Hakutulokset

  1. E

    Kotitreenihaaste. Alkaa viikolla 10!!

    Taidan heittäytyä mukaan haasteeseen, mutta voi olla, että en ilkee leveillä tuloksilla :D
  2. E

    vauva 1kk ärisee ja murisee koko yön

    Meillä tuttavan isompi lapsi piti maitoallergisena tuollaista dinosauruksen ärjyntää nukkuessaan kun koski mahaa. Oli kyllä siis moniallergikko, että veikkaisin että liittyy vatsakipuun vauvallakin, se on sitten eriasia mikä vatsakivun aiheuttaa (ja ne kuvailemasi ilmavaivat). Voithan kokeilla...
  3. E

    Lintujen talviruokinnasta

    Meillä ei linnut löytäneet koko talvena ruokintapaikalle, hitsivie! Niiiiiin hieno lautakin, et olis pitänyt kyl osata tänne! Olisin niin mieluusti tahtonut kytistellä pikkutirppoja :D
  4. E

    Onko sinulla ruma mies?

    Luulen kanssa, että rakastamaansa ihmistä on vaikea pitää rumana. Tästä on aika-ajoin käyty keskustelua myös muodossa, että kellä on ruma lapsi. Miusta tuntuu, että omaa lastaan olisi todella vaikea pitää rumana, vaikka siltä tuntuisi jonkun muun mielestä. Harva meistä on malliyksilö...
  5. E

    Laulu, joka itkettää

    Juha Tapion Sateinen aamu saa täällä vollottamaan, mutta en tiedä toimiiko ilman taustakokemuksia! Kannattaa kyllä kokeilla, itse olen sen tahtiin tirautellut jopa ruokakaupassa! :D
  6. E

    Olenko todella niin epäkiihottava

    Luulen kanssa, että miehellä on ongelma, mutta jos juttunne on tuore, hän ei halua siitä vielä puhua. Ottakaa aikalisä ja jos tilanne ei parane, niin voinette kai suhteen vakiutuessa jo jutella asiasta. Voit kysyä asiaa suoraan, ja toisaalta antaa miehelle tilaa. Onhan olemassa apujakin. Ja...
  7. E

    Kehittyykö kotona hoidetut lapset hitaammin kun päivähoidossa olevat?

    En tiedä onko tääkin provo, mutta joskus tätä mietin omien lasten kohdalla, jotka olivat melko pitkään kotihoidossa, varsinkin isompi. Mutta sehän on ihan perheestä kiinni; siitä kuinka tarjotaan lasta kiinnostavaa ja aktivoivaa toimintaa, miten on ikätasoista seuraa tietyissä ikäkausilla...
  8. E

    perhanan päiväkoti pilasi lapsen vaatteet!!

    Vanhempiin oikeasti mahtuu kaikenlaisia. TIedän eräänkin tapauksen, todistamassa ollut keskustelussa, jossa vanhemmat pukivat lapselleen kalliin toppahaalarin ulos päälle, mutta sen kanssa ei saanut ryömiä maassa. Jotenkin tuli paha mieli lapsen puolesta ja kyllä vaan vanhemmille koitettiin...
  9. E

    *Heinäkuun huventajat* Uudet painonpudottajat, tervetuloa!

    Heippa! Olen kyllä lueskellut mukana, mutta ihmeemin en ole ehitnyt kirjoittelemaan. Jotenkin tää miehen loma tekee sen, et perheen meno on rapsakkaa. Täällä on sujunut vaihtelevasti; tosi hyviä päiviä ja toisaalta esim. eilen varmaan 300g suklaata ja iso karkkipussi! :D En sitten juuri...
  10. E

    *Heinäkuun huventajat* Uudet painonpudottajat, tervetuloa!

    Kiva kun tänne liittyy muitakin uusia tässä kuussa kuin minä, pääsee sitten kivasti juttuihin mukaan! :wave: Täällä hitusen takapakkia, vaikka into on suuri. Kaks päivää kyläilyjä: se tietää, et oon vetänyt hyvää grilliruokaa, päiväkahvipullat ja liikaa leipää eli hiilareita. Mikä hitto se on...
  11. E

    *Heinäkuun huventajat* Uudet painonpudottajat, tervetuloa!

