Hakutulokset

  1. J

    häälahjavinkkejä

    En suosittele noita... Mutta älä kysy mitä suosittelen! Mieluummin rahaa kuin tavaroita joita ei tarvita... Vohvelirauta -> voi ei!! :ashamed:
  2. J

    miten pärjäätte pelkällä kotihoidon tuella?

    Pärjätään miehen tuloilla. Mulla tulot tällä hetkellä 0e Työttömyysrahaa/korvausta mikä onkaan, odotellessa...
  3. J

    Kehu lapsesi isää!

    Miten tää näin lyhyt on? :| Tässäkö kaikki? Höh! Voi miesparkoja! Eikö ne mittää hyvää lapsille tee? :o
  4. J

    Vauvakuume!!

    Meillä on 03/05 syntynyt poika. Hänen jälkeen tulin raskaaksi, mutta alkuraskauden lääkärikäynnillä/ultrassa vauva todettiin kuolleeksi. :'( Ollaan yritetty pian kaksi vuotta... Siihen aikaan mahtuu myös tämä päättynyt raskaus. Molemmat toivotaan niin paljon toista lasta, että alkaa...
  5. J

    miten huomaan että korvatulehdus on poissa

    Niinkuin sanoin, faktatietoa kuulemma. Ja myös yksilöllistä. Kaikki käyttäytyy eritavalla.
  6. J

    miten huomaan että korvatulehdus on poissa

    Meidän poika on kärsinyt toistuvista korvatulehduksista, lääkärit on sanoneet, ettei korvien koskettelu/hinkkaaminen liity ks. asiaan. Tämä faktatietoa kuulemma. Meillä ei ole poika korviaan kosketellut tms tulehduksien aikana. Eikä muutenkaan ollut ärtynyt tms. Mut tää on tietysti...
  7. J

    ennustaja paikalla..kysymyksiä saa esittää ken haluaa

    Kiitos! Enpä aatellutkaan noin! Toivoa siis vielä! :) Pidän teidät ajantasalla!
  8. J

    ennustaja paikalla..kysymyksiä saa esittää ken haluaa

    Sitten mun pitäis jo olla raskaana... Enkä oo :'(
  9. J

    Miten pääsen eroon itsesyytöksestä ja omantunnon tuskista, koskee äitiäni

    Ei ole sinun vika! Lopeta itses syytteleminen, tuskin äitisikään tuollaista ajattelee! :hug:
  10. J

    ennustaja paikalla..kysymyksiä saa esittää ken haluaa

    Koska saamme toivotun toisen lapsen?
  11. J

    Bravuurisi jauhelihasta?

    :p vesi kielellä! Vieläkin otetaan vinkkejä vastaan! Kiitos jo ruokaohjeen antaneille!
  12. J

    Neuvoja hankintoihin

    Hoitopöydästä ollaan montaa mieltä, mutta itse suosittelen! Mietein pitkään sen hankintaa, mutta kyllä kannatti! Kaikki tarpeellinen oli käden ulottuvilla, ei tarvinnut itse olla epämukavassa asennossa vaippaa vaihtaessa. Jos joskus toinen tulee, niin otan uudelleen käyttöön!
  13. J

    Mies matkatyössä

    Ei pidä kuitenkaan yleistää... =)
  14. J

    HYVÄ LEIJONAT!!Tähän lätkäfanit pinoon,pian alkaa kuumaakin kuumempi kamppailu!!

    Suomi voittaa! Veikkaan 2-1 jatkoajalla. Tosin eilinen veikkaus meni ihan mettään :kieh: Kisastudio melkein valmis, poika nukahtaa ihan just, miehen kanssa sohvalla jännitetään ja syödään karkkia ja sipsejä, juomana sixpäkki: 4 miehel 2 mul, reilu jako :'( Mut pääasia et Suomi voittaa...
  15. J

    Voihan Venäjä....

    Masentaa :headwall:
  16. J

    Millä herkuttelet kotikatsomossa tänään?

    Sipsejä, karkkeja, mulle 1 olut ja pojalle trippi. Mehu siis, en lähetä sitä matkailemaan :D Mies onkin vielä ajossa, tulee vasta pelin jälkeen.
  17. J

    Lätkää, kuka katsoo???

    Mulla soinut päässä "ihanaa leijonat ihanaa" :kieh: Soi aamulla radiossa ja nyt alkaa jo riittää tuo taustaääni pääkopassa. :headwall: Mutta Suomi voittaa, veikkaan pelin päättyvän 2-1
  18. J

    TESTAA KOTISI PALOTURVALLISUUS

    9,1

Yhteistyössä