Hakutulokset

  1. Nanna189

    joko vois laittaa 5v ja 3v muksuille shortsit aj sandaalit sukkien kaa kerhoon ja ulos?

    Ihan hyvin voi laittaa pelkät shortsit päälle! Lahteen luvattu niin lämpöisiä kelejä, että huh hellettä!! :D
  2. Nanna189

    Muita pitkiä vauvoja?

    Meidän poika on kanssa tosi pitkä tapaus! :) Syntyessä: 50,5cm 1kk: 56,3cm 2kk: 60,5cm 3kk: 65cm 4kk: 67cm 5kk: 71cm 6kk: 73cm 7kk: 75cm 8kk: 76,5cm Paino on nyt n. 10400g Oon kyllä saanut kuulla tuosta kun poika on niin pitkä, mutta kuittaan ne yleensä sillä, että täytyyhän...
  3. Nanna189

    ¤¤¤ELOMASSUT 2008¤¤¤ toukokuussa

    Kyllä Topi ainakin ymmärtää puhetta, kun sille sanoo tiukasti "EI" niin se lopettaa samantien ja katsoo mua, yleensä sitten lopettaa sen tekemisen mitä kiellän. Tänään leikittiin tuossa lattialla, niin sanoin Topille, että "tule tänne" ja kyllä se tulee luokse! :)
  4. Nanna189

    lastten yksin jättämisestä!!mitä itse tekisit tilanteessa??

    Tottakai jokainen tyylillään. Meillä näin ja naapurilla toisella tavalla. :)
  5. Nanna189

    Jos olisitte päättäneet että lapsiluku on NYT täynnä mutta ehkäisystä huolimatta olisitte nyt raskaana, pitäisittekö lapsen?

    Tottakai pitäisin! :) Meille sopiva määrä olisi 3 lasta, mutta jos nyt sieltä iltatähti haluaisi maailmaan, niin mikäs siinä. Tervetuloa! :)
  6. Nanna189

    lastten yksin jättämisestä!!mitä itse tekisit tilanteessa??

    Kyllä minulla on koira ja pääsee lenkille 3 kertaa päivässä. Viimeisen kerran illalla 21 aikaan ja aamulla ensimmäisen kerran 07 aikaan. Yöllä ei tarvitse viedä ulos, koska kysymyksessä on aikuinen koira ja sisäsiisti. En itsekkään käy vessassa yöllä tarpeillani, joten miksi koiran täytyisi...
  7. Nanna189

    lastten yksin jättämisestä!!mitä itse tekisit tilanteessa??

    Joo aikuinen koira ei tarvitse pikapissatusta yöllä, jos se pääsee tarpeeksi ulkoilemaan päivisin. Normaalin aikuisen koiran lenkitystarve on päivisin 2-3 kertaa/päivässä
  8. Nanna189

    lastten yksin jättämisestä!!mitä itse tekisit tilanteessa??

    Meillä on koira ja 9kk ikäinen poika. Koira pääsee 3 kertaa päivässä ulos. Aamulla mieheni vie koiran ulos ennen töihin lähtöä, minä lenkitän pojan kanssa päivällä toisen kerran ja illalla sitten mies vie kolmannen kerran ulos tai sitten mennään kokoperhe lenkille. Joskus tosin tulee tilanteita...
  9. Nanna189

    Lahtelaiset äidit!!

    Noniin hienoa, että äitejä rupeaa löytymään! :) Ihanan pieni neiti sinulla! <3
  10. Nanna189

    Kuinka paljon lapsenne nukkuu?

    Meillä on kohta 9kk ikäinen poika. Yöllä nukkuu 11-13h yöunia ja päivällä sitten vähän päivästä riippuen, mutta normaalisti kahdet 1,5-2,5h unet :)
  11. Nanna189

    Lahtelaiset äidit!!

    Mutta toivottavasti nyt saadaan muitakin äitejä mukaan tähän ketjuun, että saataisiin järjestettyä tuo tapaaminen! :)
  12. Nanna189

    Lahtelaiset äidit!!

    Ok! :)
  13. Nanna189

    Lahtelaiset äidit!!

    Hei endie! Missä päin nyt asutte? Täällä on kyllä hirveän paljon lapsiperheitä, ainakin nykyään, mutta harvemmin he eksyvät leikkipuistoihin, valitettavasti :/
  14. Nanna189

    Lahtelaiset äidit!!

    Tämä äiti haluiaisi vihdoin alkaa sosiaallistumaan enemmän ja saada uusia tuttuja Lahden alueelta. Nyt Lahden äidit ryhdistäydytään ja tavataan! En varmasti ole ainoa, joka kaipaa uusia ystäviä! :) Kahvitellaan, shoppaillaan, mennään puistoon, piknikille, jätskille, kyläillään mitä vaan ikinä...
  15. Nanna189

    Lahti pinoon ohoi!! =)

    Kiitos Essi- !! :)
  16. Nanna189

    ¤¤¤ELOMASSUT 2008¤¤¤ toukokuussa

    Meillä poitsu siirrettiin turvaistuimeen jo pari kuukautta sitten, ei mahtunut enää turvakaukaloon ja poitsu painaakin jo yli 10kg :D Meillä on tuo Brion Zento ja ollaan oltu siihen tyytyväisiä. Gracosta olen kuullut kanssa positiivistä palautetta :) Aukku : Voimia! :)
  17. Nanna189

    Porukkaa Lahden ruokaravintelia kannattamaan?

    Perhetupa on Vuorikadulla, Mehiläisen vieressä :)
  18. Nanna189

    LAHTI (ja lähialue) oisko mahdollista järjestää tapaaminen? Meille voisi ainakin matkaa 50km lahdesta , mutta olisi ihana kahvitel

    Kiinnostaisiko ihmisiä järjestää tapaaminen Lahden perhetuvalle!? Lapset mukaan! :) Jos halukkaita löytyy ja löytyy sopiva päivä mikä käy mahd. monelle, niin voisin soitella sinne perhetuvalle ja järkätä meille sieltä kokoontumistilan :)
  19. Nanna189

    Lahti pinoon ohoi!! =)

    Miten tota yksityisviesti juttua oikein käytetään? Mä en oo hirveesti perehtynyt tähän kaksplussaan joten ihan outo juttu mulle vielä.. :D
  20. Nanna189

    ¤¤¤ELOMASSUT 2008¤¤¤ toukokuussa

    Meillä ruvettiin kanssa heräämään kauhean aikaisin kun kesäaikaan siirryttiin, joka aamuherätys 06 aikaan, ostettiin sitten pojan huoneeseen pimennysverho, niin johan rupesi jätkä nukkumaan aamulla pidempään! Suosittelen! :)

Yhteistyössä