Hakutulokset

  1. Unipuu

    Seksinpuute parisuhteessa

    Itsellä päättyi vuoden alussa neljän vuoden suhde. Alussa seksiä oli aina, kun nähtiin ja se oli upeaa vaikkakin vain yhtä asentoa ja ilman sen kummempia esileikkejä tms. Sen nyt nainen tekikin heti alussa selväksi, ettei hänestä ole sellaisiin ja jos ei kelpaa niin ei tarvitse olla yhdessä...
  2. Unipuu

    Onko tämä normaalia!?

    Tekeekö yksi suukko miehestä #&%?$!*? :D Sittenhän tässä maassa on aika hitsin paljon lesbojakin ;) tuskin tuo nyt mitään sen ihmeellisempää meinasi. Monesti nähnyt pienessä hiprakassa miesten antavan suukon vitsillä toisilleen.
  3. Unipuu

    Miehet miehet??

    ennen tuli paljonkin oltua täällä, melkein päivittäin mutta nykyään harventunut käynnit ihan mielettömästi. Ehkä vuosi sitten tuli kunnolla tänne viimeks kommentoitua. Kaikki muut asiat alkoi viemään aikaa niin paljon ettei enään kerennyt täällä hyppiä. Joskohan nyt vaikka uudelleen aloittais.
  4. Unipuu

    Saatteko vaimonne syttymään???

    \ no tietty ollaan romanttisia! aina kun vaan voidaan :)
  5. Unipuu

    galluppi

    hmm... n.7 vuotta vanhemman ja 4-5 vuotta nuoremman kanssa..en oo ihan varma :p
  6. Unipuu

    Saatteko vaimonne syttymään???

    en oo vielä sytkäriä nii lähelle naistani vieny ;D
  7. Unipuu

    utelias

    ja kaikki naiset on ihania... on ne sitten lihavia, laihoja tai siltä väliltä :)
  8. Unipuu

    utelias

    Silmät ehdottomasti parasta!!!! :) Silmät on ne jotka tän miehen jalat vie alta ;)
  9. Unipuu

    Miehet pinoon....

    Täällä kait tullut jo pari vuotta pyörittyä :)
  10. Unipuu

    Miksi mies ei suostu vaippaa vaihtamaan

    Eipä täällä ainakaan inhota.. samalla tavalla ne kuuluu isällekin kuin äidille.
  11. Unipuu

    Haluan tietää et.....

    miun mielest raskaana oleva nainen on kauneinta päällä maan :) eikä pelota todellakaan.
  12. Unipuu

    Pakko sanoa...

    te kaikki naiset miun mielestä ootte ihan tervetulleita tällekin palstalle :)
  13. Unipuu

    Raju vai hellä seksi

    juu eiköhän se täälläkin oo kumpikin.. tilanteesta riippuen.
  14. Unipuu

    Minkä ikäisiä isejä?

    täällä 24v ja lapsi 4v
  15. Unipuu

    Akat

    eipä täällä mun mielestä paljoa tunnu olevan sellaisia ihmisiä jotka suutaan soittaisivat kokoajan ja jos on niin mitäpä väliä sillä on?? Ei sitten vain lue yksinkertaisesti niitä viestejä jotka häiritsevät jollain tavoin.
  16. Unipuu

    Seksiasioista täälläkin klyselen isiltä:)

    eihän sitä nyt ihan täydellisesti hiljaa pysty oleen :D Vaikeaa se ainaki miulla ois olla päästämättä ääntäkään. En nyt kuitenkaan oo mikään hirmun kovaääninen mut joo ääntä tän suusta ainaki lähtee.
  17. Unipuu

    heitänpä haasteen

    voin rehellisesti vastata ettei kädenvääntö saa ainakaan mulla mitään tapahtuun alapäässä ;) ei oikein sellainen oo se mikä mut saa innostuun =)
  18. Unipuu

    onko tämä siis palsta isille vai

    heheh! Omalle en häviä kädenväännössä mut uskoisin että mä häviän kaikille muille naisille ihan helposti :D Tää varmaan kertoo aika paljon siitä et miun avoke säälii kait mua niin paljon että antaa mun voittaa ;D mut mulle ihan ok vaikka olisinkin hiukan heikompi kädenväännössä kuin naiset.
  19. Unipuu

    onko tämä siis palsta isille vai

    hahaa... taidan siis yksin täällä palloilla ;)
  20. Unipuu

    noin, olkaa hyvät naiset :)

    :p

Yhteistyössä