Hakutulokset

  1. T

    Kympin hoidoista vauvautuneet

    hei vaan kaikille, Pitkästä aikaa päädyin taas tänne kurkkailemaan, välillä olen lukaissut kuulumisia. Meillä neiti kanssa kääntyy mahalleen aloitti jo 4kk iässä ja nyt harjoittelee jo mahalta selälle menoa. peppukin nousee jo kovasti ja yritys eteenpäin on kovaa. Juttua kans tulee taukoamatta...
  2. T

    ektodermaalinen dysplasia

    nosto, eikö ketään ole täällä kenellä olisi tätä syndroomaa? piikkihampaat, harvat hiukset ym...? ei kuulemma ole ihan hirveen yleinen joten ajattelin että täältä löytyisi vertaisporukkaa. Olisin mielelläni kyseellyt hampaista ja niiden korjauksesta, kuinka onnistuu ja miten on onnistunut
  3. T

    ektodermaalinen dysplasia

    hei, löytyykö tätäkautta kenties saman oireyhtymän omaavia aikuisia ja lapsia. Minulla lähipiirissä pienet veljekset joilla tämä ja vertaistukea ja kohtalotovereita vaikea löytää mistään. olisi kiva kuulla teidänkin tuntemuksia, kokemuksia ym.
  4. T

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    onnea vauvan saaneille!! Pikaisesti itsekkin ilmoittamaan että tyttö syntyi 1.11 klo 18.08, 4235g ja 52cm Synnytys meni kokoon nähden hyvin. lauantaina lokakuunpuolella hiippailin koko päivän pitkin taysin käytäviä ja odoteltiin että supistukset tihenis, mitään muuta ei kuitenkaan tapahtunut...
  5. T

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    huomenta vaan täältäkin pitkästä aikaa. Yhtenä möhkkäleenä vielä, yliaika kontrolliin menossa kans ensviikolla. Näyttää pahasti siltä et menee yhtä komeasti yliajalle kun veljensäkkin. Toivon hartaasti että ei tarttis virua taas montaa päivää sairalas kun käynnistelevät. Suppareita tulee...
  6. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Onnea vauvan saaneille!!! me täällä vielä tuskastellaan jatkuvien suppareiden kanssa. Toisinaan ne on kivuttomia ja välillä tuntuu kuin p*rse repeis siellä mihin auriko ei paista kuten edellä Taikamyrskykin kertoi. 5.10 olis se synnytystapa-arviokäynti, saa nähä pitääkö lähtee käymään jo ennen...
  7. T

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    hei pitkästä aikaa, pikaisesti jalkeilla työpaikalla ilmoittelemassa et yhtenä kappaleena vielä ollaan. Muutaman kerran lähtö ollu lähellä mutta saliin asti ei olla päästy. Äippäloman olis pitäny alkaa mutta perjantai olis sit se viimeinen toivottavasti kun pääsee sillooin perehdyttään...
  8. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    hei taas ja yhtenä kappaleena ollaan vielä.. On kyllä ollu aikamoiset supparit ja pariin otteeseen lähtö lähellä. Synnytystapa-arvio on vasta 5.10 niin katotaan pääsenkö sinne asti odotteleen yhtenä kappaleena. Kattelin taas pari visua taaksepäin pikaisesti ja kauhee keskustelu sektiosta...
  9. T

