Hakutulokset

  1. J

    tekemistä syyslomalle

    Mitä tekemistä syyslomalla olis pk.seudulla? äidille+1v.lle+4v.lle.
  2. J

    Apua te joilla lapsivesi alkanut lorahtelemaan

    Mulla supparit alkoi vasta n.5h päästä siitä,kun lapsivettä oli alkanut tihkumaan.Mulla ei riittänyt tavalliset siteet,kun sairaalaan pääsin mulla oli housut ihan litimärät.
  3. J

    10-12kk vauvat, montako imetyskertaa / vrk?

    Meillä 11kk oleva neiti.Syö rintaa varmasti yhtä monesti rintaa kun ap.n neiti.5kertaa pvässä+yöllä pari kertaa.
  4. J

    Suomenlinnan lautta

    Selvä!
  5. J

    Suomenlinnan lautta

    Niin täytyy tehdä.
  6. J

    Suomenlinnan lautta

    Pitääkö Suomenlinnan lautalla maksaa,jos menee vaunujen+vauvan kanssa?
  7. J

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Koski:Mä olin kans täs synnytyksessä ammeessa.Jos olisin valinnu toisen synnytys salin niin olisin voinu jopa synnyttää ammeeseen.Nimittäin ammeessa tuli ponnistamisen tarve...ja pienessä ammeessa ei voinu synnyttää.
  8. J

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Tsempit loppurutistukseen odottajat! ja onnittelut vauvan saaneille. Mulle sanottiin tuosta lapsiveden menosta et peräti 12h sais olla kotona jos ei supistele.Muistelen esikoisen ajoilta et se olis ollu se 6h.Mulle ei mistään makuuasennosta puhuttu mitään enkä tajunnut itse sitä pelätä...
  9. J

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Onnea vauvautuneille! Ikpi:synnytitkö kättärillä? ja miten toi tens laite toimii?
  10. J

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Kiitos kaikille onnitteluista! täällä arki on lähtenyt hyvin käyntiin.Neiti nukkuu suurimman osan päivästä ja iltasin on pari tuntia hereillä.Yöllä nukkuu yhden 3-4h pätkän.Muuten herää tunnin välein syömään.Tänään kävin ekaa kertaa ulkona tuon esikoisen kanssa. Joku puhui reisissä tuntuvista...
  11. J

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Meille syntyi torstaina tyttö torstaina 23.8 (rv 37+5).Mitat: 3750g ja 52 cm.Nyt opetellaan taas tätä ihanaa vauva arkea.
  12. J

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Tsempit Milla! Herättelin miehen aamuyöstä,kun lapsivettä alko tippumaan.Tosi harvakseltaan supistelee.Lähetään synnärille,kun pojan hoitaja saapuu. Vähän hirvittää,kun on niin pienet viikot... Juli 37+5
  13. J

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Riikka: Meille tulossa toinen ja vähän samankaltaisia oireita löytyy.Menkkajomotusta,pahoinvointia ja väsymystä.Tänään heräsin tosi kovaan menkkakipuun :S olis tehny mieli jäädä sängyyn makoilemaan... Santra: Meillä on pojalle hoitaja tunnin ajomatkan päässä.Vähän mietityttää muakin et miten...
  14. J

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Onnittelut Olivia pienestä pojasta! :)
  15. J

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Tsempit Ilon lapsi! ihanaa et saat nähdä oman pienokaisen hyvinkin pian :) Tänne ei mitään uutta.Seuraava neuvola olis torstaina.
  16. J

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Kiitos Ikpi vastauksesta.Saas nähä mihin sitä päädytään. Tänään heräsin tosi pahaan oloon.Oksettaa kauheasti ja väsyttää...autoki on huollossa niin täällä ollaan 4 seinän sisällä esikon kanssa.
  17. J

    Masuasukin nimiä?

    Esikoinen oli pikku nuppu pitkän aikaa.Sit,kun varmistu pojaksi niin pojaksi kutsuttiin.Tällä toisella ei oo oikein ollu mitään nimeä...
  18. J

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Ikpi: Ihanaa hääpäivää! Meillä 6v hääpäivä ens vk-loppuna.Mieluusti mäkin menisin kättärille.Jotenkin ne täällä olettaa et tietysti mennään lähimpään sairaalaan,joka meillä on porvoo.Lääkäriki maanantaina totes et tervetuloa synnyttään tänne...neuvolassa ne ei oo ees vaivautunu kysymään et mihin...
  19. J

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    NevaNeva: toivotaan et vauva haluais sieltä jo maailmaan. Mä oon kans sen sentin auki...mut vauva on viel ylhäällä.Voi,kun laskeutuis jo niin loppuis tää oksettava olo :/ Kyllä mäkin olisin jo niin valmis puskemaan tän vauvan ulos...
  20. J

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    NevaNeva:Tsempitykset sinne! käy ihmeessä tarkistamassa onko lapsivettä jos vähänkin mietityttää.Mukava kuulla Tillusta pitkästä aikaa. Täällä on oikein urakalla suppaillu tänään.Ei tosin kivuliaita ja tuota selkää särkee.Mies makoilee migreenissä sohvalla.Semmosta meillä :/ Mulle sanottiin...

Yhteistyössä