Hakutulokset

  1. H

    Mitä te tekisitte jos lapsi ja sen kaveri hajottaa pleikkarin..

    mä kertoisin tämän 9v vanhemmille mitä on tapahtunut, en pyytäisi korvausta, vaan pyytäisin heitä keskustelemaan lapsensa kanssa ettei tuollaiset asennushommat ole sallittuja. Ja näin tekisin jos sen verran tuntisin näitä vanhempia, että heitä kiinnostaa lapsensa tekemiset.
  2. H

    eikö visaelectronilla maksaessa veloitussumma mene heti tililtä?

    Se vain varaa sen rahan sieltä, eli et sitä silti pysty käyttämään, eli periaatteessa näkyy tilinsaldo ja sitten käytettävissä oleva saldo mistä uupuu se electron maksu. Jossain paikoissa on ajot pankkeihin esim kerran viikossa, eli osto näkyy siihen asti sitten katevarauksena ja on ns otettu...
  3. H

    Kahvin keittämisestä.. (älkää naurako! )

    riippuu keittimestä ja onko mitta iso vai pieni, niitäkin kun on kahta eri kokoa :D
  4. H

    potku persuuksille kuka lähtee mukaan

    Mä voisin kyllä osallistua :D :wave:
  5. H

    kauan kestää siirtyä osuuspankista s-tilille rahat?

    No Nordeasta kun siirsin ke-iltapv.llä niin to-aamuna oli jo S-tilillä.
  6. H

    Tulipa haettua jälkiehkäisytabletti ensimmäistä kertaa apteekista

    Mä sillon soitin mein neuvolatädille ku ei miehen pikkusisko halunnu kouluterkan kautta mennä. Kävi neukkutädin kans juttelees ja täti otti papa-kokeen ja TK-lekuri kirjotti pillerireseptin.. Tais käydä lekurilla tutkittavana. Muoks. Ja siis ei ne vanhemmille tollasista ilmoita.
  7. H

    Madonnan lipuista

    Koska mä en hyväksy sitä lipputrokausta.
  8. H

    Madonnan lipuista

    Kyllä on ihmiset tulleet epäluuloisiksi ja katkeriksi nykyään. Myyn Madonnan keikalle lippujamme pois eräässä myyntipaikassa ( EI huuto.net ) koska meille tuli silloin pakollinen ulkomaanreissu. Ja koska pyydän myynnissä ainoastaan omani ja pk pois, olen huijari yms yms ku en ota itelle voittoa...
  9. H

    Eskarin tuplaus ???

    Eli tuota, psykologille aion tosiaan varata heti ajan kun hän palaa lomalta. Heillä ei ole eskarista koskaan tullut kotitehtäviä, ja hyvin vähän tekevät siitä varsinaisesta tehtäväkirjasta. Askartelevat ja ulkoilevat sitten taasen tosi paljon. Heillä rytmi menee seuraavasti: 8:30 viedään...
  10. H

    Eskarin tuplaus ???

    Heillä kans tämä tehtäväkirja, maanantaisin lukevat sadun sitte jotain helppoja tehtäviä tekevät. Mutta esim joulukuussa eivät lukeneet satua/tehneet tehtäviä lainkaan kun askartelivat joulujuttuja. Kotitehtäviä ei ole tullut.
  11. H

    Paljonko maksaa sämpyläpussi? (tein itse sämpylöitä)

    Aamiaissämpylät, firmaa en muista, 8 kpl/ps =0,99?
  12. H

    Eskarin tuplaus ???

    No tämäpä... :| Ja tosiaan, joka pv vaihdetaan kuulumisia eskariopettajan kanssa eikä aiemmin ollu mainittu mitään että olisi ongelmia, päinvastoin. :/
  13. H

    Eskarin tuplaus ???

    Juu eli täällä ei ole starttiluokkia, 1. luokkia tulee 2 ryhmää, toiseen tulee pelkkiä 1lk .sia toiseen hiukan 2.lk.sia lisäksi. Poika ei ole tyhmä, oppii siis asioita kun opetetaan. Osaksi nyt syytän tässä tuota eskariryhmän opettajaa koska ei ole edes opettanut näitä vaadittavia asioita...
  14. H

    Eskarin tuplaus ???

    Eli eskarissa oli eilen ns kouluvalmius-testit. Pojalla tulos oli huono. KELTO suositteli psykologille menoa mutta sanoi että hänen kanta on että pojan pitäisi tuplata eskari. Eskari-open kanssa menemme palaveriin perjantai-aamuna, psykologi on nyt lomalla eli en saanut vielä aikaa varattua...
  15. H

    uskallanko ostaa kirppikseltä valurautapannua?

    Mä ostin kirpparilta valurauta pannun ni eka pesin sen, sit löin takkaan hiillokseen ja siellä "poltin" karstat ja pöpöt pois, sitte vesipesu, sen jälkeen kuumennus ja sian ihralla polttelin siihen rasvapinnan.
  16. H

    Te arvoisat kirppishuijarit!

    Saisinkos mä kans noita niccejä kun jonnin verran kauppaa teen tuolla...
  17. H

    Ehkäisypiikistä..eilisen jälkitarkastuksen innoittamana..

    nää hormonaaliset ehkäisyt on niin yksilöllisiä. Yhdelle sopii yksi, toiselle toinen. Ja tosiaan, suosittelen pyytämään 3 kk.n satsin minipillereitä millä tesmaa sopivuutta.
  18. H

    Ehkäisypiikistä..eilisen jälkitarkastuksen innoittamana..

    Mun kapselin tulos on eskarissa :D . Mut tosiaan mulla toi piikki auttoi myös menkkakipuihin, todella tulvivat menkat jäi vallan pois, mies sanoi että tuli taloon ihan uusi ja lempeämpi nainen eli mielialan vaihtelut jäi pois. Eli mulla ei oo pahaa sanottavaa.
  19. H

    Ehkäisypiikistä..eilisen jälkitarkastuksen innoittamana..

    Mulla toi piikki. Nyt 2 vuotta ollut. Ja tyytyväinen olen. Silloin kun aloitin sen, söin ensin minipillereitä 3 kk jolla testattiin ettei tuu mitään oireita, niis molemmis samaa hormoonia/saman tyyppistä, ne kun saa lopetettua mutta piikkiä ei saa pois. Sit vaan ku otin viim pillerin niin...

Yhteistyössä