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    hei kaikille taas, olipahan taas vaikeeta päästä taas tälle saitille....kirjautuminen ei menny läpi millään. No nyt pikaisesti omaa napaa... Supisteluja jokapäivä ja kipeät osuu aina yö aikaan, joka aiheuttaa väsymystä joka aiheuttaa lisää supistuksia...huoh. Ma olis taas neuvola ja pitäs...
  10. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Onnea lara ja Auroora!!! Olis kans ihana jos vois antaa väsymykselle periksi mut sitkeesti on vaan oltava menossa. Supisteluihin on nyt tänään tullut tauko, liekö apuja kun taas muistin tukivyön laittaa jo heti aamusta. Limee, muistelin kans omaa kokemustani meittin hurtan kans...
  11. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    moiks pitkästä aikaa, On ollu kamala kiire tän yrityksen muuton takia ja ennen sitä olin kipeenä pariviikkoa. Vai on vauvoja tullut lisää, ONNEA ONNEA pikaisesti synnyttäneille, en ole ehtinyt vielä kurkkaan keita he onnellsiet ovat. Omaa napaa päiväitän; viime yö oltiin kans suppareiden...
  12. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    sofiia, kotiutumisvaatteena mulla oli pojasta tammikuussa kokoa 50oleva toppapuku. Mutta nyt jos toinen syntyy ajallaan lokakuussa en varmaan vielä ihan toppapukua ota kun autoonhan sitä sairaalasta mennään ja autosta kotiin. Ajattelin et jos sellaisen fleecepuvun laitan normaalin vaatetuksen...
  13. T

    Kertokaas miksi mun koirani tekee näin?

    heheh, meillä oli sama meiniki viel kuukausi sitten. Sakemanni meilläkin. Koiraneuvola.fi sivulta saat apua. Meille 3 viikon koulutuskausi auttoi tuohon ongelmaan. Suojeluvietti, koira ilmeisesti kokee että kun on kiinni, ei pääse puolustamaan teitä. onnea vaan ja osanotot, tiedän et se...
  14. T

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    tuli vaan ilmoiteleen et ei kuulemma ollu laskimotukosta, veikkasivat jonkun ötökän pistosta. Tulehdusarvojen nousua eivät osanneet selvittää et johtuuko ns. ötökästä vai mistä. No lepoon määräsivät mutta töissä roikutaan kun ei tuuraajaa saanut. Yrittäjän arkea, plääh. No itse tämän tien...
  15. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    cleopatra, mulle tulee se 1 kg/viikk ovaikka en edes suuremmin napostele mitään kun ei ehdi... Niin ja eilinen lekurissakäynti ei oikein tuonut asiaan valaistusta muuten kun et lääkäri epäili et sittenkin olis joku ötökkä pistäny. en kyl ole huomannu sellaista mut onhan sekin mahdollsita...
  16. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    tatra, ehtii pienokainen vielä kääntymään ennen h hetkeä uudestaan. Jospa hän nyt vaan kokeilee miltä tuntuu olla pää' ylöspäin välillä. Neila ja ilolintu, täällä kans yks jolla vaaka pottuilee ja varmasti näyttää 5 kg ylimääräistä;-) ihan piruuttaan. olen kans tarkkaillu mitä syön mut kilot...
  17. T

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    pikaisesti lukaisin taas palstan läpi. Mä myös hiplailin noita pikkuruisia vaateita mutta en muista oliko lindexillä vai kappahallilla, koot oli just jotain 44 ja siitä ylöspäin. Näytti niin nuken vaattielta. ite olen varaamassa just lekuriin aikaa kun tuo pohje toissapäivänä turpos ja tuli...
  18. T

    Rintaliivien koosta

    kipin kapin alan liikkeeseen niin saat oikean kokoiset liivit. Sitä paitsi koko voi muuttua eri valmistajien välillä, kupin mallin takia ja ympärysmitan vuoksi. Se ei ole aina sama mutta siitä koosta on hyvä lähteä sovittelemaan silloin sen näkee mikä on sopiva.
  19. T

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    hei taas tänne kanssa, Ompas pieniä masuja, verrattuna omaan joka lähentelee leveän ja pitkän kuljetuksen mittoja. Mullakun on vielä sellainen laatikkomainen maha, en tiiä johtuuko siitä et istukka on etuseinässä vai mistä, samallainen neliö se oli ekastakin lapsesta. (laatikkomainen...
  20. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Hei taas mammat, Ompas pieni ja suloinen, säälitti ihan kastoa IRMELIÄ niissä letkuissa, onnea vielä kerran POKERMAMA!! Tsemppiä sairaalassa koti-ikävää kärsiville, toivotaan että vauvat vielä masussa saisivat olla ja kasvaa. Ikä eroa, meillä tulee n.1v.10kk ÖÖÖ, mitäs muuta oli...

Yhteistyössä