Hakutulokset

  1. B

    tupakoitsijat

    LamaMalboroa tai LastenMallua (L&M punanen)
  2. B

    Täydelliset naiset

    jäikö suomessa siihen hurrikaaniin?
  3. B

    Pöh. Ukko karkas.

    Hmm, yks pelailee, 2 katsoo telkkaria ja pienin terrorisoi töllönkatsojia Ainii *muoks* Ukko töissä
  4. B

    Olipas lehessä hyvä ILMOITUS!!

    http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=466824
  5. B

    Koska viimeksi joit alkoholia?

    hmm, oiskohan 10v sitten
  6. B

    Oho..Tajusin just, että en oo juonu enkä harrastanu seksiä kohta kuukauteen.

    Aloita vielä kansantanssit, niin menet täydellisestä äidistä <3
  7. B

    Olisiko vapaaehtoisia, joilla hetki ylimääräistä aikaa?

    Heips! Mulla ois kynttiläkin valmiina, vieläkö kerkeää :)
  8. B

    Ilmainen Wii-konsoli

    http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t546153 tuossa vielä jotain juttua toisella foorumilla
  9. B

    Ilmainen Wii-konsoli

    en tarkoittanut nyt pelkästään tätä foorumia. Mutta onhan täälläkin tullut jo tämä, "mielettömänupeesuperhyperetvoiuskoatodeksi"linkki esille. Voisivat modet oikeastaan poistaa samointein nämä
  10. B

    Ilmainen Wii-konsoli

    Taas tämä.. Noh, vaikka saisit värvättyä heille spämmeihin tarkoitettuja emaileja, mutta kas kummaa, ne voittolinkit ei toimi..
  11. B

    Sosiaalivirasto epäilyttää!!!

    terveys- ja sosiaaliministeriö sieltä sitten ohjaavat tarvittaessa asianajajalle tms
  12. B

    ircistä

    Ircnetin puolella?
  13. B

    Tahdotko ilmaisen Wii:n??

    Tottahan toki ja sitten vain odotteleen spammia! Mutta toisaalta, pojat kokeilivat tuota, niin eipä ne 'lunastus'linkit yllättäen toiminee..
  14. B

    Miksi ihmeessä ihmiset käy oman siippansa kanssa hipalla?

    Mulla ukko o raivostuttava kännissä .Nyt vasta käytiin yhdessä syömässä, mutta muuten kyl jättäsin kotia.
  15. B

    Apua auttakaa!!

    Oisko helpompaa soittaa neuvolaan ja kysyä?
  16. B

    Paljonko päiväkodit/koulut ovat kynineet teiltä rahaa yhden lukukauden aikana?

    Nyt ku koulut alkoi, niin koulu keräs rahan xylitolkarkkiin.. 4?/nenä.. Mulla on 3koululaista. ja siis tähän mennessä tuo
  17. B

    onko mielestäsi 30km

    yhteen suuntaan vajaa 1000km :D, mutta ajaa tuon reissun 3-5viikon välein
  18. B

    onko enää olemassa kotieläimettömiä perheitä?

    Meillä on kissoja. Oletko ajatellut lastasi siedättää pikkuhiljaa? Itse olen ollut tositosi paljon allerginen; kissoille, koirille ja hevosille, sekä siitepölylle. Mutta allergia pikkuhiljaa meni ohi, kun siedätin itseäni. Vanhin lapseni on nyt koirille ja hevosille. Sekä alkukesästä...
  19. B

    Huh, mitä hintoja ihmiset pitää tuolla kirppiksillä :o

    Ihan muuta asiaa.. OOtko norjalainen, vai suomalainen joka töissä siellä?

Yhteistyössä