat *vko 19*

    Juu ei kannata laskea sillä vau.fin laskurilla, näyttää tosiaan sen viikon ylimääräistä.. :( Mites muuten, voisiko joku antaa sen salasanan sinne kerhoon?? :)
  12. K

    ## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

    En tiä, toivottavasti ei kovin kauaa kestä.. Aina muutenkin inhonnut menkkakipuja, nää kivut meinaan muistuttaa just niitä :( tai no kuka niistä nyt tykkäiskään.. Ja nyt jos makaan mahallani ja katse on toiseen suuntaan ja jos yritän kääntää päätäni niin, että nostan samalla yläkroppaani...
  13. K

    ## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

    toi "tummennus meni kyllä ihan päin peetä.. Pitääkö sen sanan jälkeen painaa tota B:tä kun haluaa sen tummaks vai miten..
  14. K

    ## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

    Moiks kaikille!! :wave: Ei ookkaan pitkään aikaan tullu käytyä ja nyt saikin lukea monen monta sivua, huoh.. :) Tervetuloa kaikille uusille myöskin minun puolestani ja paljon voimia keskenmenon saaneille :hug: Nonnih, ensimmäistä kertaa sitten oikein sain todeta, että kyllä sitä...
  15. K

    ## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

    moiks :) plussasin ite 4+0 ja kävin neuvolalla varaan ajan ku olin 4+5.. Ja se on sitte rv 7+0, 30.4.. Mua sitten niiin paljon jännittää se vaikka tuskin siellä mitään ihmeellistä tehdä.. :)
  16. K

    Jos saisit valita: sektio/alatie?

    Saako sitä valita kumman haluaa?? Jos vaikka sanoo, ettei suostu synnyttämään alakautta.. Ite oon aika kahen vaiheilla.. Molemmissa varmasti hyvät ja huonot puolensa, alatiesynnytys varmasti saattaa kestää kauan ja olla kivulias+ jos vielä repeääm mutta paraneminen varmaan huomattavasti...
  17. K

    ## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

    On se jännä ku se hoitaja laitto mulle noin aikaseen ton neuvola-ajan, oon sillon vasta rv 7.. Monet vasta silloin menos varhaisultraan.. Pitäsköhän munki varata aika yksityiselle, ihan vaan oman mielenrauhan takia..
  18. K

    ## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

    Mua sitten niin paljon ottaa päähän tää mun maha, siis se on aivan kovalla, ei mitään tuu ulos ja jos oikeen pinnistän silmät pihalle niin saattaa joku kolikon (10snt) kokonen pipana tulla.. Siis voi saakeli.. Ja sitten niin kovasti mietin jatkuvasti, että onko tuolla masussa ketään, oon varmaan...
  19. K

    G: Kauanko olette olleet yhdessä? Kuinka usein teette "sitä"?

    kohta 4 kuukautta yhdessä, ja 4-7 kertaa viikossa, riippuu mielitilasta tai oikeastaan avokin mielitilasta.. Tuntuu että se pihtaa välillä :) ennen seurustelua meillä oli vaan seksisuhde pari kuukautta ja sillon saatettiin jopa 5 kertaa PÄIVÄSSÄ! :laugh: hmm, mihinköhän se on kadonnu.. no joo...
  20. K

    ## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

    Moiks kaikille.. :) Kun nuita raskauslaskureitahan löytyy toosi paljon, ja kun oon katsonu koska laskettu aika niin näyttää, että olis 4+5, vaikka tänään on 4+6, eli siis tuo kuudes päivä menossa.. mistä johtuu?? Ootteko jo varanneet ekan neuvola-ajan?? Minä ite oikeen kävin neuvolassa...

Yhteistyössä