Hakutulokset

  1. Louvre

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Heips! Mitäs tänne kuuluu? Niiskuliinille ainakin kovasti onnitteluja :heart: :flower: Mua on hieman masentanut tämä tilanne kun ei tärppää. Ollaan pidetty vähän taukoa koko hommasta eikä sitten ole tullut täälläkään pyörittyä. Noh, mutta uutta matoa koukkuun - tilasin paketillisen...
  2. Louvre

    ***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

    Louvre Pituus: 156 cm Aloituspaino: 56 kg Tavoitepaino: 52 kg Paino nyt: kg 52,9 (30.4.) Pudotettu: -3,1 kg Viikkopudotus: -0,6 kg Hieno uusi pino! =) Hui järkky kun tuli mässättyä koko vappu.. Saletisti tulee plussaa ens pe:na. Ihanaa taas ma:na syödä terveellisemmin.
  3. Louvre

    ***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

    JEAH!! Vapun tavoitepaino saavutettu :D Olipa kiva aamulla kun unenpöpperössä sihtasin vaa`an lukemia ja näyttöön ilmesty tavoitepaino eli 52,9 kg B) Nyt kelpaa skumppapullo korkata! Vapputavoite 52,9 kg / +-0 Louvre Pituus: 156 cm Aloituspaino: 56 kg Tavoitepaino: 52 kg Paino nyt...
  4. Louvre

    ***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

    vapputavoite Louvre 52,9 kg / +0,6
  5. Louvre

    ***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

    Täälläkin osoitteessa on hieman hektistä tämä elämä, joten nyt vasta kerkkesin pe:n tuloksen ilmoittamaan eli plussalle meni muttei onneks paljoo =) Louvre Pituus: 156 cm Aloituspaino: 56 kg Tavoitepaino: 52 kg Paino nyt: kg 53,5 Pudotettu: -2,5 kg Viikkopudotus: +0,1 kg Miten te...
  6. Louvre

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Sanokaapa viisaammat, et oliko tää kierto taas tässä.. Mulla on kierto 28-35pv ja nyt menossa kp34. Mulla on viikon ajan tullu rusehtava tippa housuun. Kaikki raskausoireet olen tässä kierrossa kokenut, täysin eri olo kuin aiemmissa kierroissa (sellainen varma olo.) Mulla ei ollu tänään...
  7. Louvre

    ***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

    Onnea Metso hienosta 10 kilon rajapyykistä!!! :heart: :flower:
  8. Louvre

    ***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

    Vapun tavoitteeseen ois matkaa puol kiloa Louvre 52,9 kg / +0,5 Harmi kun on noin kökkö ilma, ettei oikein viitsi ulkoilla. :kieh: On kyllä ollu hienoja pudotuksia tällä viikolla, mahtavaa :flower:
  9. Louvre

    ***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

    Heipat! Kerkesin nyt vasta tän viikon punnitustuloksen ilmotteleen. Je jee, vähän taas lähti B) Louvre Pituus: 156 cm Aloituspaino: 56 kg Tavoitepaino: 52 kg Paino nyt: kg 53,4 Pudotettu: -2,6 kg Viikkopudotus: -0,7 kg
  10. Louvre

    Ekat raskaus oireet??

    Onko kellään ennen plussaa tullut rusehtavaa vetistä tiputtelua?
  11. Louvre

    ***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

    Mäkin voisin lyöttäytyä siihen vapuksi kondikseen tavoitepinoon Louvre 52,9 kg / +1,2 Onnea kaikille miinuksen saaneille ja tsemppiä plussanneille :flower: Ens viikolla kaikki sit miinustaa, eiks jeh! =)
  12. Louvre

    ***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

    Ou nou, en oo kahteen viikkoon dokumentoinut painoani ja tämäkin raportti tulee pari pv. myöhässä. Kaiken kukkuraksi mittariin on räpsähtänyt pari sataa grammaa plussaa :kieh: No ei sentään sen enempää vaikka pääsiäisherkut uppos muhun kuin mustaan aukkoon |O Louvre Pituus: 156 cm...
  13. Louvre

    ***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

    Heikun keikun! =) Oi oi, kyllä nyt vatsa pullottaa kun on koko lomaviikon ajan tullut sullottua suuhun ihan mitä tahansa :laugh: Just vetäisin lammasta,kermapottuja ja mämmiä sellasen satsin, et taju lähti pariks tunniks. Jäi punnituskin välistä pe:na, mut voin kertoa, et plussaa on tullut...
  14. Louvre

    ***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

    Lomaviikko B) Jeps, jäin tänään viikon lomalle ja aloitin sen heti terveellisesti kermaliköörillä ja sipsit + dippi yhdistelmällä. Jälkkäriksi tietenkin vähän suklaamunia ja sen sellaista :whistle: Että perästä kuuluu perjantaina :laugh:
  15. Louvre

    ***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

    Mukavaa perjantaita kaikille =) nimi: Louvre Pituus: 156 cm Aloituspaino: 56 kg Tavoitepaino: 52 kg Paino nyt: 53,9 kg Pudotettu: 2,1 kg Viikkopudotus: 0,3 kg Tällä kertaa oli vähän pienempi pudotus kun edelliskerralla, koska viimeks lähti varmaan vaan nesteet. Samapa tuo mitä...
  16. Louvre

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Tipuin :'( kp 2/28-35 yk 22 :ashamed:
  17. Louvre

    ***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

    No niin, punnitus suoritettu =) nimi: Louvre Pituus: 156 cm Aloituspaino: 56 kg Tavoitepaino: 52 kg Paino nyt: 54,2 kg Pudotettu: 1,8 kg Viikkopudotus: 1,8 kg (5pv) Ihan olen tyytyväinen. Kuitenki nyt viikonloppuna joka gramma tulee tuplaten takas :saint: Mitenhän sitä pysyis...
  18. Louvre

    ***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

    Heips! Täällä mä illan päätteeksi vedän pihviä ja ranuja napaan :kieh: :saint: Vähän helpottaa tieto, et muillakin on ollut lievää herkuttelua ilmassa :xmas: Saapa nähdä mikä on mun puntarin lukema huomisaamuna.. Alkaa jo jänskättää tämä eka virallinen punnitus.. Ps. Mullakin pitäs menkat...
  19. Louvre

    ***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

    Ikuinen laihduttaja Sullahan on hyvin paino tipahtanut jos parissa kk:ssa 6kg, wautsi! Tosi monen olen kuullut laihduttaneen tod. lyhyessä ajassa isoja lukemia karppaamalla, että nyt vaan tsemppiä. Eikös aina painonpudotuksessa tule aikoja, ettei paino tunnu tippuvan, mutta kiihtyy taas jonkin...
  20. Louvre

    ***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

    Kiitos! Jospa nämä mutama kilo lähtis kun on kanssasisaria tsemppaamassa =) No mulla tää painonpudotus / kiinteytys koostuu pääasiassa ruokaremontista ja stepperillä polkemisesta. Ostin parivuotta sitten sellaisen muistaakseni Ellokselta. Uutena oli ahkerassa käytössä, mutta viimeajat se on...

Yhteistyössä