Hakutulokset

  1. M

    Zoloft onko muilla?

    Moi! Mulla on zoloft 50mg mennyt nyt elokuusta lähtien. Ensimmäinen mielialalääke minulla ja hyvin on sopinut. Ei haittavaikutuksia lainkaan. Kärsin siis depressiosta. Zoloft on tasoittanut mielialaa jonkin verran, olen ollut tyytyväinen.
  2. M

    Isät muksujen kanssa??!! KOMMENTOIKAA!!!

    mun mielestä tärkeintä on, että isillä on mahdollisuus osallistua neuvolakäynteihin ja synn. valmennukseen ym. ainakaan se ei auta, jos tuleva isä tuntee itsensä ulkopuoliseksi. mun mies tuli aina neuvolaan, kun pääsi ja tutustumaan synn.sairaalaan, auttoihan ne käynnit sitäkin sopeutumaan...
  3. M

    Missä hevosihmiset???

    Mulla myös 5v shettistamma. Tällä hetkellä vielä vieraalla hoidossa, mutta omaan pihaan olisi tarkoitus talli saada ensi vuonna. Tyttäriä siunaantunut 2, toinen syntyi 2003 ja toinen 6 vkoa sitten.. :) Kertokaapa kuinka saatte hevosharrastuksen ja perheen yhdistettyä? Meillä tuo vanhempi jo...
  4. M

    löytyykö 1981 mammoja?

    Täältä myös löytyy 25vuotias äitee. Esikoinen syntynyt 04/03 ja kuopus 09/06, tyttöjä molemmat!
  5. M

    löytyykö 1981 mammoja?

    kyllä löytyy B) meillä poika syntynyt 2001 tyttö 2004 :heart:
  6. M

    Yövaippa, kohta 4vee!

    tuttavan lapsi joka on 5v.kastelee vielä öisin. eka ne kokeili sitä lääkettä,muttei auttanu.nyt heillä on semmonen hälyttävä patja ja on kuulemma tehonnu.
  7. M

    minkä kokoisia 5-vuotiaita?

    meillä tyttö 5v.kohta jo 6v.107cm ja 15kg
  8. M

    Entä 2005 synnyttäneitä?

    meillä kuopus synty 02/05 :heart: :heart:
  9. M

    gallup:Perheenne tähtimerkit

    äiti,kauris lapset vesimiehiä :) :) :)
  10. M

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    ihania nimiä kaikilla!!minun lasten nimet on: jenna bettina elisabeth ja benjamin albert :heart:
  11. M

    Espoolaiset äidit pinoon

    :attn: :attn: täällä äiti.tyttö5v. ja poika 4kk.espoonkeskuksesta. :wave:
  12. M

    Oma nimesi?

    Tiina Johanna :flower:
  13. M

    Lapsesi/Lapsiesi nimet?

    Henna Johanna Eerika :flower:
  14. M

    esikoisen mitat

    tyttönen 53,5cm ja 4 360g 37pipo.
  15. M

    Metallin väriset kodinkoneet?

    meille tuli kaikki keittiökoneet alumiinilla ja hyviä ovat,lasten takia valittiin alumiini suosittelivat.valkoiset koneet ei vain olleet mun makuuni.
  16. M

    Ei-talopakettitalo?

    minäkin vastaan vaikka meilläkin on talopaketti...ainut asia mikä on pohjapiirroksessa samallalailla kun alkuperäisessä on wc den paikat.muutettiin aivan täysin huonejärjestys seinien paikat yms..kannattaa talopakettien myyjille esittää rohkesti toiveita suurin osa onnistuu varmasti jqa jos ei...
  17. M

    tänä kesänä rakentavat!

    meitillä on topin kalusteet keittiös,eteises,wc:t makuuhuoneiden komerot,kodinhoitohuone...hinta kilpailus ja asiakaspalvelus parhaiten parjäs meillä.tarjoukset otettiin petralta,puustelli,villa,keittiönetti,parma..muuten koko talossa laminaatti lattiat paitsi kosteat tilat laatalla ja eteinen...
  18. M

    1981? Kenen syntymävuosi??

    Täällä oli yks alku vuodesta 1981 syntynyt äiskä. Poika täyttää kohta 4 vuotta.
  19. M

    Hyviä matkakohteita ensi talveksi!?

    Kanaria on nähty ja koettu jo ennen lasta useampaan otteeseen, joten jotain muuta pitäis nyt keksiä- =) Brasilia kyllä kuulostaa ja esitteistä päätellen myös näyttääkin kiinnostavalta, mutta onkos sinne kauhean kaliita nuo matkat?
  20. M

    Äidit siilinjärveltä

    Siis 4kk vanhempi vauva! :laugh:

Yhteistyössä