Hakutulokset

  1. Lilii lisänimetön

    Lauantai-ilta - tätäkö tää on?

    Mitä?! Missä kaikki naseva keskustelu? |O Palasinko turhaan?
  2. Lilii lisänimetön

    Kannattaako täällä palstalla enää hengailla? Perjantai ja kaikkea...

    Onko hyvä meno ja hauskat jutut? Vai kannattaisiko mun peruuttaa saman tien takaisin irl:iin? Jos keksittäis jotain hauskaa? :xmas:
  3. Lilii lisänimetön

    Miksi Helsinkiä saa ja on jopa suotavaa haukkua?

    Miksi on ihan ok haukkua Helsinkiä ja helsinkiläisiä? Mitä arvelette? Auta armias jos "maaseudusta", "pikkukaupungeista" tai muusta yleistää mitään negatiivista, niin on itse ääliö ja suunnilleen saatanasta.
  4. Lilii lisänimetön

    Millaisia hymiöitä kaipaat palstalle?

    Otetaas tällainen aloitus, jos vaikka ylläpito heltyisi jossain vaiheessa. :rolleyes: Ehdotan itse ruskeakielistä versiota tästä: :p
  5. Lilii lisänimetön

    Mitä suomalaisen pitäisi tietää omasta pääkaupungistaan?

    Millaisia mielipiteitä teillä on? Toisesta ketjusta kun lukaisin lauseen: Olet loistava esimerkki maalaisesta joka ei tiedä oman kotimaansa pääkaupungin asioista yhtään mitään. Mitä oman maan pääkaupungista pitäisi sitten tietää? Sijainti varmaan, mutta muuta; koko, asukasluku, nähtävyydet...
  6. Lilii lisänimetön

    PERJANTAI! Täällä taas. Mitäs muut?

    Siis sekä minä että perjantai, täällä taas! Jee! :D Ihan kuin olisin täällä vain perjantaisin, vaikka eilenkin hairahduin tänne. :xmas: Tjaa-ah, tarkemmin laskien viime perjantaina palsta jäi minulta kyllä välistä! :O Mutta siis asiaan: mitä perjantaisuunnitelmia? Minä ajattelin...
  7. Lilii lisänimetön

    Onkos todellakin taas PERJANTAI?

    Siis vastahan oli perjantai, ja palstailin. Ja nyt on perjantai, ja... :popcorn: Mitäs meinaatte tänään? Hyviä perjantaiprovoja mielessä kellään? Kivoja menoja? Minä saatan parkkeerata palstalle illalla. :D
  8. Lilii lisänimetön

    Gallup ja keskustelu: Kumman ottaisit mielummin Suomelle: Pohjois-Lapin vai Viipurin? Miksi?

    Oliko Kekkonen hyvällä asialla siis? Keskustelun taustaa: Jukka Tarkka: Kekkonen yritti vaihtaa Lapin Viipuriin - Urho Kekkonen - Kulttuuri - HS.fi Kekkonen ehdotti Tarkan mukaan kesäkuussa 1968 Neuvostoliiton kommunistisen puolueen silloiselle pääsihteerille Leonid Brežneville...
  9. Lilii lisänimetön

    Mikä uskovainen SINÄ olet? Mistä saarnaat?

    Tuli mieleeni kysellä tällaista, kun noita karppausasioita taas on nostettu pinnalle. Jotkut tuntuvat suhtautuvan karppaukseen kuin uskontoon - jotkut vastaavasti veganismiin, jotkut rahaan, jotkut imetykseen tai kestovaippoihin, jotkut jeesukseen, jotkut äiti Maahan. Mikä on sinun...
  10. Lilii lisänimetön

    Hei sinä harmaa!

    Kerro nyt mikä minussa aiheuttaa närästystä? Tai laita vaikka yv. Tuollainen jatkuva nälviminen ja huutelu alkaa tympiä.
  11. Lilii lisänimetön

    Arvomaailmakysymyksiä. Miten toimisit jos...

