Hakutulokset

  1. maternel

    Onko kellään muulla lasta joka oksentaa helposti?

    meidän poika oksentaa pidemmillä automatkoilla (100km-->) jos ajattelee jotain ällöä, on kakalla, haistaa vauvan kakan, näkee vauvan puklun..kun on tulossa kipeeksi, siis perus kuumeeseen tai flunssaan, myöskin jos yskii paljon.
  2. maternel

    Kuinka moni myynyt kaikki vauvatavarat/vaatteet pois?

    me myytiin kun ei ollut tarkoitus enää tehdä toista lasta, tai siis vaatteet oli lahjoitettu pois, mutta kaukalot,vaunut sun muut oli myyty. Vaunut kun uuden omistajan mukaan lähti, niin seuraavalla viikolla tiedettiin taas oottavamme. Vaatteet saatiin takaisin, äippävaatteet sain lainata...
  3. maternel

    Tietääkö kukaan, kuka kuoli täydelliset naiset-myrskyssä?

    mä uskon että se kellari oli ihan turvallinen paikka kun se on maan alla. :)
  4. maternel

    Hiusväriläiskät ihossa...

    kasvovesi(alkoholillinen)
  5. maternel

    Kuinka kauan jälkivuotoa

    n. 2 vkoa
  6. maternel

    Elottomat hiukset -apuja!

    itse hoidin omat kuntoon tehoseerumilla ja kunnon hoitavilla tuotteilla
  7. maternel

    Huolisitko kahdeksan vuotta vanhaa turvaistuinta?

    taas täällä rupeaa kaikki tietävät superäitit hyökkäämään meidän "tyhmien" ja mistäänmitääntietävien äitien kimppuun..huoh, :(
  8. maternel

    Huolisitko kahdeksan vuotta vanhaa turvaistuinta?

    No joo voihan silläkin kolarin ajaa mutta sillä ajetaan mummilaan ja kerhoon joihin molempiin noin kilometri matkaa alueella jossa 40km/h, muuten mies käy sillä töissä silloin kun tarvitsen autoa kun ei siihen mahdu perheen kanssa. Toki jos se nyt on noin ilmoitettu että turvaistuimetkin...
  9. maternel

    g:listaa kolme parasta itseleivottua kahvileipää

    1.juustokakut,niistä monia eri versioita 2. marjapiirakat ja korvapuustit
  10. maternel

    Mistä ammateista saa hyvin rahaa?

    mun mies tahtoi vaihtaa alaa ja työpaikkaa ja irtisanoutui, mutta pomot tahtoivat niin kovasti mieheni jäävän että nostivat palkkaa tuntuvasti ja kouluttavat mieheni ammattikorkean tutkintoon työpaikalla ja työnohessa( toki on koulunkin kursseja)
  11. maternel

    Huolisitko kahdeksan vuotta vanhaa turvaistuinta?

    ottasin tohon kakkosautoon jos ilmaiseksi saisin kun sillä niin vähän ajetaan..( uudenpiakin saat kirppareilta varmaan halvemmallakin!!) ei me siskoilta mitään mistään pyydetä. meillä tehdään niin kun on saman ikäiset pojat ja heillä 2,5-v. ja meillä vielä vauva, että meidän vauva käyttää...
  12. maternel

    Mihin työhön ei tarvis ammattia ja ei olis vuorotyötä??

    aika moneen työhön pääsee ilman koulutusta..itsellä ainakin niin monelta alalta kokemusta että helppo päästä kun on hyvät työtodistukset
  13. maternel

    nää ekat äitiyspäivärahat on iha peestä

    mäki sain ajallaan ekat rahat, sen kuun 10 pvä kun jäin äippälomalle
  14. maternel

    Kohta on asuntolaina maksettu :)

    onnea!! meillä vielä enemmän jäljellä
  15. maternel

    Talon ostoon?

    pankki laskee että kolmas osa saa mennä talon maksuihin. Meillä lyhennys tonni kuussa joka menee mun äitiyspvärahoista niin kuin mein laskutkin ja miehen tuloilla sitten elellään
  16. maternel

    onko vähän selittelyn makua, et muka putosi kun tahtoi kotiin..

    oli viel viimevkolla sitä mieltä että voittaa...huh, onneks putosi http://www.nelonen.fi/shm-videot/videot.asp?videoId=523&cat=0&page=1
  17. maternel

    mitä saitte äitienpäivälahjaksi mieheltä/perheeltä?

    kortin ja pannunalusen pojalta, mies teki aamiaisen ja oli ostanut mun toivoman käsikorun. Paras lahja oli kyllä se että eilinen päivä oli tosi mukava eikä kukaan kiukunnut vaan yhdessä tehtiin ja hupsuteltiin :heart:
  18. maternel

    Vittu, ettei varmasti kauan OP:n asiakkaina viihdytä!!!!

    mulla on vaan pelkkää positiivista sanottavaa op:sta =)
  19. maternel

    ootteko koskaan käyneet hammaslääkärissä lapsen kanssa?

    kerran olen, toiste en mene
  20. maternel

    G: Kuinka kauan olet ollut naimissa?

    kesällä tulee 4 vuotta

Yhteistyössä