Hakutulokset

  1. M

    Äitejä jotka syntyneet 1979?

    moi!täällä on myös 79vuona sytynyt.
  2. M

    Löytyiskö 016aluelta äitejä

    Hei! Löytyiskö äitejä kirjoitele kaveriksi 016aluelta. Minulla on yksivuotinen poika lapsi. kirjoitelkaa.
  3. M

    UUSI YHTEISÖ ÄIDEILLE JOILLA LAPSIA SYNTYNYT V. 2002&2004

    hei! minulla on vuona 2004 synytynyt poika.
  4. M

    löytiskö äitejä joilla on vuona 2004 syntynyt lapsi

    Löytyiskö äitejä sähköposti kavereiksi jotka ovat synytäneet vuon 2004?? Minä synytin vuona 2004 poikavauvan. kirjoitelkaa.<br><br>
  5. M

    hei

    Löytyiskö äitejä jotaka ovat synytäneet vuonna 2004?
  6. M

    Mese/meili kavereita?

    Moi Kiinostaisko sinua kirjoitela äidin kanss jolla on 1vuotias poika? minä asun kittilässä,missä päin sinä asut? kirjoitele
  7. M

    Kavereita ympäri Suomea? :)

    Moi! Mistä päin pohjoisesta muuttit helsiinkiin? Haluaistko kirjoitela pohosuomessa asuvan äitin kanssa? Minulla on 11kuukauta oleva poika vauva mun lapsi täytää ensviikkon perjantaina 1 vuoden. Kirjoitele T:Sanna
  8. M

    Vuonna 1979 syntyneet äidit

    minä olen syntynyt vuona 1979 ,ja mun lapsi syntyi vuona 2004.
  9. M

    Löytyiskö äitejä kotka ovat synytäneet vuona 2004

    Moi! Minä olen 10 kuukautisen pojan äiti,mun lapsi syntyi vuona 2004. Kirjoitelkaa.
  10. M

    moi

    Löytyiskö äitejä jotka ovat synytäneen vuona 2004. Minunlla on 10 kuukautinen poikavauva. Kirjoitelkaa.
  11. M

    löytyiskö äitejä 016 aluelta.

    Moi! Löytyiskö äitejä meilli kaveriksi 016 aluelta jos löytyy niin kirjoitelkaa, minulle olen 9 kuukauta olevan pojan äiti 016 aluelta.
  12. M

    -01 ja -04 syntyneet lapset

    Minulla on vuonna 2004 syntynyt poikavauva hän sytyi 11,11,2004 kirjoitele
  13. M

    äitejä

    Löytyiskö täältä äitejä jotka asuvat 016-alueella,jos löytyy niin kirjoitelkaa.
  14. M

    meiliystäviä kaipailen

    moi! kiinostaisko 5 kuukautisen pojan äiti jos kiinostaa niin kirjoita sähköposti osoiteseen:Sanna.Satta@luukku.com kirjoitele
  15. M

    Löytyykö 79 syntyneitä äippiä?

    Täällä olisi vuona 1979 synytyn nainen jolla on 6 kuukauden ikäinen poika vauva.Kirjoitele sähköposti osoiteseen:Sanna.Satta@luukku.com kirjoitele
  16. M

    äitejä

    Onko äitejä jotka ovat synytäneet 2004 vuonna.Minä olen 5kuukautisen pojan äiti olet 25vkirjoitelkaa.
  17. M

    Messenger kamuja kaipailen!

    moi!minä olen 21v.Onnea synytkseen Kirjoitele.
  18. M

    moi

    \ :hug:
  19. M

    moi

    Löytyiskö äitejä jotka ovat synytäneet lapsen 2004vuonna kirjoitelkaa.
  20. M

    Löytyiskö Äitejä 016

    moi!kirjoitelkaa minulla on 4 kuukkautta oleva poikalapsi joka syntyi 2004 minun perheeseen kuuluu:Isä 26 ja minä 25,joka poika lapsi. Kirjoitelkaa.Tässä on mun sähköposti osoitte.Satta.Sanna@luukku.com

Yhteistyössä