Hakutulokset

  1. E

    Mammatreffit Kouvolaan?

    Minä olisin kiinnostunut tulemaan odottajien tapaamiseen (ja joskus myöhemmin sitten perhepuistotapaamisiin..). Aletaanko Heilo järkätä aikaa?
  2. E

    ***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

    Onnea Tessu77 :flower: Kiitos kaikille kommenteista seurantojenne suhteen! Alan olla entistä vakuuttuneempi, että tartun huomenna puhelimeen ja soitan äippäpolille ja kyselen vähän, että miksi mun insuliinihoitoinen radi ei anna aihetta seurantaan, kun käypähoitosuosituksetkin jo sitä...
  3. E

    Kaakonkulman Odottajien kesä 2010 (EKKS:ssa ja KOKS:ssa synnyttävät)

    Tapaaminen Kouvolan seudun mammoille: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1794088#m21544626
  4. E

    ***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

    vauvahaaveita: Onko teillä neuvolassa ultra? Meillä ei ja kateellisena luen, kun joillain paikkakunnilla on.. Tuolloin ymmärtäisin paremmin, että ei seurata muuten. Olikos sulla insuliinit käytössä?
  5. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Vinkkaan tännekin, että KOKS:ssa synnyttävät, huomioikaahan tapaaminen... http://kaksplus.fi/keskustelu/t1794088#m21544626 Ois kiva nähdä! :)
  6. E

    Mammatreffit Kouvolaan?

    Kiva, että tiisa olet innokas! :) Löytyykös muita? Mulla ei ole tietoa FB-yhteisöstä, mutta vinkatkaa tännekin, jos semmoinen löytyy!
  7. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Kuulumisenne lueskelin.. :) Mulla on POKS rv 31 + 0 ja tajusin, että miehän täytin 28 v. heinäkuussa eli iän saa valitettavasti päivittää.. :| Onko kellään muulla ankkamainen olo kävellessä? Meillä roikutaan ultran mukaan tiukasti raivotarjonnassa ja joskus ihan tuntuu, että vauvan pää...
  8. E

    ***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

    Onnea Rae! Miten teillä muilla on kontrollit loppuraskaudesta? Mulla oli rv 30 + 3 kontrollikäynti ja vauvan painoarvio oli 1700 grammaa. Lääkäri sitten meinasi, että seuraava kontrolli on rv 40 ja sain ajanvaraustiskillä inttämällä sihteerin kysymään ylilääkäriltä, että voisinko tulla...
  9. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    Paljon onnea Pirkkikselle pikkuisesta pojasta! :flower: Vaunukeskusteluun: Saagat tosiaan on himppusen korkeammat (ja kalliimmat). Olikos Saagoissa heittoaisa? Olen ihastunut Oran Taigojen lime-musta-väriin (mies olisi halunnut kokomustat vaunut, mutta suostuisi tohon limeen) ja jotenkin...
  10. E

    Mammatreffit Kouvolaan?

    Olisiko täällä Kouvolan suunnalla innokkaita odottajia / vauvojen mammoja treffailuille? Lokakuun 2010 -ketjussa suunniteltiin hieman tapaamista tälle suunnalle ja mukaan olisi kiva saada muitakin kuin meitä lokakuun mammoja. :) Olisiko kenelläkään ehdotuksia tapaamispaikasta; olisiko esim...
  11. E

    Kaakonkulman Odottajien kesä 2010 (EKKS:ssa ja KOKS:ssa synnyttävät)

    Juu, sopii!!! Ja mieluiten tosiaan jo syyskuun puolivälissä... :) Treffeistä puheen ollen, käykääpä kurkkimassa tapaamisketjua. On mietitty mammatreffejä muutenkin Kouvolan suunnalle. :)
  12. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    Millä korkeudella vauva makaa noissa vaunuissa? Katsottiin noitakin miehen kanssa, kun kierreltiin liikkeissä ja mies tykkäsi niiden jämäkkyydestä. Mie tykkään Oran Taigoista. Niistä ollaan miehen kanssa mietitty, että onko Oran vaunut epäkäytännölliset, kun vauvan "makuukorkeus" (jolle vauva...
  13. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    POKS rv 28 + 0 <3 Helteet ottaa niin rankille, etten jaksa paljon kirjoitella... Kuulumisinne lukaisin ja Heilolta haluaisin kuulla, että miten häät meni, miten jaksoit kaasona?!? Mulla olisi kaasoilua elokuun loppupuolella ja pikkasen kieltämättä jännittää, että miten ihmeessä jaksan...
  14. E

    Kaakonkulman Odottajien kesä 2010 (EKKS:ssa ja KOKS:ssa synnyttävät)

    Angel Eyes ja Jonspe: Ihania masukuvia :heart: Kääkkänä: Myöhästyneet synttärionnittelut <3 Täällä koetetaan toipua eilisistä polttareista, joissa olin kaason ominaisuudessa. Mulle alkaisi nää helteet riittää, koska niiden takia eilinenkin oli aika rankka päivä! Ja tietty muutenkin, kun...
  15. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    Neuvolakuulumiset tältä päivältä, rv 27 + 4: Painoa lähtöpainoon verrattuna + 2 kg (viimeksi oli + 0,1 kg) Painoa edelliseen neuvolapunnitukseen verrattuna +1,9 kg (= 725 g / vko) (viimeksi paino oli laskenut edellisen käynnin painosta) Pissa: kaikki ok HB 119 (ed. kerralla 117)...
  16. E

    ***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

    Neuvolakuulumiset tältä päivältä, rv 27 + 4: Painoa lähtöpainoon verrattuna + 2 kg (viimeksi oli + 0,1 kg) Painoa edelliseen neuvolapunnitukseen verrattuna +1,9 kg (= 725 g / vko) (viimeksi paino oli laskenut edellisen käynnin painosta) Pissa: kaikki ok HB 119 (ed. kerralla 117)...
  17. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    Heilo: Alettaisko me puuhaamaan tapaamista vaikka tänne Kouvolan päähän? Sie kai ainakin olet täältä päin..? Me on muuten katsottu Ora Taigojen lisäksi just noita Bassoneita, mutta mietityttävät, kun käyttökokemuksia ei oikein tahdo löytyä... Ilmeisesti monella muullakin odottajalla on...
  18. E

    ***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

    Osaako joku sanoa, että voikohan tämä kuumuus vaikuttaa sokereihin? Juonkohan liian vähän vettä -> voiko nostaa sokereita? Mulla on viime päivinä tullut vähän outoja mittaustuloksia, vaikka ruokavalio on ollut samanlainen kuin aiemminkin ja insuliinia olen pistänyt 18 yksikköä iltaisin (kuten...
  19. E

    Kaakonkulman Odottajien kesä 2010 (EKKS:ssa ja KOKS:ssa synnyttävät)

    4D:stä... Me käytiin Lahdessa yksityisessä äitiysneuvolassa 4D:ssä. Mukaan saatiin DVD ja kuviakin on kuulemma jotkut saaneet. Me ei saatu kuvia, koska vauva oli hankalassa asennossa eikä oikein "antanut" kuvata esim. kasvojaan. Lääkäri oli tosi ammattitaitoinen vanhempi herra ja hinta oli...
  20. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    Täällä POKS rv 27 + 0 :heart: Kiva lukea kaikkien kuulumisia.. :) Heilo: Samasta syystä itsekin olisin kaivannut valmennusta... Me mennään muuten ihan samoja viikkoja, eikös? Mietin, että kun samalta suunnalta ollaan, niin eikö laiteta odottajien treffit pystyyn (kun valmennuksen kautta...

Yhteistyössä