Hakutulokset

  1. CorpseBride

    Vielläkö joku on hereillä?

    Edelleen,yhä,ja alati...
  2. CorpseBride

    LEMPIBÄNDISI ja -BIISISI?

    Pakko sanoa, et normaali "ohjelmistosta" poikkeavana Klavier on äärettömän hieno kappale!!!
  3. CorpseBride

    Kairo & sinkut

    Siis ei,ei matkailuaiheinen vaan musiikkiaiheinen kysymys: onko kellään Kairon sinkkua Rakkaani myy bensaa ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Ois yks ihminen joka ois valmis maksamaan hyvinkin...
  4. CorpseBride

    RASTITA adjektiivit jotka kuvaa sua!

    Tai miten se nyt oli
  5. CorpseBride

    MIkä kännykkä teillä on?

    http://alvin2020.files.wordpress.com/2008/06/nokia-3600-slide.jpg
  6. CorpseBride

    kuka muu on hereillä vielä?

    :wave:
  7. CorpseBride

    Eipä tarvi tänä(kään) yönä nukkua...

    :hug: "Ilolla" odotan tuota samaa... Esikoisella ei kyllä vaivannut yksikään hammas.
  8. CorpseBride

    Mies antoi 5,5-vuotiaalle suullisen alkoholista

    Oli perustelu mikä tahansa,niin tarpeeks pätevä se ei oo! Olisin saanu vuosisadan raivarin!!! |O
  9. CorpseBride

    LEMPIBÄNDISI ja -BIISISI?

    Rammstein: Buck dich tai Rein Raus, tai Rob Zombielta liki mikä tahansa...
  10. CorpseBride

    Onko mulla vauvakuume?!

    No joo siinä mielessä et yhdenkin uuden ajatteleminen saa mut hyvin,hyvin sairaaksi... :whistle:
  11. CorpseBride

    voisitko viettää yön vastakkaista sukupuolta olevan kanssa

    Ai jaa no en mä sit.. Mut samaa sukupuolta olevan, erinäisten latausten kera kylläkin... :p :D
  12. CorpseBride

    Kaveri luulee että maito nousee itsestään rintoihin

    Miten niin LUULEE... JOillain nousee,mulla ekassa raskaudessa rinnat vuosi kuin Niagara kuukautta ennen synnytystä...
  13. CorpseBride

    voi hitto!!!!!

    Mä pureskelin valkosipulin kynttä ja pidin sitä mössöä hampaan ympärillä. Puudutti mukavasti nkun valkkarissa obn luonnon omia antibiootteja. Tehoaa myös ientulehduksiin älyttömän hyvin.
  14. CorpseBride

    Onko kukaan laihtunut pysyvästi!

    -20kg 5v sitten eikä yhtään takaisin. Riittääkö tuo pysyvän kriteeriksi?
  15. CorpseBride

    Vauvan tukkoinen nenä

    Ootko kokeillut suolavesitippoja tms? Saa apteekista. Meillä just vauvalla käytössä nuhan ja yskän vuoksi.
  16. CorpseBride

    Ootteko naimisissa vai ettekö ookaan? (on jo voinut ollakin täällä)

    Joo,on varmaan hirveän kiva saada sellanen puhelu tai kirje et tuota olis sellanen homma kun me "vähän" mokattiin... :whistle:
  17. CorpseBride

    Ootteko naimisissa vai ettekö ookaan? (on jo voinut ollakin täällä)

    http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/01/778613 Hyvä eduskunta!
  18. CorpseBride

    Onks kellään nokian slide-puhelinta?

    http://www.nokia.fi/link?cid=PLAIN_TEXT_997003 Toi on ainakin kiva,mulla luumunpunaisena.
  19. CorpseBride

    te ketkä olette jättäneet miehenne..

    Liian kauan... Tai no,hengissä ollaan eli kai kuitenkin ajoissa. Ei se helppoa oo,mut jossain kohtaa vaan tuli se olo et NYT ei enää tunnu pahalta sanoa sitä; ei itketä, eikä muutakaan.
  20. CorpseBride

    Onks kellään nokian slide-puhelinta?

    :wave: 3600

Yhteistyössä