Hakutulokset

  1. H

    ihme kierukka tuputusta joka paikassa...

    Helsingissä saa ensimmäisen hormoonikierukan ilmaiseksi. Mullekin sitä ollaan tuputettu viimeiset 3 vuotta mutta en ole vielä uskaltanut sitä ottaa kun ei ole sopinut minipillerit, yhdistelmäpillerit eikä ehkäisyrengas.
  2. H

    Oliskos kivat tälläset housut?

    No mä ostan vaatteeni sillä perustein mikä on mun mielstä hienon näköistä, mulle on ihan sama mitä muut ajattelee mun tyylistä. Yleensä pukeuden aika eritavalla kun valtaväestö ja ehkä kuvailisin omaa tyyliäni vähän hippimäiseksi.
  3. H

    Oliskos kivat tälläset housut?

    :laugh: :laugh: Käypä ulkona vilkasee mihin noin joka toinen noista 13-18v (tämä on vaan mun veikkaus iästä) pukeutuu niin ehkä ymmärrät. Vastaus tohon sun kysymykseen on että mun mielestä pissis on sellainen teini tai sen iän ylittäny nainen jonka joka toinen sana on v..tu tai jotain yhtä...
  4. H

    Oliskos kivat tälläset housut?

    Joo no ei todellakaan, molemmat on jotain pissistyyliä.
  5. H

    vatsatauti ja töihin meno?

    Ihan sama vaikka olisit vaan päivän ollut töissä niin ei se ole oikein mennä sinne tartuttamaan muita. Tai mieti niin että olisiko se sun mielestä mukavaa että sun työkaveris tulee sinne sairaana ja tartuttaa sinut ja siinä samalla koko sun perhees. Ei todellakaan mun mielestä
  6. H

    Mikä ensimmäinen ajatuksenne?

    Ei ihme että tää maa on nykyisin täynnä näitä uusavuttomia pellejä jotka ei mitenkään pärjää vaikka tullut 18v täyteen. Varmasti suurimman osan vanhemmat on just tota luokkaa mitä se nainen joka teki sen ilmoituksen. Jos olisi mun elämä niin kävisin sanomassa hieman tiukemmalla äänensävyllä että...
  7. H

    Onko väärin "kiristää" miestä näin?

    Mutta ei sun mieskään ole mitenkään oikeutettu puuttumaan siihen kauanko imetät, eihän ne rinnat hänen ole.
  8. H

    Onko väärin "kiristää" miestä näin?

    Et ainakaan mun mielestä, eiköhän mene vähän yli tollanen että kiristetään miestä tekemään lapsi.
  9. H

    Monta tuntia viikossa sinulle kertyy töitä?

    Palkkatyötä on 22-30h viikossa ja siihen päälle olen päivisin kotiäitinä jota en kyllä oikeaksi työksi edes laske.
  10. H

    Minkä ikäinen lapsi yötä yksin?

    Rippuu ihan lapsesta, itse olen ollut 8v ensimmäisiä kertoja yksin ja jopa pidin siitä kun ei ollut ketään muuta kotona.
  11. H

    Gallup: Lapsenne/Lastenne nimet?

    Amanda Elise 2v
  12. H

    Hyväksyisitkö pakkoruotsin poiston, jos enemmistö niin haluaa?

    En, vasta sitten kun pakkosuomi otetaan pois ruotsinkielisistä kouluista.
  13. H

    G: kuinka vanha olet?

    25v
  14. H

    Moniko terve aikuinen on ottanut sikainfluenssarokotteen?

    En ole ottanut vaikka siivoan joka ilta lääkäriasemaa missä saattaa käydä näitä tautisia päivällä.
  15. H

    Minkä kokoisia teidän isot (tai isohkot) vauvanne ovat olleet eri ikäisinä?

    Nuorempi tyttö oli syntyessään 3350g ja 51cm 1kk 4545g/53cm 2kk 6045g/56,5cm 3kk 7665g/60,5cm 4kk 8560g/62,6cm 5kk 9305g/65,8cm 6kk 9665g/66,5cm 8kk 10535/70,2cm 10kk 11140/73,2cm 1v 12kg/76,2cm 1v3kk 11,8kg/78,5cm 1,5v 12,2kg/80,6cm Meillä parin viikon päästä 2v neuvola, tyttö...
  16. H

    Meidän 8v poika katsoo Rocky Balboaa :O oonko ihan kamala mutsi??

    Et mun mielestä, minäkin sain jo 8v katsoa niitä eikä tullut pahoja unia. Munkin lapset saa sen kyllä 8v katsoa jos vaan haluaa.
  17. H

    Kyselyä; Joko joulusiivoukset tehty?

    Ei ole tehty. Eipä me mitään sen kummosempia siivoilla kun perus viikkosiivouksessa.
  18. H

    Kävisiko tämä puku mielestänne myös pojalle??

    Mun mielestä toi on enemmän pojalle.
  19. H

    Kuinkakohan nopeasti asiakkaat kaikkoavat?

    Jos olisin asioinut aikaisemmin kyseisessä liikkeessä ja saanut sieltä hyvää palvelua niin en vaihtaisi, koska nykyään on aika kiven alla ne liikkeet mistä saa oikeesti hyvää palvelua.
  20. H

    Kuinka pitkiä 1,5v teillä?

    Tyttö oli 80,6cm

Yhteistyössä