Hakutulokset

  1. M

    eskaripakko?!

    \ Minun lapsenipa ei jäänyt kelkasta, vaikka ei kouluun mennessä kirjaimia osannutkaan. :kieh: Ehkä kiitos on ammattinsa osaavan opettajan?
  2. M

    Läksyunohduksista

    \ Olen siis onnekas, koska meidän koulussa käytäntö on, että viidestä unohduksesta tulee kotiin tieto ja jos tilanne toistuu joutuu tiistaina joko aamupäivällä tai iltapäivällä(riippuen koulun alusta) tunniksi läksyjä yms koululle tekemään.Tiedän siis AINA milloin lapseni pääsee koulusta eikä...
  3. M

    eskaripakko?!

    \ Eiköhän se kirjainten opettaminen kuitenkin kuulu juuri sinne kouluun... :whistle:
  4. M

    suunniteltu sektio

    Laitoin tämän jo tuonne odotuspuolellekin, mutta lisään vielä tännekin.Eli minulle siis tehdään sektio viikon kuluttua ja nyt haluaisin kuulla sen kokeneilta, miten se sujui ja olitteko kovin kipeitä jälkeen päin.Olisin vastauksista kovin kiitollinen.Koko sektio on aika vieras ajatus.Pelottaakin...
  5. M

    Läksyunohduksista

    Minäkään en kyllä sulattaisi sellaista, että lapsi tulee koulusta milloin sattuu.Kyllä kotiin pitää ilmoittaa, joa lasta pidetään koulussa pidempään kuin lukujärjestys ilmoittaa.Lapsihan voi olla, vaikka auton alla ja kotona ajatellaan, että taas on koululla läksyjä tekemässä.Ilmoittaisin heti...
  6. M

    Miten ihmeessä selviätte?

    Minua helpottaa kovasti ajatus siitä, ettei minun tarvitse hermostua, vaikka kaikilla viidellä kersalla olisi paha päivä.Eihän niistä yksikään mulle mitään mahda(ei edes tuo murkku).Kerron ymmärtäväni tuskan, mutta säännöt on ja pysyy.Onneksi harvoin ovat pahalla päällä kaikki samaan...
  7. M

    6 vuotiaan paino ja pituus

    tytöt 22kg ja 118.8cm 24.6kg ja 120.5cm 36.8kg ja 126cm
  8. M

    jälkivuoto

    \ peesi
  9. M

    Melkein luomusynnytys

    Olen synnyttänyt kaikki viisi lastani luomuna, jos ilokaasua ei lasketa, mutta kaipa sekin pitää kivunlievitykseksi laskea.Ekasta oli myös kohdunkaulanpuudutus ponnistusvaiheessa.
  10. M

    Gallup:kahden pienen nukuttaminen

    Meillä aina kaikki nukutettu samaan aikaan.Yleensä jopa äiti nukahtanut samalla. ;)
  11. M

    esikoisen synnytyksen kesto?

    Esikoinen syntyi n 7h30min, neljäs kestänyt toistaiseksi pisimpään 9h 58min.
  12. M

    onko muilla 3 alle 4-vuotiasta

    Meillä tuo tilanne oli joitain vuosia sitten.Silloin lapset olivat 7v, 3v, 2v ja vauva ja vielä parin vuoden päästä syntyi uusi vauva eli vanhemmat olivat silloin 9v, 5v, 4v ja 2v.En muistaisi sen olleen mitenkään erityisen raskasta.Kotona olin.siivouksesta ehkä hivenen tingein, mutta muuten...
  13. M

    kerhoasiaa

    Täällä pääsee kerhoon vasta(?) 4-vuotiaana.
  14. M

    Kaveriongelmia ja vähän muutakin

    Ehkä olisi parasta jos poikasi keskittyisi nyt niihin muihin kavereihin.Tilanne saattaa ratketa ihan itsestään.
  15. M

    Mitä syitä käynnistykseen?

    \ Minusta synnytyskivut oli samat niin omilla supistuksilla, tipalla vauhditettuna kuin kokonaan käynnistettynäkin.Tipalla vauhditetussa tuli se loppu huipennus nopeammin kuin täysin omilla supisteluilla syntyneen kohdalla, mutta aivan yhtä kipeitä oli molemmat.Käynnistettykin meni samoilla...
  16. M

    -02 syntyneet

    Tyttö 30.7.02
  17. M

    3 lasta samassa huoneessa

    \ Meillä siis kaltoinkohdellaan lapsia, kun kolme pienintä nukkuu äidin ja isän kanssa makuuhuoneessa(3-7v) ja kaksi isompaa samassa huoneessa(8 ja 12v) :'(
  18. M

    karoliina/niina

    Onhan se Karoliina kiva nimi, mutta tulisiko toista saman ikästä Niinaa heti vastaan?
  19. M

    Lapsienne ikäerot

    Meillä on ekan ja tokan väliä 4v8kk:isommasta oli jo apua, mutta ei heistä sitten oikeen ole ollut toisilleen seuraa. Tokan ja kolmannen väliä on 1v2kk:oli kaksi vauvaa, mutta ei se tuntunut työläälle ja ovat nyt ylimmät ystävät(tyttöjä molemmat). Kolmannen ja neljännen väliä on 1v7kk:ei vaikea...
  20. M

    Vauvakuume taas!

    Mä olen 30v ja kuudetta odotellaan.Ikuinen on tää vauvakuume. :ashamed:

Yhteistyössä