    Ihana valo, tosi hienoja lukemia! Juuri kun masistelit, ettei paino putoa. Tosi hieno tulos, varsinkin yhden viikon aikana!! :) Kaunishäntäinen Orava, sullakin on senttejä huvennut melkoisesti. Näinköhän se on otettava mittanauha käyttöön, josko mullakin vaan sentit rapisee ja kilot pysyy...
  12. E

    *Heinäkuun huventajat* Uudet painonpudottajat, tervetuloa!

    Hienoja kevennyksiä tai siis huvennuksia teillä täällä, ONNEA JÄLLEEN :) Arvatkees. Mä tein sen. Hölmö minä. Kävin vaa'alla. Oon syönyt keveästi, en ole repsahtanut, olen liikkunut päivittäin. Ja sama lukema, 63. Toki päiviä takana vasta jonnin verran, mutta. Olisi edes se kilo, puolikas...
  13. E

    Heippa! Kyselinkin jonkin ketjun kautta, että mitä teille kuuluu vauva-arkeen nykyisin, tosin...

    Heippa! Kyselinkin jonkin ketjun kautta, että mitä teille kuuluu vauva-arkeen nykyisin, tosin samalla nikillä mutta harmaana :) En vaan itse löydä ketjua, että olisin katsonut mitä vastailet. :) Meillä siis 13.4 syntynyt pienokainen, aika rankalla alulla hänkin ;) Ja esikoinen myös...
  14. E

    *Heinäkuun huventajat* Uudet painonpudottajat, tervetuloa!

    Ainiin, IHANA VALO. ONNISTUT VARMASTI! :)
  15. E

    *Heinäkuun huventajat* Uudet painonpudottajat, tervetuloa!

    Jihaa, en sortunut tänään herkutteluun! Nää ekat päivät on kyllä kaikista kaameimpia. Sorruin riisipiirakkaan ja kirjoitettuna se näyttää tyhmältä MUTTA jos ei ehdi liikkua, niin ei pitäisi nauraa yhdellekään "turhalle" syömiselle, varsinkaan kun sen syö "ei nälkään", vai mitä? Mietin tässä...
  16. E

    *Heinäkuun huventajat* Uudet painonpudottajat, tervetuloa!

    Heippa! Musta on tainnut tulla turisija tänne enempi kuin toimija...kilojen märehtimistä siis ;) Mut toivotaan et tää homma etenee pikkuhiljaa enempi sanoista tekoihin. Kävin aamulla puntarissa ikään kuin huvin vuoksi. Pudotus 0.5kg. Mutta uskon, et tuo nyt voi johtuu mistä vaan ja ei oo...
  17. E

    *Heinäkuun huventajat* Uudet painonpudottajat, tervetuloa!

    Muakin kiinnostais liikuntahaaste, voi vaan olla aika rajallinen. Minkäpituisia lenkkejä normisti teette... Kirjauduin itse FB:n kautta HelaHeiaan, sekin motivoi kun urheilut listaantuu ja siihen voi kanssa asettaa tavoitteen.... Eilenkin spurttasin 40min juoksua ja aina välillä kävelyä...
  18. E

    *Heinäkuun huventajat* Uudet painonpudottajat, tervetuloa!

    Arvatkaa mitä tein just äsken? PALASIN JUOKSULENKILTÄ. Kun en aiemmin päässyt, niin kaksplussan mammojen voimalla raahasin itseni ulos ja lenksalle. Puoli tuntia vaan, mutta alku sekin!!! Oon niin iloinen ja onnistuneen oloinen, nyt vaan tätä joka ilta ja sitten pikkuhiljaa lissää :D...
  19. E

    *Heinäkuun huventajat* Uudet painonpudottajat, tervetuloa!

    Tosi hienosti ootte saaneet grammoja pois jo tältäkin kuulta!! :) ONNEA KAIKILLE! Mulla on ongelmana ehdottomasti aamu ja keskipäivä. Oikeesti, illalla ei tee mieli mitään. Mutta saan yleensä juoda aamukahvit ja iltapäiväkahvit rauhassa, lapset unilla. Ja silloin herkuttelisin oikein...
  20. E

    *Heinäkuun huventajat* Uudet painonpudottajat, tervetuloa!

    Kirjaan vielä ketjuun ylös että lähtöpaino on 63kg, katsotaan mitä tulee myöhemmin :) Ja tosiaan, hyviä keveitä ruokavinkkejä (helppoja) otetaan vastaan ja kaikenlaisia muitakin tsempityksiä :)

Yhteistyössä