Hakutulokset

  1. T

    Huomenna sit tulee lapsilisät, kuinka moni on jo keksinyt käyttöä sile heti

    Kai tuossa pari laskua ois oottamassa maksua.. Toisaalta vois rikkoa itselleen tehdyn lupauksen ja käydä hakemassa hieman vaatetta lapsille.
  2. T

    Vauvalle kylpytakki pitäisi löytää huomiseksi. Mistä sen löydän varmimmiten ja nopeiten?

    Meillä ois kaapissa 62-68cm :D Mutta en kyllä osaa sanoa, mistä noin pieniä vois löytyä.
  3. T

    Uskaltaisitteko antaa kouluikäisen päättää kaupassa kaikista ruokaostoksista?

    Voishan tuota joskus käyttää, mutta vain harvakseltaan. Onneksi lapset on niin pieniä, ettei ole mitään asiaa sekaantua kauppaostoksiin.:)
  4. T

    Saako nyt istahtaa hetkeksi?

    On pyykätty, tiskattu, imuroitu, pesty lattioita ja järjestetty kaappeja koko päivän. Saako nyt ihan istahtaa ja rauhottua? :D
  5. T

    Bona kampanja

    laitan sulle yv:tä kun saan kaivettua ne korkit esiin. menee varmaan huomiseen.
  6. T

    Bona kampanja

    Mulla ois ylimääräsiä kansia :D ja varotan, että ne 100 pisteen elokuvat on jo aikapäiviä sitten loppunu.
  7. T

    Kaksosten vaunuihin verkkokassi?

    Toimiskohan, jos ostais kaksi tavallista ja siitä välistä laittais ne toisiinsa kiinni? :D
  8. T

    Taaperon hampaiden pesu on niin pirun vaikeaa!

    Väkisin :( Lapsi 1v 4kk ja hampaita 12 Piti vielä lisätä, että mitä enemmän huutaa, sen helpompi harjata :ashamed:
  9. T

    Pestäänkö teillä pk:ssa kädet ennen ruokailua?

    En itseasiassa tiedä. Oon vaan olettanut näin tapahtuvan.
  10. T

    Päänsärky jo monta päivää.. raskaana, mutta ei viitteitä myrkytyksestä.

    Mulla on ollu kamalat päänsäryt molemmissa raskauksissa ilman raskausmyrkytystä tai muutakaan syytä. Antoi kyllä periksi ajan kanssa. Eli kärsittävä vain on :hug:
  11. T

    Lindexin lasten takeista huonoja kokemuksia

    meillä ne pari lindeksin takkia, mitä on ollut, on pysyny ehjänä ja nättinä.
  12. T

    Kuka HULLU ostaa osamaksulla??!

    Saa, mutta ei sellasta ku mä halusin :D Ei kiinnosta kerran vuodessa ostaa mitään ikean huntin rotiskoa.
  13. T

    onko pakko olla joku TECki haalari talveksi?

    Suojakelillä ainakin kannattaa olla kosteussuojattu vaate. Tai sitten kurikset. Itse koen kosteussuojatun helpommaksi tavaksi elää talvi kuin kuristen pukeminen.
  14. T

    Kuka HULLU ostaa osamaksulla??!

    joillakin ei ole varaa laittaa suuria summia heti maksettavaksi. Tosin en myöskään ymmärää noiden vaatteiden, kuten haalarit, ostoa osamaksulla. Me ollaan esimerkiksi sohva maksettu kolmessa osassa. Ei todellakaan olisi ollut kerralla varaa maksaa melkein kahta tuhatta euroa.
  15. T

    Mitä tekisin ylimääräisellä huoneella?

    Oispa mullakin tuollainen ongelma :) Mä tekisin siitä tietokonehuoneen, vierashuoneen, harrastushuoneen eli siis käytännössä MUN askarteluhuoneen, pyykinkuivatushuoneen (meidän pyykkitelineet on aina tiellä olohuoneessa :D )
  16. T

    Joko tää ollu tänään?

    Taidan väsätä lihapullia ja muusia niiden kanssa
  17. T

    Mitäs sitä tänään sitten tekisi?

    Taidetaan lasten kanssa ulkoilla tuonne pyynikin näkötornille munkkikahville :p
  18. T

    Mitäs sitä tänään sitten tekisi?

    Kirppiksiä tuli jo eilen koluttua, joten tänään ajattelin jotain muuta :D
  19. T

    Mitäs sitä tänään sitten tekisi?

    Ulkona sataa vettä. Tylsää.

Yhteistyössä