Hakutulokset

  1. T

    APUA pyykinpesukoneko hajalla, harmaa juomavesi

    Meillä on ongelma: kun pesemme pyykkiä pyykinpesukoneella muuttuu verkostovesi harmaaksi! Takaiskuventtiilipyykinpesukoneeseen on vaihdettu, ei auta. Juomavesi kirkastuu juoksuttamalla vettä. Missä nyt vika, pitääkö pyykinpesukone vaihtaa vai soittaa joku putkimies paikalle. Meillä 4 v. vanha...
  2. T

    Suositelkaa rattaita!

    nosto
  3. T

    Suositelkaa rattaita!

    up
  4. T

    eilinen dokkari 5D jossa miehellä 20 lasta

    Oli ihan järkyttävä, kuinka ne sossut ei puuttuneet vaikka tiesivät millaista lasten elämä oli? Onkohan tuollaisia perheitä suomessakin...:mad:
  5. T

    Suositelkaa rattaita!

    Meillä Brion happy? yhdistelmät ja gracon matkarattaat. Poitsu nyt vuoden ja harkinnassa olis yhdet monikäyttörattaat. Vaatimuksena: selkänoja menee alas asti, tukevat, mutta esim. hyvä istuma-asento pienellekin, hyvät valjaat (helpot), jalkatuki ylös säädettävissä eli nukkuessa lapsen jalat ei...
  6. T

    Mies ei halua enempää lapsia, voikohan muuttaa mieltänsä?

    astrolabe: onko Teillä monta?
  7. T

    Mies ei halua enempää lapsia, voikohan muuttaa mieltänsä?

    Syitä: ei jaksa vauva-aikaa, haluaa paljon omaa aikaa (lainalapsemme on erityislapsi, joka kyllä vie paljon voimavaroja), auto norm. 5 paikkainen (menisi vaihtoon), ok-talossa ei olisi sitten omaa huonetta kaikille lapsille (5 h nyt)
  8. T

    Mies ei halua enempää lapsia, voikohan muuttaa mieltänsä?

    Meillä kolme lasta, joista kaksi omaa, nuorin vuoden. Kauhean haikea olo kun miehen mielestä tämä on nyt sitten tässä, ei enempää lapsia. Olen työstänyt asiaa, mut mun on hirveen vaikee kuvitella etten enää saisi lapsia. Tosin nämä kaksi omaa tulleet pitkien hoitojen tuloksena, mut...
  9. T

    Montako alkion siirtoa sinulle on tehty ja mitä sillä on saatu?

    1. IVF 2 alkiota nega pas 2 alkiota nega pas 2 alkiota nega 2. IVF 2 alkiota nega pas 2 alkiota nega pas 2 alkiota nega 3. IVF 2 alkiota nega 4. IVF 3 alkiota nega pas 2 alkiota nega nämä kaikki omilla soluilla, dg endometrioosi, välillä aina leikattiin ja kuivateltiin. Sitten...
  10. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    no 2 viimeisintä hoitoa tehtiin ulkomailla, Reprofit klinikalla Tsekeissä. Käytössä oli klexane muiden lääkkeiden lisäksi. Meille myös siirrettiin 3 top blastoa, joista raskaus alkoi, yksisikiöisenä onneksi :)
  11. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onpas täällä tullu negoja, kurjaa. Tulin vain pikaisesti tsemppaamaan! Meillähän nyt 5 kk poika, joka sai alkunsa 14:sta alkionsiirrosta luovutetuilla soluilla. Ei kannata luopua toivosta! Tsemppiä! Typyliini
  12. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Nopsasti vain omanapaisesti ilmoittele pojan syntymästä. Eli 41+0 1.6 syntyi meille poika. Synnytys käynnistettiin ja viimein kolmantena käynnistyspäivänä lähti käyntiin kalvojen puhkaisusta. Painoa oli 3770 g. Synnytys meni hyvin, kesto 6 h. Ja terve poika tuhisee nyt tissillä. Kannatti odottaa...
  13. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heipsan! Täällähän on nyt kivasti piinistelijöitä. :) Tuntuu, että vain hetki sitten olin samassa vaiheessa. Mä aloitin testailun tässä hoidossa tosi aikasin, olisko ollut pp5 vai 6, mutta seurailin sitten sitä viivan vahvistumista :) Mutta eipä kaikilla näytä raskautta kuin vasta 2 vkoa...
  14. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heipsan kaikille! Olen vähän pysytellyt taka-alalla monestakin syystä. Asriel: me saatiin silloin kyllä Suomen hoidoissa tietää luovuttajan ikä, silmien väri, histen väri ja pituus sekä se onko aiemipia raskauksia ja onnistuneita luovutus raskauksia...En tiedä onko sitten lainsäädäntö...
  15. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onpa täällä taas tapahtunut! Aktiivisia kirjoittajia olette. Paljon plussia, mutta valitettavasti huonojakin uutisia. Paljon voimia Sharlin. Mulla ollut myös ku vuonna 2007 ja sitä myös seurattiin pitkään ennenkuin lopulta löydettiin. Mulla lähti skopian yhteydessä sitten vas. munasarjakin...
  16. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    upeita uutisia täällä! Onnea amv:lle tyttärestä! Annamarille ja Minnille onnittelut puolestaan plussauksesta! Raudasta: floradix sisältää sitä niin vähän että tuskin haittaa mitään. Toisaalta useille auttaa koska rauta ei paremmin imetyvää ja eikös siinä ollut mukana myös b-ryhmän...
  17. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos tsempeistä :heart: Vuoto loppui jo eilis illan aikana, oikeastaan sitä ei loppuviimein paljoa kerinnyt tulla. Säikäytti kyllä, vaikka esikoisestakin oli kyllä reippahat vuodot. Kivut loppuivat myös. Pahoinvointi sen sijaan on yltynyt, joten ehkä kaikki on kuitenkin hyvin? Yritän jaksaa...
  18. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Nyt sitten vuodan... Typyliini

Yhteistyössä