Hakutulokset

  1. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Onnittelut vauvaantuneille!! :heart: :heart:
  2. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    HEIPS! Kerhoa täälläkin kannatetaan. Neuvolantäti käväsi aamusella, hyvin oli poika kasvanut, nyt painoa 4790g ja ikää 12vrk... eli yli ollaan tavoitteesta, joka kuulemma on et kahdenviikon ikäsenä syntymäpaino tavoitettu. ( se oli siis 4660g). Muutenkin kaikki ok. Maminalle...
  3. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Onnittelut Jonnuzkalle!! :flower: :flower:
  4. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Kauanko teillä kestänyt jälkivuoto? Minulla nyt 11vrk synnytyksestä ja enää ei juurikaan tule mitään.. muistaakseni aikaisemmastakaan minulla ei vuotanut kuin parisen viikkoa.. toki sitä tuhnua voi vielä tulla mut ihan vuoto on kyllä aika finaalissa. SAMIR05; täällä ihan sama homma.. vieraat...
  5. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    HEIPPA! Hiljaiseksi hiipuu tämäkin pino, toisilla tuskaiset viimeiset päivät meneillään ja toiset taas vauvanhoidossa kiinni.. Voin vain kuvitella vielä kokonaisena olevien tilannetta, itsellä kun meni myös 11 pvä yli.. Ihan hirveesti tsemppiä vielä teille! Ei enää kuitenkaan ole kuin...
  6. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    ONNITTELUT kaikille pienokaisista! VEIJARI: iso oli poika minullakin, mutta huh huh tuota sinun vauvan kokoa.. hatunnosto!! :):)
  7. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    ONNEA VAUVAUTUNEILLE!! :heart: :heart: :heart:
  8. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    http://www.aijaa.com/v.php?i=3198445.jpg Tää vielä piti laittaa..
  9. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    HEIPS! Tässä vielä pari linkkiä vauvan kuviin.. en osaa tänne liittää.. http://www.aijaa.com/v.php?i=3198429.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=3198425.jpg HURJASTI SUPPAREITA TEILLE JÄLJELLÄ OLEVILLE VIELÄ KERRAN.. JOSPA ENSI YÖNÄ...
  10. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    HEIPPA! Täälläkin vihdoin päästään koneelle.. oli tuo muutto välissä ja nettipimento reilun viikon. OnnenOmena viestittikin, että poika syntyi 27.11. Tässä tapahtumia.. Aamulla heräsin 05.00 supisteluihin, jotka ei olleet kipeitä, mut tuli viiden minuutin välein. Kuuden aikaan...
  11. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Ilmoitusluontoinen asia.. huomenna näillä näkymin sit muutetaan ja sitten ollaan nettipimennossa varmaan jokunen tovi.. joku ei ollut muistanut tilata netille siirtoa uuteen osoitteeseen ja meinasivat että noin pari viikkoa saattaa mennä siirrossa.. Mut minä ilmoittelen heti kun jotain tapahtuu...
  12. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Onnittelut vauvaantuneille!! :heart: :heart: :flower:
  13. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Niin ja ONNEA TYPY! :flower: :heart: :heart:
  14. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Täällä käyty neuvolassa. Ei mitään uutta, sf-mitta oli pudonnut kolmella sentillä, oli viimeks 38, nyt 35... sanoi että hyvällä mallilla, vauva laskeutunut ja ei tunnu ylisuurelta.. Odotellaan sitten sitä perjantaita, että pääsis äitipolille ja jospa sitten käynnistävät jo, mikäli tämä kaveri ei...
  15. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Täällä kans yksi ilmoittautuu aamun nimenhuutoon.. yö meni pätkien, kolmesta viiteen supisteli säännöllisen epäsäännöllisesti, olin jo toiveikas et kyl ne tästä alkaa säännöllisiksi ku tehojakin alkaa jo olla.. ja kissanviikset.. niin sitä taas vaan herättiin puoli seitsemän kellon soittoon...
  16. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    ONNEA WELA JA ADIMO! Täällä yhä kokonaisena, käytiin äidin syntymäpäivillä 100km:n päässä ja tuloksena kaksi supistusta koko reissun aikana.. ei paljon auttanut. Mä olen asennoitunut ensi viikon perjantaille, kun on aika äitipolille... jospa ne siellä käynnistelis eikä tarttis enää seuraavan...
  17. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    ONNEA JOSJOS ja koko perhe!!! :heart: :heart: :heart: :flower:
  18. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Täällä ei mitään ihmeellistä, viime yönä muutama suppari herätteli, oli vähän erilaisia kun tähän asti mutta ei niitä kipeitä.. Nyt oli selkeesti vain alamahalla ja reisissä ja selässä se kipu, eiemmat harkkarisupparit on tuntuneet palleassa asti. Mä oikeesti toivon, että pääsen tuohon...
  19. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Mulla eilen sf-mitta 38 että sillee.. ja painoarvio 4-4,5 kg.... Vauva ei ole laskeutunut ja pää heiluu vielä.. mutta niin minulla on kaikki muutkin olleet, synnytyksessä vasta laskeutuneet. Että saas nähdä mikä jätti täältä tulee.. :) viikot siis 40+4 marrasvauva
  20. marrasvauva

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    HELOU! Muistin juuri että taisin veikata tätä päivää vauvan syntymäpäiväksi.. ei oikeen tunnu siltä että veikkaus sattuis kohdalleen... Jos ottais seuraavan tavoitteen ensiviikon perjantain,jolloin aika äitipolille ja istun siellä ku tatti niin kauan että käynnistävät jos vielä olen yhtenä...

Yhteistyössä