    ...taloyhtiön pihapiirissä asuisi yksi lapsesi ikäinen lapsi, joka käy samaa päiväkotia jne. Lapset ovat noin 4-5-vuotiaita. Teoriassa olisivat oivallinen kaveripari, joilla olisi kiva ja helppo kyläilymatka ym. Mutta entä jos toisen perheen arvomaailma ja elämäntapa poikkeaisivat huomattavan...
  12. Lilii lisänimetön

    Kääntyyköhän Suomessakin yhteiskunta vähitellen takaisin vasemmalle?

    Ranskassa vasemmisto voittoon parlamenttivaalien ensimmäisellä kierroksella - Ranska - Ulkomaat - HS.fi Onhan tässä jo aika pitkään kuljettu oikealle...
  13. Lilii lisänimetön

    On muuten PERJANTAI! Minkäs tyyppistä kansankiihotusta tälle päivälle mahtaa olla tiedossa?

    Tai provoa tai muuta superketjua - selkeä perjantaiketju tuntuu vielä puuttuvan. :xmas: Sitä odotellessa voitte vaikka kertoa mitä teille kuuluu. :) Minä olen töissä ja stressaantunut ja siksi palstailen. Minun täälläoloni korreloi suoraan stressitasoni kanssa. :snotty:
  14. Lilii lisänimetön

    Kiihottaminen kansanryhmää vastaan...

    Halla-aho nyt sitten tuomittiin myös siitä, vaikka aiemmin sai vapauttavan tuomion siltä osin. KKO tuomitsi Halla-ahon myös kiihottamisesta kansanryhmää vastaan - Jussi Halla-aho - Politiikka - HS.fi KKO:n mukaan blogikirjoituksen kuvaukset kansanryhmästä olivat panettelevia ja solvaavia...
  15. Lilii lisänimetön

    Kannatatko monokulttuurisuutta?

    Voitko kertoa minulle miksi?
  16. Lilii lisänimetön

    Syntyikö eilisen A-Studion pohjalta keskustelua eutanasiasta?

    Tai syntyikö keskustelua siitä eilisestä A-studiosta ylipäätään? Olipahan nimittäin aika hassuakin vänkäämistä, melkein palstatasoista ajoittain. Etsiskelin ketjua, mutten löytänyt.
  17. Lilii lisänimetön

    Tänään: Hyväksikäytöt ja hengellinen väkivalta herätysliikkeissä

    A-Studio klo 21: Hyväksikäytöt ja hengellinen väkivalta herätysliikkeissä. Studiossa arkkipiispa Kari Mäkinen. Mitä lestadiolaisjohto sanoo pedofiliaskandaalista? Saadaankohan keskustelulle jatkoa tälläkin palstalla?
  18. Lilii lisänimetön

    Oletko sinäkin Niitä? :O Vai kuulutko uuteen yläluokkaan? Huomaatko luokkia?

    Lähde: Turtana rahasta - Johanna Korhosen kolumnit - Kulttuuri - HS.fi Mielenkiintoinen kirjoitus - etenkin kun täälläkin on tullut juteltua luokkaerojen kasvusta. Pakko sanoa, että em. kärjistys "niistä" tuntuu kyllä sikäli tutulta, että palstahan se heti tuli mieleen. Niitä on täällä...
  19. Lilii lisänimetön

    Perjantain kunniaksi: KULTTIHAHMOKISA!

    Vuoden kulttihahmokilpailussa nähdään tällä kertaa muun muassa glamourmalli, lihamestari ja eskarilainen (arvaa kuka on kuka!). Vuoden kulttihahmon tittelistä kilpailee tänä vuonna monipuolinen joukko. Mukaan mahtuu niin eskarilainen kuin eläkeläinen sekä pastori, opiskelija ja glamourmalli...
  20. Lilii lisänimetön

    Perjantain kunniaksi: KEPU Suomen toiseksi suurin puolue.

    Herra varjele. :| Keskustan kannatus reippaassa nousussa - perussuomalaisten lasku jatkuu | Talous ja politiikka | YLE Uutiset | yle.fi

Yhteistyössä