Hakutulokset

  1. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tulin jälleen piipahtamaan. Näyttävät monet muutkin "veteraanit" täällä käyvän kurkkimassa ja kertovan kuulumisistaan. Onnittelut nyytin saaneille Rudille, Simmikselle, Marrulle ja tietysti Vekaralle. Ainakin itsellä on kahden lapsen kanssa välillä kiirusta, mitenkähän kaksosten äideillä...
  2. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Olen joskus kirjoitellut palstalla melko tiheästikin, mutta sitten on ollut taukoa. On mukava kuitenkin kaikkien vastoinkäymisten jälkeen tulla kertomaan pienen tyttäreni syntymästä. Vaaveli syntyi jo 16.11. rv 36+4. Painoa oli 2 780 g ja pituutta 47 cm. Sairastuin vähän ennen tytön...
  3. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voihan Vekara, kyllä sun kestokykysi on ollut koetuksella. Onneksi sait kiinni lääkärin, joka uskalsi ottaa kantaa toisen lääkärin kommenttiin. Itse en olisi millään voinut keskeyttää lääkkeiden ottoa ennen kuin todisteaineisto olisi ollut selvä. Onneksi pääset ultraan jo ensi vkolla...
  4. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Juhannuksen vietosta palattu. Luin Vekara sun kirjoituksia, piinaa riittänyt jussiksi. Ilmeisesti olet päättänyt jatkaa lääkitystä, vaikka klinikalta ohjeistettu muuta. Itse en olisi missään nimessä lopettanut lääkkeitä sinun arvoillasi. Tosin näissä lahjamunasoluhoidoissa en ole lainkaan käynyt...
  5. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Unohtui... kiittää teitä onnentoivotuksista, iso kiitos siis :wave:
  6. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hillevi, Nellamaija, Iituska, Aliisa ja Matsalu :hug: Vekaralle aivan mielettömästi onnea, hyvällä tiellä oot. Papillon kyselit kroppani jaksamisesta. Vointi on suurinpiirtein samanlainen kuin se oli ensimmäisessäni raskaudessani, väsymystä alkumatkasta, pahoinvointia ei lainkaan...
  7. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Olen alkuvuodesta vielä kirjoitellut tälle palstalle. Maaliskuussa alkoivat vihdoin hoidot Ovumialla, kiitos palstalaisten vinkkien ja tätä kautta sinnikkäiden yhteydenottojeni. Palstalle en uskaltautunut tulemaan siirrron jälkeen, viime syksyinen raskas keskenmenoni kummitteli mielessäni enkä...
  8. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Vekara, isot pahoittelut negasta. Keväällä hoidot jatkuu ja toivotaan silloin teille onnistumista. Hillevi, Ovumiaan on palkattu hoitaja, joten ota yhteyttä häneen. lääkäri käski minunkin ottaa yhteyttä suoraan hoitajaan tai labraan hoitoon liittyvissä asioissa. [/b]Kauniskuulle[b] vaan...
  9. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Bartsu. Ihanaa, että tulee hyviä uutisia palstalle! Piinistelijöille jaksamista, toivon plussatuulia teille kaikille. Vekara ilmeisesti testailee jo huomenna?! Uudet tulokkaat toivotan lämpimästi tervetulleeksi. On. Olen itse saanut luovuttajan, hoidot aloitetaan nyt seuraavista...
  10. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihana uutinen sinulle ja miehellesi... Ja kaikille meille. Vekaranyt on vahva tunne täälläpäin, että kaikki menee putkeen. Kuulolla ollaan. Maija, älä ikääsi mieti, et taida olla vanhin pinolaisista. Loppuun asti vaan yrittämään, ei jää mitään miettimistä ja jahkailua asiasta"vanhuuden...
  11. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Eilisen kirjoituksen jälkeen...tänään Ovumiasta tuli soitto, on mahdollinen luovuttaja, perjantaina jälleen aloituskäynti. Katsotaan. Vekara hieno testitulos, onnea niin mahdottomasti siirtoon. Riikaan en olisi mennyt alkioadoptioon, joten en tiedä siellä toimenpiteen hintaa. :heart...
  12. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Sait todella ikäviä uutisia Assari, koetahan jaksaa, on nää kyllä rankkoja kokemuksia. :hug: Palstalla ollut runsaasti keskustelua Ovumian hoitoperiaatteista ja etenkin jonoon liittyvistä asioista. Kiitos ensinnäkin kovasti tuesta ja neuvoista, joita olen teiltä saanut. Tää pino ja sen...
  13. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ovumiasta...Sain tänään puhelun Ovumian lääkäriltä lähetettyäni sinne sähköpostia. Siellä uusi hoitaja kuulemma päivittää jonottajien tietoja. Luovuttajia ei ole. Ehkä Aliisa teit viisaasti, kun unohdat Ovumian ja odottelet Fertinovan jonossa muutaman kuukauden, olet tuolloin varmaan...
  14. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos Aliisa myötätunnosta Ovumian hoitokäytäntöjen suhteen. Minuallakin oli tuntemuksia rytmihäiriöstä pitkän aikaa syksyllä. Itse yhdistin sen samoin alhaiseen hemoglobiiniin, joka tuolloin km:n seurauksena. Sydämen syke ollut muutaman kuukauden jo normaali. Uskon sinullakin näin tapahtuvan...
  15. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos Piri tiedosta. Minulle ei ole soitettu Ovumiasta, mutta ajattelin nyt ottaa itse yhteyttä sähköpostitse. Saan kuitenkin sen vaikutelman, että minua ei Ovumiaan huolita, suoraa syytä ei vain kerrota. Olen ilmoittautunut myös Riikan Avan hoitoihin. Katsotaan mihin pääsen. t. Juuni
  16. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    sylikaupalla onnea :flower: Sinullakin oli viime metreillä murehtimista, mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Prinsessauutisenne toi valtavasti tsemppiä jälleen omiin hoitoihin, tämän pinon saalis on viime aikoina ollut mustanpuhuvaa.
  17. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    [b]Gerberalla [b]pahoittelut :hug: . Sulla on kova kokemus takana, mutta kuten itse heität, se mikä ei tapa, vahvistaa. Jaksamista ja voimia sinnepäin. Suzyanne, minusta on mukava lukea pitkällä raskaana olevien kommentteja voinnista, antaa uskoa tuleviin koitoksiin. Jaksatte meitä vielä...
  18. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Aliisa, olet kyllä kokenut kovia km:n ja vuotosi kanssa. Itse jouduin tekemään lääkkeellisen abortoinnin kotona. Hemoglobiinini oli ennen toimenpidettä 155. Minuahan vietiin ambulanssilla kahdesti sairaalaan, eivät sairaalaan ottaneet sisään eka kerralla, vaikka olin pyörtynyt kotona. Klimppejä...
  19. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi Hillevi, tuo km on niin väärin. Sinä olet niin ihanasti jaksanut myötäelää meidän muiden pinolaisten tapahtumia, osuvasti ja hienotunteisesti ottanut osaa niin ikäviin kuin iloisiinkiin tapahtumiin ja jakanut tietämystäsi varauksetta muillekin. Toivon sinulle ja miehellesi jaksamista. Ja...
  20. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pitkästä aikaa. Monet tällä palstalla miettivät Ovumiaa ja sen jonon pituutta. Itse ilmottauduin jonoon viime vuoden maaliskuussa. Kevään aikana minulle ilmoitettiinkin jo mahdollisesta luovuttajasta, mutta kun soitin lääkärille asiasta, hän ikään kuin ohitti asian ja kehotti menemään ulkomaille...

Yhteistyössä