Hakutulokset

  1. röppö

    Huomenta huomenta

    :wave:
  2. röppö

    long time no see

    Heiii! Ihanaa huomenta kaikille! Pitkästä aikaa eksyin sivustolle ja aattelin tulla tervehtii.. (jos tääl enää on ketään tuttuja jotka muistaa)
  3. röppö

    Ketä hereillä vielä?

    Ketkä siis valvoo ja miksi? Eilen ja tänään pitkästä aikaa poikennut tänne, kun ei uni tuu synnytystä jännittäessä. :)
  4. röppö

    Miksi kaupoissa ei ole mitään :/!?

    Mä en oo ostellu kaupoista tulevalle vauvalle mitään, kun oon ollu niin paljon töissä ja niin kipee ja väsynyt. Eka kertaa oon siis huolella nettishoppaillut oikeestaan kaiken.. :D
  5. röppö

    Oletteko bonganneet äityleistä palstalaisia?

    Oon moniakin :)
  6. röppö

    Isyyspakkaus

    Mun mies ei juo alkoholii eikä tartte pelkää että joutuis yksin huutavaa vauvaa hoitaa.. :) Mä melkein toivon et mies saiskin paljon "huomiota" asian tiimoilta. :) Meidän tytär joka oli miehen esikoinen menehtyi pari vuotta sitten ja tää odotus ei oo ollu vain helppo meille ja haluisin...
  7. röppö

    Isyyspakkaus

    Kuinka moi on askarrellut ja kerännyt tulevalle isille? Mitä sisälsi ja missä vaiheessa annoitte? Entäs tuleville isosiskoille? Ootteko tehneet saman sorttista? Itse ajattelin ja kerään ideoita.. Saa laittaa linkkejä nettisaiteille joista löytyis tutteja,pulloja yms mielellään huumori...
  8. röppö

    Ketä paikalla?

    :wave: Tulin pyörähtää.
  9. röppö

    G: Parhaimmat palstapersoonat?

    En tiiä ku tänne on tullu mun tauon aikana niin paljon uusia. :)
  10. röppö

    Kukas täällä kuuluu ÄiTyLeihin??

    Kuulun, mut harvemmin sitä enää tutkailen..toinen ryhmä nyt ollut enemmän käytössä.
  11. röppö

    Mitä kuuluu?

    Ei ookkaan mutta mä haluun olla töissä ennen äippälomalle jääntii ku sit joudun olee taas ihan tarpeeks kotona. :D
  12. röppö

    Mitä kuuluu?

    Siis ihan kunnon loma! :) Saako udella mitä opiskelet? Mä valmistuin just huhtikuun viimeinen päivä kanssa.. Tänään ois ollut koululla valmistujaistilaisuus, mut mä taidan kärsii raskausajan dementiasta ku unohin kokonaan. :D
  13. röppö

    Mitä kuuluu?

    Juu todellakin. :)
  14. röppö

    Mitä kuuluu?

    Onko pitkäkin loma? :) Mä palaan maanantaina 4 viikon kesälomalta töihin. Eli vikoja lomapäivii tääl vietellään.
  15. röppö

    Mitä kuuluu?

    Hihi kiitos. :)
  16. röppö

    Niin kiireinen viikko takana :)

    Mä kiroon vesisadetta kotona yksin! Ja oon miehelle vihanen.. Huomenna täynnä tasan 22 rv. :)
  17. röppö

    Mitä kuuluu?

    Vielä rakenneultrassa ei paljastunut vaan pari viikkoo myöhemmin kun kontrollikäynnillä ultrattiin..Ja ennusteet oli aika kurjat! Ja tuolloin jo lääkärit rauhoitteli meitä, et mä en oo voinut vaikuttaa siihen mitä tapahtui ja olisi mahdollisuus yksi miljoonista et se kävis uudestaan ja...
  18. röppö

    Mitä kuuluu?

    Joo ei ollut tää raskaus ihan vaan pelkkä ilon aihe meidän perheessä.. Tuli paljon huolta ja pelkoa raskauden mukana.Niin mulle ku miehelle mut myös lapsille. Nyt kun rakenne ultrat tehty (kaks kertaa) ja sikiöseulonnat ym ja kaikki näyttää normaalilta on vähän jo voinut huokaista...
  19. röppö

    Mitä kuuluu?

    Kiitos.:)
  20. röppö

    Mitä kuuluu?

    Joo aikoja sitten värjäsin hiukset. :) Kokeilin vaaleeta, mut tää tumma tuntuu jostain syystä nyt omalta. Ja en oo käyny Sysmässä ku viimeks jouluna,ku ajettiin Nuoramoisiin viemään mun isille kynttilä haudalle. Tää loma on mennyt aikalailla kotosalla. Miehen kanssa käytiin kylpylässä...

Yhteistyössä