Hakutulokset

  1. M

    Paljonko lapsilisää kahdesta lapsesta?

    Jep, 219e ja sentit päälle.
  2. M

    Facebook-seinän kaverit

    Kukaan ei siis oikeesti tiedä?
  3. M

    Miksi tummahipiäinen mies ja rehevä valkoinen nainen on niin yleinen yhdistelmä?

    Tänään juuri näin McDonaldsissa tuollaisen parin; mies ihan ok timmi tummaihoinen ja nainen naama norsarilla ja itsestään huolehtimaton look, ylipainoa reilusti. Pari pientä lastakin oli, joten ihan kesäromanssista ei ollut kyse.
  4. M

    Facebook-seinän kaverit

    No kun ei oo niitäkään... Ei puolin eikä toisin.
  5. M

    taapero ei juo kylmää maitoa, neuvoja

    Meillä alkoi hoidossa juomaan kylmää maitoa 2-vuotiaana. Porukassa menee alas mikä vaan:)
  6. M

    Facebook-seinän kaverit

    Mulla on aikajanaprofiili (vai mikä lie) ja siinä näkyy suunnilleen keskellä/oikealla kavereista kahdeksan. En keksi mitään yhdistävää tekijää meille, ei erityisemmin yhteisiä tapahtumia jne. Mutta yksi kaveri siellä pyörii melkein aina ja haluaisin todellakin tietää, miksi ;)
  7. M

    Facebook-seinän kaverit

    Koitetaas, kauanko saa nostella ennenkuin joku vastaa... Olis tärkeää tietää.
  8. M

    Facebook-seinän kaverit

    Ylös, mua kiinnostais tietää.
  9. M

    Hirveä tilanne, kuulin veljestäni jotain pahaa !

    Riippuu mun mielestä aika paljon iästä, jolloin tuota on tapahtunut. Siis lähinnä veljen iästä.
  10. M

    Facebook-seinän kaverit

    Millä perusteella valikoituvat ne 8 kaveria, joiden kuvat näkyvät, siihen omalle seinälle? Ne vaihtuvat jonkin verran, mutta osa kuvista on yleensä samoja. Onko ne niitä, kenen profiilia itse käyt useimmiten kurkkimassa? Vai niitä, kenen päivityksiä kommentoit? Vai niitä jotka ovat...
  11. M

    Miksi näet Niinistön parempana arvojohtajana kuin Haaviston?

    En tarkoita, että pitäis olla väh. 5-vuotinen korkeakoulututkinto, mutta olis nyt edes jonkun koulun käynyt loppuun, ihan vaikka kotitalousoppilaitoksen. Olis mun mielestä parempi esikuva. Mitä siitä tulis, jos porukka tuudittautuis siihen, että ilman ammattia ja koulutustakin pärjäilee hyvin...
  12. M

    Miksi näet Niinistön parempana arvojohtajana kuin Haaviston?

    Niinistö on parempi arvojohtaja sen takia, että Haavisto antaa esimerkillään valheellisen kuvan siitä, että koulutuksella ei ole merkitystä. 80-luvulla on näköjään ollut mahdollista edetä uralla presidenttiehdokkaaksi asti ihan vaan yo-pohjalta, mutta tuskin on enää nykyään.
  13. M

    Itkin tänään matkalla kotiin.

    Eihän ihminen niin kovin paljon eläimiä kummoisempi ole ja ihan vaan vaikka Avaraa luontoa katsellessa huomaa eläinmaailman raadollisuuden. Biologian näkökulma asiaan. Mä ihmettelen kyllä ihan samaa kuin ap, mutta en nyt ihan noin surulliseksi asiasta tule, lähinnä v-ttaa.
  14. M

    miten käsitellä tällästä miestä

    Mä jaksoin tollasta 12 vuotta. Sen jälkeen ahdistus kasvoi niin suureksi, etten enää pysty luottamaan siihen, että mies pystyisi hoitamaan asiat aikuismaiseksi. Tuntui, että vedän kivirekeä perässäni vaikka olisin halunnut vain tasavertaisen parisuhteen. Olemme eroamassa. Minä en pystynyt...
  15. M

    uusi tilanne,eräs mies kyseessä

    En tiedä minkä ikäinen olet ja paljonko mieskokemusta on, mutta oman kokemuksen perusteella voit joutua suutelemaan kymmeniä sammakoita ennenkuin löydät prinssin, joten kehottaisin ottamaan siitä ilon irti;)
  16. M

    Jos joutuisit sinkuksi, löytäisitkö helposti uuden kumppanin?

    Sama homma. Ero edessä ja oikein odotan, miten saan olla rauhassa eikä kukaan pyöri nurkissa:)
  17. M

    Lapsi&putous ohjelma?

    Mä en anna 7- ja 3-vuotiaiden katsoa. Musta ne ei ole lasten juttuja.
  18. M

    Kotitöiden jakamisesta

    Mulle ei kyllä kotitöille ole jäänyt äitiyslomalla ja hoitovapailla ollessani juurikaan aikaa miehen ollessa töissä; aamupalan ja -toimien jälkeen ulkoiltiin, sen jälkeen ruuanlaittoa, syömistä ja keittiön siivousta, sitten mun vähäuniset lapset nukkuivat 30-60 min ja sitten olikin välipalan ja...
  19. M

    Kuinka 3- ja 7-vuotiaan saa sovinnolla yhtaikaa nukkumaan?

    Nyt on molemmat olleet vartin verran unessa, vaikkei kello ole vielä tämän enempää... Sillä vaan, että tuolla isommalla on välillä univelkaa kun joutuu heräilemään pikkusiskonsa rytmissä. Ei sitä voi valvottaa, vaikka usein mieli tekisikin.

Yhteistyössä