Hakutulokset

  1. T

    ektodermaalinen dysplasia

    hei, löytyykö tätäkautta kenties saman oireyhtymän omaavia aikuisia ja lapsia. Minulla lähipiirissä pienet veljekset joilla tämä ja vertaistukea ja kohtalotovereita vaikea löytää mistään. olisi kiva kuulla teidänkin tuntemuksia, kokemuksia ym.
  2. T

    kokemuspohjalta sika rokotteen oireista

    Voisiko joku, joka on jo otattanut rokotteen lapselleen tai itselleen, kertoa millaisia oireita on tullut tai ei ole tullut. Niin paljon väärää tietoa liikkuu oireista ja kaikkea paisutellaan niin olisi hyvä kun asioista kerrotaan kuin asiat ovat. Itse vielä pähkäilen ottaako lapselleen sen vai...
  3. T

    Hartan topline x, muita sunnuntaikappaleita?

    Heip, Ostin taannoin hartanit kalliit ja paljon kehutut. Vaan moiset kärryt puoltaa milloin mihinkin suuntaan, meno tasaantuu vaan kun irrottaa renkaan ja hetken kulkee nätisti suoraan mutta sit taas ihan yöstä alkaa vetään vinoon. Siis mielipuolista menoa. Puolisen vuotta olen renkaita...
  4. T

    Soseiden aloittaminen, missä iässä? kuinka paljon?

    Hei, Mulla kolmen kuukauden ikäinen poika ja ollaan aloitettu soseet. Aloitin ne ihan itseni vuoksi koska poika oli tissillä 1,5-2h välein yötä päivää. Vellejä kokeiltiin mutta ei menny kaupaksi joten otin soseet kehiin. Aloitettiin ihan maistelulla mutta se meni tosi nopeesti siihen että...

Yhteistyössä