Hakutulokset

  1. M

    2008 marraskuisten lapsoset

    Piiiitkästä aikaa tervehdys täältäkin!! Onpa teidän lapset kaikki isoja! Maya on vielä pikkuruinen. 3v neuvolan mitat olivat 90cm ja n.12 kg!! Kaikki tehtävät teki kyllä hirmu reippaasti ja parasta oli neuvolantädin kanssa hyppiminen tasajalkaa=) Meille syntyi siis Tammikuussa toinen tyttö...
  2. M

    Joulukuiset 2010

    Hei kaikki! Tulin kertomaan vielä tänne miten meidän kävi, kun tuskin kukaan enää kattoo tota odotuspuolen ketjua. Emme siis kuulukaan tänne joulukuisten vauvoihin kun tuli niin reilusti myöhässä, mutta kun kerta kuuluin sinne samoihin odottajiin halusin kopsata sen tekstin minkä laitoin...
  3. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Ajattelin käydä vielä kirjaamassa itseni ulos tästä ketjusta. Eli meille syntyi tyttö 13.01. Käynnistykseen jouduin kuitenkin lopulta vaikka oli supistellut aika paljon edellisenä yönä ja päivänä, mutta enempää en saanut odottaa luonnollista synnytystä... synnytys olikin sitten paaaljon...
  4. M

    VOIKO TURKKILAISTA JOGURTTIA SYÖDÄ PALJAALTAAN, vai onko tarkoitettu ruuanlaittoon?

    Joo! Hyvää juoksevan hunajan kanssa!!!
  5. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Ootkohan sä vieä täällä vai oonko jäänyt viimeiseks? Siellä kontrollissa meni niin, että sanoivat että paikat ei ollenkaan ole vielä kypsät, sain uuden ajan maanantai aamulle ja kätilö sanoi että eivät varmaan enää päästä kotiin. Siis kun mulla on niin, että neuvolan LA on 4 päivää...
  6. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    helinä86, mulla on loppunut kaikki harkkasupistuksetkin. Tällä viikolla en siis ole MILLÄÄN konstilla saanut supistuksia aikaiseksi, vaikka ihan kaikkea on kokeiltu!!
  7. M

    Ällöttää kun huutiksessa jotkut myy niitä myrkkytuttipulloja :(

    niiden jälleenmyynti pitäis kyllä kieltää. Sen verran vaarallista lapselle!
  8. M

    Mitä mieltä nimestä

    joo ashley amanda (tai vaikka amalia) on kaunis JOS lapsi ei kasva suomessa, jossa se lausuttaisi ihan varmasti äsli (ja se taas tuo englanniks mieleen ihan pakosti sanan ASS, eli ASS-LEE joka nyt ei oo ihan sama kuin Ashley)... (nim. kaksikielisiä lapsia kasvattava ja nimien kanssa kipuillut)
  9. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    mulla saattaa olla tänään viimeinen armon päivä... huomenna ya tarkastus, ja vaikka siis todellakin haluan tän vauvan ulos, niin pelkään että haluavat käynnistää koon takia. En millään haluaisi käynnistystä niiden lääkkeiden takia, ja siksi että vaikuttaa että kroppa ei vaan ole yhtään kypsä...
  10. M

    mikä on käytännöllinen väri kylppärin lattian kaakeleihin??

    joo mulla tuli erehdyksessä itseasiassa väärä linkki toi eka ja vielä kahteen kertaan. En sitten enää löytänyt sitä oikeaa enkä jaksanut etsiä. tarkoitin kuitenkin sellaista jossa on samaa väriä vaan eri sävyisenä, eli ei noin suurta kontrastia kuin tossa oli niiden pienien laattojen välillä.
  11. M

    mikä on käytännöllinen väri kylppärin lattian kaakeleihin??

    mä tykkään eniten sellaisista tosi pieni ruutuisista joissa on paria eri sävyä. Siinä ei se likakaan näy niin hyvin kun ei oo tasapaksu. Google-kuvahaun tulos kohteessa http://retrorenovation.com/wp-content/uploads/2009/09/nemo-appiana-tile-3.jpg Google-kuvahaun tulos kohteessa...
  12. M

    Legginsit ei ole pitkikset

    pahin oli yks teini jonka näin jolla oli sellaiset vähän läpinäkyvät legginsit ja niistä oikeesti näkyi läpi sen alkkarit. Teki mieli mennä sanomaan äidillisesti sille että menis kotiin laittaa housut päälle... mutta tossa toisessa ketjussa just ihmettelin kans sitä että tää leggins muoti...
  13. M

    Käytättekö legginsejä pakkasella?

    itse käytän niitä tai villaisia sukkahousuja housujen alla. Mua muuten järkyttää miten kadulla näkee usein teinejä joilla on päällä just vain jotkut tosi tiukat legginssit joiden alle ei näytä mahtuvan mitään, ja lyhyt ei kovin lämpimän näköinen takki. Mietin aina eikö niiden pylly jäädy...
  14. M

    Legginsit ei ole pitkikset

    no mä en ainakaan mitään kalsareita tai sun kuvaamia pitkiksiä sitten omistakaan. Olen aina kuullut ihmisten kutsuvan tollaisia tiukkoja talvella käytettäviä legginssejä pitkiksiksi, etenkin siis ennen kuin tää legginsit kesällä hameen alla muoti tuli.
  15. M

    Kertoako kaksosuudesta selviytyjälle

    mun veli sai kuulla yli 30v joltain lääkäriltä joka näki sen siis koneelta että sillä oli ollut kaksonen just kiinni itessä joka ei ollut kehittynyt ja kuoli. Oli aika vihainen äidilleni ettei ollut kertonut.
  16. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    minäkin edelleen vaan täällä...:wave: ja varmaan menee sinne käynnistykseen asti ensi viikolle. Tuntuu tosi oudolta kun esikoinen tuli ajoissa ja tämä on nyt jo näin myöhässä eikä näytä merkkiäkään siitä että olisi tulossa. Ei siis supistele tai mitään. Esikoisesta oli monta väärää hälytystä jo...
  17. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Täällä vielä yksi vauvaton... On aika pettynyt olo kun olin ihan varma että vauva ois syntynyt ajoissa, ja nyt tulee sitten muka 3v ikäero marraskuun lopussa syntyneen isosiskon kanssa. Ton ikäeron takia olisin todellakin toivonut että vauva ois syntynyt tänä vuonna. Ja sitten kun keskenmenon...
  18. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    onnea Azalea!! Et sitten odottanut mua että oltais oltu siellä samaan aikaan ;) Mua supisteli eilen illalla 15 min välein kipeästi (toiset vähemmän, toiset enemmän) pari tuntia sit nukahdin ja nyt aamulla ei ole mitään. Mulla kyllä viimeksikin oli moooonta väärää hälytystä ja kun vauva on...
  19. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Ria88 kyselit tosta vauvan laskeutumisesta ja kiinnittymisestä. Sen verran mitä oon ymmärtänyt oman kokemuksen ja kuulemani perusteella niin ensisynnyttäjälle ne eivät ole merkkejä siitä että synnytys olisi lähellä. Itselläni viimeksi vauva laskeutui jo joskus rv32 ja kiinnittyikin rv36 mutta...
  20. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Kiitos kaunis uudesta pinosta mamadread! Azalea: Mulla on toi synnytyspaikka ollut pikkaisen auki sen puoleen, että herkitsin kotisynnytystä kätilön (tai kotilon, niin kuin noi kotisynnytys kätilöt kutsuvat itseään) kanssa. Mutta se ei tuu sittenkään onnistumaan, koska maksais 1500€... ja...

Yhteistyössä