Hakutulokset

  1. A

    Mitäs huttua laitatte tänään?

    perunamuusi + lihapullia :)
  2. A

    Vauvan & taaperon nukkumaanmenoaikae

    meillä 4kk vauva, ja jo noin 2kk ollut nukkumaanmenoaika klo19. Herää klo7-8. Meillä 4v menee nukkumaan klo20-21. ja herää samoihin aikoihin :)
  3. A

    Raskaana rv26 ja hengästyttää koko ajan, tuntuu ettei saa tarpeeksi happea!!

    joo, mulla oli tota kanssa loppuun asti. Lopussa niin, et pelkkä oleminen oli hankalaa ja sai "haukkoa happea" :/ jaksuja loppuun asti! :)
  4. A

    Mitä halpaa pyytäisin mieheltäni huomiseksi synttärilahjaksi?

    Aamiainen sänkyyn, ei vaadi rahaa :D (olettaen, että on aamiaistarpeet jo kaapissa)
  5. A

    Olen saanu sähköpostiini kutsun Netlogiin jonkun ystävälistalle

    netloghan on samantapainen kuin irc-galleria....muuta en osaa sanoa...
  6. A

    talossani asuu valvojavauva

    Oletko koittanut kapaloida vauvaa?Jos ei ainakaan saisi itseään heräteltyä heiluvilla käsillä ym.
  7. A

    Koira ihmiset....suosituksia???

    itse kallistuisin cavalieriin :)
  8. A

    Rillipäät laittakaa kuvia itsestänne tai kuvia pelkästään rilleistänne

    Specsavers Optikko - Silmälasit, aurinkolasit, piilolinssit ja optikkopalvelut! Tälläset, mut sangat ihan ruskeat...
  9. A

    Auttaiskohan DAP?

    mä en kyl tiiä onko tosta apua... vähän epäilen. Siis toihan on ihan normaalia, myös aikuiselle koiralle saada noita hepuleita. Mut jos menee jo yli, niin sit koira kiinni ja rauhoittaminen kyljelleen lattialle vaikka...
  10. A

    Tiesitkö, että Suomessa on käytetty koko maailman historiassa eniten heroiinia?

    jep Heroiini oli pula-ajan Suomen suosittu superl
  11. A

    mikä sinua on ärsyttänyt tänään?

    joo, en olis halunnu lainata, mut toinen niin taitavasti syyllisti miks en voi lainata. Olis vaan pitäny pitää oma pääni ja olla lainaamatta! :(
  12. A

    mikä sinua on ärsyttänyt tänään?

    kaveri lainas sinkkuelämää vikan kauden sekä 2 elokuvan. palautti ne eilen...leffa ei toimi, ihan naarmuilla ja boksin pahvit ja sisältö rikki, revennyt ja pilalla :(
  13. A

    Onks muilla epäsuhtaisia lapsia?

    meillä kans molemmat tytöt "persjalkasia" :) äitiinsä tullu
  14. A

    runosmäki lipunkantajankatu KOVA PAMAUS?

    no mun kaveri kuuli sen ekan, mut ei sitä sen suuremmin noteerannut... et en tie sit?
  15. A

    runosmäki lipunkantajankatu KOVA PAMAUS?

    ei mun kaveri mitään toista pamausta kuullu, vaikka asuu aurinkolaaksossa... ?oliko yhtä kova ääni kuin se eka?
  16. A

    Missä vaiheessa lapsen pää kiinnittyy lantioon?

    mulla oli jo paikat ihan auki ja synnytys käynnissä kun neiti vielä aivan ylhäällä..et näin tokan kohdalla ei siis ollenkaan, ennen kuin alkoi syntymään
  17. A

    Mitä eroa on MPR 1 ja MPR 2 -rokotteilla? KIIRE!

    voisi kuvitella, että mpr1:llä tarkoitetaan sitä ekaa jonka saa 1,5v (nykyään jo n.1v:na) ja mpr2:lla tehostetta joka annetaan 6v:na
  18. A

    Tuleeko ihan oikeesti näin paljon halvemmaksi tilata mineraalimeikit ulkomailta?

    mut ei mulla ole kumpaakaan, visaa, saatika mastercardia... :(
  19. A

    Tuleeko ihan oikeesti näin paljon halvemmaksi tilata mineraalimeikit ulkomailta?

    kertokaa tyhmälle, et miten käytännössä toimii, et jos tilaa jostain missä summat puntina tai dollareina, niin voiko ihan normitilillä maksaa vai pitääkö olla sellanen paypal - vai mikä se oli??
  20. A

    Mitä lapselle hoitoon päälle?

    vaikka neiti menee ulkohousuissa pk:iin, niin siellä kyllä vaihdamme sisähousut ennen aamupalalle menoa.

Yhteistyössä