Hakutulokset

  1. T

    Mistä pirusta johtuu että laihduttaminen on niin vaikeaa?

    Minkälainen teillä on se himo? Sellainen että nyt tekee mieli suklaata ja syötte pari palaa ja himo on tyydytetty vai pitääkö olla levy kerrallaan? :D Itselläkin tekee toisinaan kovasti mieli suklaata ( niin kovin että pidän huolen että aina jotain suklaapitoista on kaapissa varuiksi :D ) mutta...
  2. T

    Te jotka söitte esim. tunnin-kahden välein

    Mitä teidän ystävät ja läheiset tuumasi kun paukkasitte kylään eväät mukana? :D :D
  3. T

    Te jotka söitte esim. tunnin-kahden välein

    Ajattelin että on kiva jossain harkoissa ruveta rouskuttelemaan hapankorppua :D Kurkkua kannoin mukana esikoista odottaessa mutta se ei oikeastaan ollut pahoinvointia varten vaan suuri himo :D Eiköhän jotain sellasta kätevää mukana kannettavaa löydy :) Nuo suolakeksit kuulosti sellaselta...
  4. T

    Mistä pirusta johtuu että laihduttaminen on niin vaikeaa?

    Mutta hei. Mistä johtuu se että jotkut ihmiset syö todella paljon? Siis esim. kolme kertaa päivässä SUUREN annoksen ruokaa, sen päälle jälkiruokaa, sitten välipalat, iso iltapala jne.? Onko kyse siis vatsalaukun koosta vai mistä? Minä syön liian vähän ( mutta en ole laiha!! ) mutta esim...
  5. T

    Te jotka söitte esim. tunnin-kahden välein

    raskaus ( pahoinvoinnin ) aikana niin kun lähditte kylään, kauppohin tai harrastuksiin niin minkälaista naposteltavaa kannoitte mukana? Hedelmää, vihanneksia? Minä nyt sain syötyä hapankorppua ja tuntuu että se taisi auttaa kyllä kun sai vatsaansa jotain. Mutta entä kun lähtee liikenteeseen (...
  6. T

    Mun vauvaani puri punkki!!!!!!

    Meille päivystyksessä silloin sanottiin kun sinne soitettiin että kaksi viikkoa olisi se aika minkä sisällä ne oireet ilmenee jos ilmenee. Netistä luin että 3 viikkoa. Ollaan sitä nyt vieläkin tarkkailtu kuitenkin, varuiksi :)
  7. T

    Mistä pirusta johtuu että laihduttaminen on niin vaikeaa?

    Koska ruoka on niin hyvää :p *mutustaa hapankorppua* :D Karkkia ei kyllä ole aikoihin tehnyt mieli, tai pullia, suklaata tms. mutta ihan ruokaa tekee mieli vähän liiankin paljon :whistle: Vaikka en kyllä syö kuin yhden lämpimän aterian päivässä, joskus en sitäkään mutta mieli tekee...
  8. T

    yäk yäk yäk yääääkkk!!!!

    Ne on ällöjä :x
  9. T

    bb...kovaa treeniä menossa

    Minulla on 24/7 mutta en ole moneen päivään jaksanut sitä edes katsoa :/ Tosi tylsä kausi ollut :kieh:
  10. T

    Minkä ikäiseksi lapsenne ovat puhuneet vain sanojen ekoilla tavuilla?

    Ei meidän lapsista kumpikaan ole puhunut noin. Tai voihan tuo kuopuksen puhe vielä muuttua tietysti tuosta :) Ikää 1v 6kk ja sanoja tulee aika paljon jo. "kule XXXX" = tule ja koiramme nimi. "Mitä tee" = mitä teet. "Komme nejjä kymme" = laskee sormilla. Sitten tulee nämä tavalliset Äiti (...
  11. T

    Mun vauvaani puri punkki!!!!!!

    Meidän 1v 6kk korvassa oli punkki muutama viikko sitten. Saatiin pois eikä mitään oireita ole onneksi tullut :)
  12. T

    Onko reilua että äiti hankkii pääasiassa lasten vaatetuksen??

    Meille tulee kyllä molemmille omat rahat ( miehelle palkka, minulle lapsilisät ja kotihoidontuki ) mutta yhdessä niillä eletään.
  13. T

    Alkoihan se pahoinvointikin

    Noooo, olen ennemmin palstalla negatiiviinen kuin oikeassa elämässä :)
  14. T

    Minkä ikäisenä teidän lapset ovat aloittaneet muskarin jos muskarissa

    ovat käyneet? Onko ihan pienestä vauvasta asti käyneet? Vai vasta myöhemmin? Olisin tahtonut kuopuksen ( 1v 6 kk ) viedä muskariin mutta menee niin ristiin esikoisen muskarin kanssa etten sitten vienytkään :/
  15. T

    Poikani on 4 v ja tarhassa 7.15-17 joka päivä.

    Minusta lapsella on muutenkin hirmuisen pitkät hoitopäivät jos noin pitkää päivää tekee. Enkä voisi laittaa miestäni viemään lapsia töihin mennessään hoitoon mikäli itse olen kotona. Vähän 'vapaata' aamupäivästä lapsellekin :) Ei tuo nyt mikään suuri virhe ollut, älä huonoa omaatuntoa siitä pode...
  16. T

    Alkoihan se pahoinvointikin

    Ja lisään vielä että minun viime aikaiset jutut jo pitkään ovat olleet positiivisia vaikka joskus muinoin olisikin ollut 'huonompia hetkiä' :) Johtui kenties liian kovasti väsymyksestä kun kuopus vuoden vanhana vielä 6-8 kertaa heräsi, kymmenkuisena jopa 12 kertaa yössä :) Väsyneenä ketuttaa :)
  17. T

    Alkoihan se pahoinvointikin

    Minusta se nyt on ihan hyvä tapa? Vaikka välillä tuntuukin urakalta :) Miksi me oltaisiin kotona häiritsemässä jos voidaan mennä ulos tai mummilaankin? Jos formulaa tulee kerran kahdessa viikossa pari tuntia ( en tiedä sitten mitä se formulakausi kestää mutta ei läpi vuoden ) niin en siitä...
  18. T

    Alkoihan se pahoinvointikin

    Minä tavallaan odotin kun kahdessa muussakin raskaudessa on ollut. Pelkäsin jo että jotain on pahasti pielessä kun ei tee pahaa. Mutta tulihan se sieltä sitte kuitenkin :D Luulen että tuo päänsärky tekee tästä olosta nyt vaan pahemman. Se oksetuskin tulee sellasina aaltoina. Niiden välissä olo...
  19. T

    Alkoihan se pahoinvointikin

    Kuulepa vieras... Minä olen aika positiivinen asioissani ;) Joten jos minulla huono olo niin saan siitä varmaankin sanoa? Ja kysyä vinkkejä muilta mikä siihen voisi auttaa ;) Olen kyllä tässäkin ketjussa maininnut että tästä olosta huolimatta olen enemmän kuin onnellinen siitä että perhe...
  20. T

    Alkoihan se pahoinvointikin

    Minä en pysty ajattelemaan ruokaa :x Minullakin tuskan hiki. Istuin vessan lattialla polviin nojaten silmät kiinni ja toivoin että olo menisi ohi :x :x

Yhteistyössä